Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen johon olen ihastunut vihaa minua!

Vierailija
25.03.2017 |

Oletteko naiset tylyjä ja ilkeitä teihin ihastuneelle miehelle jos haluatte karkoittaa hänet? Jos siis tiedätte hänen olevan teistä kiinnostunut, mutta itse ette ole.
Eräs nainen johon olen ihastunut käyttäytyy minua kohtaan vihamielisesti. Vastaa töykeästi, ei tervehdi (vaikka kuuluisi niissä tilanteissa).

SAD.

:((

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti pakko. Pahoittelen mutta miehistä ei koskaan tiedä ja voi saada hullun stalkkerin peräänsä muuten.

Vierailija
2/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätätkö jotain kertomatta? Jos olet toiminut loukkaavasti tai sanonut ilkeyksiä, mene eteenpäin ja etsi uusi ihastus. Tyly käytös kertoo todellakin, ettei hän pidä sinusta eikä siten ole kiinnostunut seurastasi, ja vain sinä tiedät syyt siihen, miksei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen käytöksestä. Jos hän olisi ujo ja sympaattinen, en hennoisi olla hänelle ilkeä, mutta jos hän lähentelisi minua eikä uskoisi puhetta, saattaisin olla hyvinkin vihamielinen.

Päätät viestisi Trumpin tyyliseen sitaattiin, etkä varmaankaan sattumalta. Jos olet hänen tyylisensä mies ja yrittäisit tulla minua kourimaan, niin varmaan huutaisin ja potkisin ja tekisin rikosilmoituksen.

Vierailija
4/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehen käytöksestä. Jos hän olisi ujo ja sympaattinen, en hennoisi olla hänelle ilkeä, mutta jos hän lähentelisi minua eikä uskoisi puhetta, saattaisin olla hyvinkin vihamielinen.

Päätät viestisi Trumpin tyyliseen sitaattiin, etkä varmaankaan sattumalta. Jos olet hänen tyylisensä mies ja yrittäisit tulla minua kourimaan, niin varmaan huutaisin ja potkisin ja tekisin rikosilmoituksen.

Siteerasin Trumppia ihan vaan hauskuuden vuoksi :D

ap

Vierailija
5/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva nainen. Työkaveri kertoi että on ihastunut minuun. Tuli vaivautunut olo. Sanoin että minä en häneen. Olemme hyvin vähän tekemisissä töissä ylipäätään mutta kun näen hänet niin yritän olla kohtaamatta jos ei työn vuoksi ole pakko. Koskaan ei tiedä minkä riesan saa.

Vierailija
6/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää vain kysymällä, yleinen valehteluvastaus on että "seurustelen" tjms, sitten mennäänkin jonnekin helsinginsanomiin kirjoittamaan kolumnia kun ei löydä hyvää miestä.

Vierailija
7/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on todella raivostuttavia tuossa mielessä. Miehet ovat huomattavasti suorempia. En mäkään tajua naisista iskumielessä mitään, vaikka olen itsekin nainen. Ovat kovia antaman pakkeja ja nihkeilemään, mikä on todella turhauttavaa. T. Naiseen ihastunut nainen

Vierailija
8/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on todella raivostuttavia tuossa mielessä. Miehet ovat huomattavasti suorempia. En mäkään tajua naisista iskumielessä mitään, vaikka olen itsekin nainen. Ovat kovia antaman pakkeja ja nihkeilemään, mikä on todella turhauttavaa. T. Naiseen ihastunut nainen

Mitä niitten sitten pitäisi tehdä, jos ei kiinnosta? Eikö se ole suoraa, ettei anna vastakaikua?

Vierailija
9/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli et ole käyttäytynyt mitenkään tunkeilevasti, voi olla että nainen ei ajattele sinusta mitenkään vihamielisesti, mutta ahdistuu kohtaamisestasi ihastuksesi vuoksi, ja käyttäytyy siksi etäisesti.

Vierailija
10/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap kertonut naiselle, että olet ihastunut?

