inhokki mainos?
Nautinnolliset television katselut menee pilalle s-bonus mainoksesta. Se missä papatetaan jotain sekopäistä. Näen punaista AAAARGH!!!!
Kommentit (117)
Lapsellinen lässytys "Minne kaikki pissa katosi". En tiedä, minne katosi ja mitä siinä mainostetaan.
Lapsellinen lässytys "Koska sitä kutittaa". Bepanthen Anti Exem -voide on jo nimenä ärsyttävä.
Hammasharjasta tai -tahnasta "Kohta sinäkin harjaat kuin ammattilainen" - Mikä se sellainen ammattilainen on?
-Vitalis-muro renkutuslaulu, se nainen siinä irvistää niin vammaisesti, että mun on pakko vaihtaa kanavaa ennen kuin se näkyy
-Vanishmainoksissa aina joku äiti lässyttää pikkulasten vaatetahroista, kuinka turhaa! Toisaalta se "alle kolkyt sekkaa ja ei oo punaviinistä jälkeäkään"-nainen oli hauska
-oiskohan ollu joku Oivariini tms voimainos, jossa oli yritetty luoda joku herkullinen vaikutelma voista uusien perunoiden kanssa. Ainoa vaan, että se voinokare oli laitettu muovipussissa olevien perunoiden sekaan. Kuka hullu laittaa voita muovipussiin..kysyn vaan. Ärsytti ihan suunnattomasti se :D
Mihin kaikki pissa hävisi -mainos (pampers) ja V.I.Poo
Joo V.I Poo on ihan järkky..."lakupötköjesi löyhkä" :D
Papupata pankolla kiehuu ja kuohuu mua oksettaa kaikkein eniten sen ukkelin takii 😕 ja se ärsyttävä tanssityyli siinä lopussa kun likka tanssii pöydällä mauttomasti kädet ilmassa
Vitalis Frosty hunajainen, tää myslirouhe herkullinen sinunkin päiväs pelastaaaah... Se laulun melodia ja niiden äijien äänet, hyi!
Valion Profeel mikälie proteiinijauhemainos, jossa se akka jähmettyy paikoilleen aina pitkäksi aikaa kerrallaan. Ensimmäisellä kerralla luulin että tablettini jähmettyi ja boottasin sen, mutta ei auttanut...
Resurs bank, se isän tuijotus...
Pää-olka-polvet-varpaat koko perhe mukana jumppaamassa...en muista mitä mainostavat, hyi.
Wow wow nou cow, nou nou nou cow
Joku sen jo sanoikin.....
Wooooouuu woooouuu nouuuu nouuu cauuuuw..... Mun pää räjähtää!!!!
V*ttu ku tekis mieli heittää telkkari ikkunasta ulos aina ku se mainos tulee 😅
Kaikki missä ne lapset muka lässyttää jotakin.
Oivariinimainos ja se rillipäisen äijän hymyily siinä ku se pentu muka sanoo jotain. Aaaargh.
Näin raskaushormonipäissään sitä alkaa vituttaa ihan kaikki mainokset suunnattomasti 😂
Kaikki nää naapurin Pekan fairyt yms. vielä menettelee, mutta nyt tuli pohjat tuosta Haribon karkkimainoksesta. Aikuiset lässyttävät lapsen äänellä dupatusti ja vääntelevät naamaansa hyi v*ttu!
Minä inhoan tasaisesti yhtä paljon aivan kaikkia mainoksia. Mainosten ainoa tarkoitus on saada minut ostamaan pask*a mitä minä en tarvitse! Mielestäni mainokset ovat aivopesua, ja tästä syystä minä en katso mainoksia ollenkaan! Olen valmis näkemään vaikka kuinka paljon vaivaa, että saan kaikki mainokset siivottua elämästäni pois! En lue mainoksia, en yleensä kuuntele radiota, jos kuuntelen, kuuntelen niin että pystyn kääntämään heti pois, jos tulee mainoksia! Tv:n kanssa sama juttu kuin radionkin kanssa. Tämän takia minä en edes tiedä, mitä mainoksia tv:ssä ja radiossa tällä hetkellä pyörii. You tubessakin, jos videon alkuun tulee mainos, laitan äänet pois sen ajaksi ja katson sivuun, jotta mieleeni ei pystytä vaikuttamaan. Minun päähän ei syötetä pask*a, en kerta kaikkiaan salli sitä!
Menneiltä ajoilta on jäänyt mieleen eräs leipämainos, jälkiuunileipää taisi olla.
Siinä pieni lapsi kylmässä mökissä nenä valuen yrittää puukolla vuolla leivästä palaa ja viiltää ilmeisesti sormeensa, siihen kylmä isä toteaa vain kärsimättömästi, että "no oliko sulla nälkä". Loppuun miesääni sanoo "kovaa kuin elämä".
Nyt kun ajattelee mainosta tuntuu, että voiko joku oikeesti ajatella että se houkuttelisi ostamaan kys. leipää, vai oliko se joku antimainos.
Se voltaren mainos jossa on se adhd-mummo ja mököttävä kissa.
Nyt tulee onneksi jo vanhan mainoksen haukkuminen, mutta mua ärsytti kamalasti kun Apetina-fetaa mainostettiin että se sopii AASIALAISEEN ruokaan. Haluaisin todellakin nähdä sen Aasian maan, jossa käytetään fetajuustoa??
Dressman-mainos, jossa kaikenrotuiset miehet hyörivät, pyörivät ja iloisina törmäilevät toisiinsa juhlapuvuissa ja nyt uusimmassa mainoksessa kesävaatteissa.
Se joku hampaiden whitening-tahnan mainos, jossa sellainen piparminttumenninkäisen näköinen neiti irvistelee. Pelottavin virne ikinä.
Nollasatasata sieltä löytyy kaikki nimi taikka numero osoite tai reitti älä enää etsi apu löytyi jo nollasatasata sieltä löytyy kaikki
Mainos on kai tehonnut, kun se jää mieleen, se joko ihastuttaa tai vihastuttaa, ehkä tarkoituksellakin. Ärsyttävistä mainoksista , esim.ruutu plussan mainos,jossa on joku työpalaveri, ja yksi ratkeaa ärsyttävään huutoon katsoessaan ruutu plussaa kännykästä, hammaslääkärimainos, olikohan Oral, joku lainamainos, jossa housuihin ja bleiseriin pukeutunut nainen höpöttää. Onhan niitä.