Nainen johon olen ihastunut vihaa minua!
Oletteko naiset tylyjä ja ilkeitä teihin ihastuneelle miehelle jos haluatte karkoittaa hänet? Jos siis tiedätte hänen olevan teistä kiinnostunut, mutta itse ette ole.
Eräs nainen johon olen ihastunut käyttäytyy minua kohtaan vihamielisesti. Vastaa töykeästi, ei tervehdi (vaikka kuuluisi niissä tilanteissa).
SAD.
:((
Kommentit (48)
Se vielä puuttuisikin, että joku omaa sukupuolta oleva tulisi tätä heteroa iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko naiset tylyjä ja ilkeitä teihin ihastuneelle miehelle jos haluatte karkoittaa hänet? Jos siis tiedätte hänen olevan teistä kiinnostunut, mutta itse ette ole.
Eräs nainen johon olen ihastunut käyttäytyy minua kohtaan vihamielisesti. Vastaa töykeästi, ei tervehdi (vaikka kuuluisi niissä tilanteissa).SAD.
Hän vain toivoo että lakkaisit olemasta häneen ihastunut.
Ps. Pidän itse hyvin raskaana tilannetta jossa joudun olemaan jonkun kanssa paljonkin tekemisissä viran puolesta ja toinen suhtautuu minuun selvästi naisena jonka pöksyihin yrittää raivata tien.
Koittakaa nyt hyvät miehet ymmärtää että toista ihmistä ja hänen henkilökohtaisia rajojaan pitää kunnioittaa. Jos toinen ei ole selvästi leikissä mukana niin unohda hänet.
SO SAD 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen johon olen ihastunut käyttäytyy minua kohtaan vihamielisesti. Vastaa töykeästi, ei tervehdi (vaikka kuuluisi niissä tilanteissa).SAD.
Hän vain toivoo että lakkaisit olemasta häneen ihastunut.
Ps. Pidän itse hyvin raskaana tilannetta jossa joudun olemaan jonkun kanssa paljonkin tekemisissä viran puolesta ja toinen suhtautuu minuun selvästi naisena jonka pöksyihin yrittää raivata tien.
Koittakaa nyt hyvät miehet ymmärtää että toista ihmistä ja hänen henkilökohtaisia rajojaan pitää kunnioittaa. Jos toinen ei ole selvästi leikissä mukana niin unohda hänet.
SO SAD 😭
No helppo sanoa naisena kun jos olette kiinnostuneet jostain miehestä niin 90% varmuudella sekin on teistä.
Kerää ittes tolvana AP!
Maailmassa on kome miljardia pillua ja kaikki keskenään täysin vaihtokelpoisia.
Uutta matoa koukkuun vaan :D
Tuo että kuvittelee toisen olevan ihastunut, vaikka signaalit ovat negatiivisia, on jo luonnehäiriö. Etsii sellaisen, joka osoittaa vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Olen normikohtelias ihmisille esim. töissä. Eikös se tuo mukavaa fiilistä kaikille. Jos joku mies vaikuttaa kiinnostuneelta ja peräti rasittavan kiinnostuneelta, vaikka ei ole koskaan edes huvittunut kys.henk.jutut...niin parempi olla tylyhkö.
Naiset ei tykkää ujoista miehistä
Minusta viestisi on ristiriitainen. Ensin sanot, että miehet ovat paljon suorempia ja sitten toteat, että naiset ovat kovia antamaan pakkeja. Eikös se nyt ole aika suoraa? Sitä paitsi yritätkö iskeä heteroita, jos koko ajan tulee stop-merkkiä naamaan? Itse ainakin olen saanut ihan riittämiin ja vähän turhankin kanssa vaikka en ole edes mitenkään hyvän näköinen. Mutta en yritä sieltä, mistä vastakaikua ei ole odotettavissa.