Millaiset valot tai kynttilät teillä on joulukuusessa?
Kovasti mietin hankkiako perinteiset valkoiset kynttilän näköiset, jotkin pienet valot vai mitä. Sitten on sellaisia "valoverhoja" kuuseen mikä ikäänkuin laskeutuu sieltä latvasta alaspäin, miltähän se näyttäisi🤔. Sen nauhan jossa valot on, haluaisin olevan vaalea, ei musta tms.
Kommentit (4)
Onko noissa kynttilavaloissa laatueroja?
Ap
Mulla on ihan " tavalliset" ledvalonauhat. Muutenkin mulla on nyt koti täynnä pistokkeeseen laitettavia valonauhoja ja pattereilla toimivia. Kattolamput ei juurikaan ole päällä nyt ollenkaan.
Koska minulla on vain pöytäkuusi, laitan siihen kevyen valosarjan, mutta lapsuudenkodissani, jossa vietän joulun, on aina joulukuusessa perinteiset sähkökynttilät.
Tajusin hiljattain että syy miksi amerikkalaisten joulukuuset näyttävät niin erilaisilta (sen lisäksi että niissä on yleensä liikaa koristeita) on se että siellä ei nähtävästi harrasteta kuusenkynttilöitä kuten täällä Suomessa ja esim. Ruotsissa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mulla on varmaan liki 20v vanhat Airam kynttilät. Itse tykkään, että pitää nimenomaan olla kynttilät, ei siis mitään valoketjuja.