Vierailija
11/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäis tajuta? Ei ole mitään naiset-kaavaa, josta voisi lukea, mitä mitenkin käyttäytyvä nainen ajattelee. Ei toisen tunteista voi tietää kuin kysymällä. Puhe on sitä varten, että sen välityksellä vaihdetaan ajatuksia, kaikki muu on epävarmaa ja saa ollakin. Ei me ihmiset osata lukea toistemme ajatuksia, mikä on pelkästään hyvä asia. Yleensä aikuinen ihminen on oppinut jo sen verran vuorovaikutustaitoja, että osaa kysyä ja vastata.

Vierailija
12/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoitteli joskus poikanen, jolla oli sama ongelma. Vaikka hän mitä teki, niin ihastuksen kohteet vain välttelivät häntä. Oletkohan sama? Silloin ongelmana oli selkeästi se, että poju jahtasi naista ja ilmeisen lukuisista sanomisista huolimatta roikkui naisessa kuin takiainen. Mutta poju ei ymmärtänyt mistään mitään, vaan päinvastoin kävi ostamassa kukkakimppua ja stalkkaus jatkui.

Jos siis kuulostaa tutulta, niin lopeta. Lopeta heti ja älä jatka sitä sairasta jahtaamistasi! Naisen mieli ei siitä sinulle suopeaksi muutu vaikka mitä tekisit. Eli nyt pelisilmää ja lopeta ajoissa ennen kuin tulee turpaan tavalla tai toisella.

Vierailija
13/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan se sama tyyppi, joka eilen valitti kun opiskelukaverit eivät huomioi häntä, vaikka hän itse on ollut välinpitämätön heitä kohtaan.

Vierailija
14/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niitten sitten pitäisi tehdä, jos ei kiinnosta? Eikö se ole suoraa, ettei anna vastakaikua?

Et taida tajuta? Miehelle se tarkoittaa että on yritettävä vieläkin kovemmin. Jostain demistäkö olet elämänkokemuksia jakamassa?

Vierailija
15/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida tajuta? Miehelle se tarkoittaa että on yritettävä vieläkin kovemmin. Jostain demistäkö olet elämänkokemuksia jakamassa?

En tosiaankaan tajua. 

Vierailija
16/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siteerasin Trumppia ihan vaan hauskuuden vuoksi :D

ap

Se ei ollut ollenkaan hauskaa, vaan vastenmielistä. Pidät iljettävää, naisia kourivaa sikaa hauskana, joten tuskinpa muutenkaan olet kovin mukava mies. Minun ihastukseni muuten osaa siteerata Big Bang Theorya ulkomuistista.

Vierailija
17/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myls olla, että nainenkin on ihastunut sinuun. Minä olin pitkään ihastunut työpaikan mieheen ja aina välttelin tätä ja olin töykeä koska en halunnut miehen tajuavan tunteitani ja olen ujo.

Parempi että kysyt suoraan. Jos naisella ei ole tunteita, jätä se rauhaan. Jos naisella on tunteita, hän sanoo sen kun sinäkin kerta sanot.

Vierailija
18/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen, että AP on se lääkäriin/psykologiin ihastunut, jota ärsyttää, kun se ei tervehdi enää käytävillä tms. Jätä se jo rauhaan!

Vierailija
19/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille on tyypillistä taipumus ja pyrkimys "riitauttaa" toisen käsitys suhteen laadusta, jos se on ristiriidassa oman käsityksen kanssa. Ihmiset yleensä ovat taipuvaisia hienotunteisuuteen, mutta tietyissä tilanteissa (kuten väärinkäsitykset liittyen intiimin suhteen mahdollisuuteen) omien rajojen suojeleminen johtaa suorasukaisempaan reaktioon.

Riitauttamista voivat säestää inhon ja ärsyyntymisen emootiot, varsinkin, jos toinen osapuoli ei meinaa tajuta, ettei ole toinen ole kiinnostunut.

Pitkällä aikavälillä suorasukainen riitauttaminen voi olla parempi kaikille osapuolille. Olen itse ultrahienotunteinen ja joutunut kärsimään sen takia.

Ap:ta voi lohduttaa tieto, että hänen tulkitsemansa "ilkeys" on luultavasti vain naisen pyrkimystä tehdä selväksi suhteen laatu. Tai en tiedä lohduttaako se...

Vierailija
20/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^liibalaaba

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän