Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen johon olen ihastunut vihaa minua!

Vierailija
25.03.2017 |

Oletteko naiset tylyjä ja ilkeitä teihin ihastuneelle miehelle jos haluatte karkoittaa hänet? Jos siis tiedätte hänen olevan teistä kiinnostunut, mutta itse ette ole.
Eräs nainen johon olen ihastunut käyttäytyy minua kohtaan vihamielisesti. Vastaa töykeästi, ei tervehdi (vaikka kuuluisi niissä tilanteissa).

SAD.

:((

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen sanoo länsimaisessa kulttuurissa ei kiitos, se on ei kiitos. Siirry seuraavaan uhriin. Tuolla mentaliteetillasi.

Vierailija
22/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^liibalaaba

Menikö yli hilseen? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva nainen. Työkaveri kertoi että on ihastunut minuun. Tuli vaivautunut olo. Sanoin että minä en häneen. Olemme hyvin vähän tekemisissä töissä ylipäätään mutta kun näen hänet niin yritän olla kohtaamatta jos ei työn vuoksi ole pakko. Koskaan ei tiedä minkä riesan saa.

Tässäpä se sitten oli. Paitsi etten ole kertonut suoraan, mutta kuitenkin. Sama kohtalo kuin torjumallasi miespololla.

ap

Vierailija
24/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^liibalaaba

Menikö yli hilseen? :D

Meni :D

Vierailija
25/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies sanoo ei kiitos, mennään poliisiasemalle täyttämään rikosilmoitus ahdistelusta.

Paras vinkki on että jatkat lämmittelyä kuukaudesta toiseen, aika sen näyttää kumpi murtuu.

Vierailija
26/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ap kertonut naiselle, että olet ihastunut?

En sentään. Mutta tuskin tuota yleensä niin vaikea on huomata.

ap

Vierailija
27/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan, et itekkään moikkaa naista etkä edes ole kertonut tunteistasi hänelle? Ja nyt odotat että hän tekee kaiken? Miksi olet munaton? KYSY siltä mikä sitä vaivaa, sano vaikka ihan kiltisti "enkai ole tehnyt mitään, kun tuntuu että välttelet minua?" tai "enkai ole loukannut sinua kun välttelet minua?" tms.

Vierailija
28/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No oletko itse moikannut häntä? Kuinka usein näette?

Vierailija
29/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies jatkaa stalkkausta, mennään poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitus. Se ei on kuulkas oikeasti ei.

Vierailija
30/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa vaan, sen voi saada samalla seurattavien rekisteriin epämääräisistä bisneskuvioista. Jätä nainen/mies rauhaan, mikäli häntä ei kiinnosta.

Vierailija
31/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena tuollainen kintereilläni vuoden verran, jestas se oli raivostuttavaa. Koko ajan tuijottamassa kuin spanieli ja toi kukkia ja koruja ja vonkui treffeille. Aluksi olin hieman imarreltu, mutta sitten alkoi väsyttää ja kun oltiin samassa opiskelupaikassa muut huvittuneina seurasi, että koska annan periksi. Ja siis seurustelin siihen aikaan ja olin kihloissakin. Taisin mennä kihloihin osaksi sen takia, että tuo tyyppi olisi tajunnut, ettei hän minua kiinnosta. Oli kyllä huono syy mennä kihloihin ja erosinkin myöhemmin. 

Vierailija
32/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on todella raivostuttavia tuossa mielessä. Miehet ovat huomattavasti suorempia. En mäkään tajua naisista iskumielessä mitään, vaikka olen itsekin nainen. Ovat kovia antaman pakkeja ja nihkeilemään, mikä on todella turhauttavaa. T. Naiseen ihastunut nainen

Mitä niitten sitten pitäisi tehdä, jos ei kiinnosta? Eikö se ole suoraa, ettei anna vastakaikua?

Et taida tajuta? Miehelle se tarkoittaa että on yritettävä vieläkin kovemmin. Jostain demistäkö olet elämänkokemuksia jakamassa?

Kyllä, en tiedä mitä on ajateltu siinä kohtaa kun miehille on kehittynyt tämä, että jos nainen torjuu niin siihen tykästyy entistä enemmän ja jos nainen on vihainen niin se näyttäytyy kiihottavana. Yleensä olemme loogisia, mutta tässä se ei todellakaan päde.

Vierailija
33/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut yhteen mieheen, mutta välttelen häntä. Epäilen hänenkin olevan ihastunut minuun, mutta varmasti luulee, että minä inhoan häntä.

N22

Vierailija
34/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh, minulla oli yksi takkura perässä pitkään. Monta kertaa sanoin ei, mutta ajatteli kait, että vain kiukuttelen. Se juttu meni tosiaan ihan oikeuteen asti, mitä ei tarkoittaa.

Vierailija
35/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta paras seksikertani oli yhden tytön kanssa joka varmaan vuoden nyrpisteli nokkaansa aina vastaan tullessa. Olimme samassa opiskelupaikassa. Käänsi aina päänsä mielenosoituksellisesti pois kun tuli vastaan ja jos sattui vahingossa katseet kohtaamaan niin hyvä ettei irvistänyt.

Yhdessä tapahtumassa missä molemmat olimme sitten alkoholin rohkaisemana vähän "ärsytin" häntä tahallani ja se johti erittäin intohimoiseen, spontaaniin seksiin. Vielä vuosikymmenen päästäkään en ole kokenut vastaavaa. Tyttökin oli ihan hulluna.

Vierailija
36/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tuomari sanoi?

Vierailija
37/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No oletko itse moikannut häntä? Kuinka usein näette?

Olen moikannut, mutten enää sen jälkeen kun hän lähetti niin tylyjä viestejä (työasiaan liittyen).

Melkein joka päivä nähdään enemmän tai vähemmän, muttei välttämättä päivittäin olla tekemisissä.

ap

Vierailija
38/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä se rauhaan

Vierailija
39/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt nuo stalkkeri-jutut. Ei ole kyse mistään sellaisesta enkä mitenkään vaani tätä naista missään :D

ap

Vierailija
40/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä tuomari sanoi?

Että ei on ei. Lähestymiskielto. Jatkoi yhteydenottoja silti.