Otin panacodin klo 7 aamulla, voinko juoda alkoholia klo 19:00 eteenpäin?
olen nyt torstai illasta asti ottanut säännöllisin väliajoin ( 3x päivässä yksi tabletti) hammassärkyyn panacodia, ja tänään illalla olisi tiedossa pienet juhlat. Miten, uskallanko juoda alkoholia +12h viimeisen tabletin ottamisen jälkeen?
Kommentit (26)
Ei ne vaikuta, lääkekuurin aikanakin voi sehän että unohtaa tai oksentaa kännis katkaisee sen. Mä otin just 2diapamia ja 5tölkki nelos kaljaa menos
Voit ottaa jo nyt. Mutta jos et ole vielä hommannut sekatoleranssia, niin panacod+viina antaa hyvän lievän tajuttomuuden. Mutta 12h päästä ei sitä lääkettä enää ole elimistössä.
Okei, ehkä näiden kommenttien jälkeen uskallan ainaki muutaman ottaa. :D ja kokeilen vähän millanen olo tulee.
Jos haluat kuolla kun pallea halvaantuu, niin toki ap, ota vain. Jos olisit fiksu, jättäisit juhlimisen (tai ainakin alkoholin) ensi viikolle.
Voit, parasetamolin puoliintumisaika on 1-4 tuntia, joten siellä ei kl 19 ole enää juuri mitään jäljellä. Lisäksi uusimissa tutkimuksissa on todettu että alkoholiin tottumattomilla alkoholi saattaa jopa suojata maksaa parasetamolin maksatoksisuudelta.
Tulee vähän ristiriitaista kommenttia. Pitää kattoa sit illalla mikä on fiilis, että uskaltaako vai ei.
Tietääkö kukaan kodeiinin puoliintumisaikaa? Eikö panacodissa ole sekä parasetamolia, että sitä?
Miten selviät sitten hammassäryn kanssa ilman lääkettä??
Siis hammaskipu on helpottanut jo, otin niitä ensimmäisen juurihoidon jälkeisiin kipuihin.
No et missään nimessä voi! 1 panacodi, apua!! Herätys nyt toope, monet käyttää lääkkeitä alkoholin kanssa sekaisin, ja se tuo hyvän fiiliksen. Ei yks särkylääke sulta nirriä vie, ota lisää ja juo sitten sitä alkoholia. Pöljä.
Voit ottaa. 8h parasetamolin jälkeen on ok, kodeiinin kanssa kannattaa odottaa vähän pidempään, mutta 12h viimeisen ottamisesta on ihan ok.
T: lähihoitaja
Muistakaa laittaa viestinne loppuun, oletteko vaiko ette ole lääkäri.
-Lääkäri
Uskaltaa? Ei kai lääkkeet ja alkoholi yhdessä mikään uskaltamiskysymys ole, tyhmyydestä ja tiedon puutteesta tai riippuvuudesta pikemminkin kyse. Ja jos joku neuvoo nettipalstalla nimellä Lähihoitaja, niin vähän lähdekritiikkiä kannattaisi harrastaa.
Lääkärilääkärilääkäri. Miks mun pitää laittaa tää mun viestin loppuun? t. Lääkäri? No kai sit oon.
Kun olet yöllä tuhannen pierussa ja sattuu, otat sen pilsun taatusti ilman tämänkin palstan neuvoja. Mieti ny vähän.
Kyllä mä uskaltaisin