Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä eron jälkeen vihkisormukselle

Vierailija
25.03.2017 |

Romukullasta saa pari hassua euroa, on kuitenkin 5 isoa timanttia ja laatusormus. Korurasian pohjalle pölyttymään vaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on maksanut sormuksen niin palautat sen symbolisena eleenä takaisin hänelle, koska et enää haluaa elää hänen kanssaan.

Pyysin eksältä kihla- ja vihkisormuksia takaisin useampaan kertaan, mutta ei palauttanut. Ryökäle vielä ostatti uuden ja kalliimman ennen eroa kun ystävättärillä oli kuulemma komeammat sormukset.

En sitten viitsinyt tapella, annoin periksi omaisuuden jaossa, mutta olin naiivi hölmö. Tosin virallista ositusta ei ole vielä tehty, joten mietin pitäisi kostoksi laittaa se toteutumaan. Haettaisiin sitten oikein kunnon Salomonin tuomio.

22/26 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamppoonikoruksi sopii vallan mainiosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sen ostin, edelleenkin käytän.

Vierailija
24/26 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kirjoitti että myy, mutta siis minne?

Vierailija
25/26 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin myydä Kultarahaksi.fi:lle. Kultarahaksi maksaa myös timanteista, kultasepänliikkeet ei maksa timanteista.

Eli muutan rahaksi kihla-ja vihkisormukset, anopin ostamat 40v lahja timanttikorvikset sekä anopin ostaman ison timanttisormuksen, jonka sain kun lapsi syntyi.

En ala säilömään näitä koruja, ei ole tarvetta säilyttää mitään mikä muistuttaa pettävästä ex-miehestä.

Koruista saamillani rahoilla lähden johonkin hemmottelulomalle, vaikka viikon all inc lomalle Välimeren rannalle. Olkoon se sitten kipukorvaus siitä surusta mitä mies aiheutti minulle.

Vierailija
26/26 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käyttäisi enää vihkisormusta, vaikka koru olisin yhä unelmieni täyttymys. Jos ei mies enää kelpaa, niin ei kelpaa hänen sormuksensakaan.

Minä pitäisin sormuksen säilössä käyttämättä. Onhan se yhden tärkeän elämänvaiheen symboli.

Mikä ihmeen hänen sormuksensa? Omistiko mies sut samalla tavalla kun sun korut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi