Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin panacodin klo 7 aamulla, voinko juoda alkoholia klo 19:00 eteenpäin?

HALP
25.03.2017 |

olen nyt torstai illasta asti ottanut säännöllisin väliajoin ( 3x päivässä yksi tabletti) hammassärkyyn panacodia, ja tänään illalla olisi tiedossa pienet juhlat. Miten, uskallanko juoda alkoholia +12h viimeisen tabletin ottamisen jälkeen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit. Mä olin viime viikolla laitattamassa kierukkaa ja otin esilääkkeeksi Panacodin klo 7.30 ja kysyin erikseen siellä kierukan laiton jälkeen että voinko ottaa illalla muutaman viinilasillisen ravintolassa. Ihan ok oli.

Vierailija
22/26 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat kuolla kun pallea halvaantuu, niin toki ap, ota vain. Jos olisit fiksu, jättäisit juhlimisen (tai ainakin alkoholin) ensi viikolle.

Kysymys ei ole vain parasetamolista, vaan myös kodeiinista... ei ole leikin asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie naatin votkon ja kodeiinilöisen komboloisesta. Siihen piälle vielä xanoreita ni olot on 6/5

Vierailija
24/26 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasetamoli on maksatoksinen. Jos haluat suojata maksaasi,et juo sen jälkeen vielä alkoholia. Mikset voi juoda alkoholitonta?! 

Vierailija
25/26 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2017 aloitettu viesti! AP kuollut jo maksakirroosiin. 

Vierailija
26/26 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilaiset huuhtovat ne panacodit kossulla tai kiljulla alas. Kaikenlaista tyhmää täällä kyselläänkin. Ota pari pamia vielä kyytipojaksi, kyllä se pelkotila siitä rauhoittuu.