inhokki mainos?
Nautinnolliset television katselut menee pilalle s-bonus mainoksesta. Se missä papatetaan jotain sekopäistä. Näen punaista AAAARGH!!!!
Kommentit (117)
Mä inhoan monia mainoksia, esim Voltaren kipuvoide, jossa harmaapukuinen ukko sätkii. Ja kaikki, joissa lapset jotain selittää. Heti menee boikottiin ne tuotteet.
appulanpappilan apupatapapupata pankolla kiehuu ja kuohuu.
"Hei hyvää huomenta..." Kaksi äijää laulaa ja jotain muroja ne mainostaa.
Oletko koiskaan etdsinyd hjödelliä verkhosta
Tarkoitatko sitä "ässän pistän taskuun"?
Se on kuraa, kanava kääntyy heti kun se mainos alkaa!
Kinder Maxi, kun siinä tapetaan hyvä piisi. Menee maku, kun jatkuvasti jauhetaan.
Kamalin on juuri tuo aloittajan inhokki! S ketju vaihtuu K:hon ihan just...
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan hirveä! Mä vaihdan heti kanavaa tai kiireessä mutea. Enkä varmana osta niitä vitalismuroja!!
Nykyään kammottavin on se lässyttävä vauva, kosteat peppupyyhkeet. "Jostain syystä aikuiset eivät pidä..."
Yök!
Kakkosinhokki on "kysyin hammaslääkäriltäni", sen söpön mimmin naamakin on alkanut ärsyttää käsittämättömästi!
Joo sen ukon naamaki ottaa jo kupoliin siinä ässä-mainoksessa
Takavuosien Activia-mainokset. "Heiii äitiii, kui sun päivä meni?"
Tällä hetkellä inhoan sitä mainosta, jossa mainostetaan Rillit huurussa -sarjaa. Mainoksessa on satunnaisia tanssikohtauksia sarjasta, ja taustalla soi joku v*tun ärsyttävä suomalainen räppibiisi ("Kapteeni käskee, huuda hiio-hoi...").
Plakkitunnelimainos, jossa naisella oli liian tummaa meikkivoidetta naamassa. "Mä olin ihan et apuua." Sitä ei ole kyllä tainnut näkyä pitkään aikaan, onneksi.
:D kammottavia kaikki yllä mainitut!
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt soi varmaan loppuillan päässä. :D
Ai niin ja sitten se muutaman vuoden takainen mainos, jossa mainostettiin jotain naisten alapäärasvaa tms. "Vaivaaako sinuakin pahanhajuiiiinen vuooooto? Se on hyvin yleistä (kuivakalla äänellä)."
14 & 15
Olikohan DNA:n mainos, missä se joku ostaa jukkapalmua ja kysyy siihen takuuta. Myyjä lienee vähän vajaa kun on kuin ei tietäisi mitä takuu tarkoittaa, vaan sönköttää jotain "döööö nyt ei oikein ummarta".
A vita plus, ne saana stellanin mainokset, vagifem.. tietää ainakin mitkä tuotteet jää kauppaan.
"Valmistaudu vastaanottamaan lisää hellyyskohtauksia!" Hyi helvetti! :(
Se papupata ärrän kierrän orren ympäri saa mut voimaan pahoin. Myös se muromainos!
Voi apua! Miksi mainitsit siitä?? Ilta pilalla :(