Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalla tunnutaan haukkuvan kaikenlaisia rintoja, joten millaiset oikeastaan edes ovat hyvät?

Vierailija
25.03.2017 |

Ovatko nämä rinnat ns. "läskipussit"?

http://aijaa.com/gZkQD4

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkonen.. Miten noi kannut näyttää niin tutuilta...? Ei perhana, Sirpa! Miksi helvetissä oot laittanu sun tisseistä kuvan jonnekkin foorumille?? Saat kuulla tästä kyllä vielä!! :DDD

Pasi

Kuvan? Painahan Pasi playta, niin näet sen videonkin, jolla Sirpa hieroo tissejään.

Vierailija
22/30 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlaiset kuin ap:n kuvassa.

Häpesin niitä vuosikaudet kiusaamisen ja huutelun takia.

Vasta sen jälkeen opin pitämään niistä kun sain lapsia.

Joo, ja mulla on samanlainen kroppa kuin Hugh Jackmanilla, mutta olen aina hävennyt sitä. Pic or GTFO.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä rinnat ns. "läskipussit"?

http://aijaa.com/gZkQD4

Todella kauniit ja kiihottavat,tuokun ratsastaisi oikein kunnolla, saisi katsoa,hyväillä samalla.

Pitää lähteä aamurunkulle kyllä nyt.

Vierailija
24/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät rinnat ovat sellaiset, joilla pystyy ruokkimaan vauvan. Sitä varten ne rinnat ovat olemassa.

Ei se ole rintojen ainoa biologinen tarkoitus. Jos imettäminen olisi niiden ainoa tarkoitus, niin ei niiden tarvitsisi olla mitkään rasvamollukat, vaan ne voisivat olla lattanat kuin apinalla.

Rintojen toinen tarkoitus on simuloida apinan persettä seksuaalisena ärsykkeenä. Apinanaaras tarjoaa urokselke persettå, kun se on aika paritella. Kun ihmiset vaihtoivat pystyasennon vuoksi paritteluasentos kehittyi naisrn rinnoista perseen kopio etupuolelle antamaan seksuaalisen ärsykkeen paritella. Siksi niiden muoto on mikä on.

Vierailija
25/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

isot isot isot

Olin 16 vuotiaana kateellinen koulussa tytöille joilla oli Samantha Foxin tyyliset näyttävät tissit. No en ole enää kun ikä on tehnyt tehtävänsä varmaan isot on hyvät nuorella naisella, mutta yli 50 vuotiaden pienemmät tissit on läskikannuja esteettisimpiä.

Varmaan suuret ja terhakat on näteimmät, mutta mitä olen seurannut, niin niistä ei riitä iloa kovin pitkään.

Vierailija
26/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät rinnat ovat sellaiset, joilla pystyy ruokkimaan vauvan. Sitä varten ne rinnat ovat olemassa.

Vauvan voi ruokkia pullosta. Pysyy ne rinnatkin parempina. 👍

Vierailija
27/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olisi rintojen ainoa tarkoitus, niin kenelläkään naisella ei olisi isoja tissejä. Pienillä tisseilä kun voi imettää aivan yhtä hyvin.

Vierailija
28/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset on hyvät joiden kanssa saa leikkiä ja mitä nainen ei häpeile.

Sinkkum

Vierailija
29/30 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan rinnat ovat nimenomaan läskipussit.

Parhaat rinnat ovat tietty ryhdikkäät ja pienet. Ja nännit tulee olla pienet eikä tuollaiset lautasen kokoiset rievut. :) Suosittelen leikkauksessa käyntiä ja parin kilon pudotusta. Ole hyvä!

Vierailija
30/30 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumitissit on no-go.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän