Ovatko lapsenne iloisia yllätyksiä/vahinkoja/yrittämällä yritettyjä...
Kommentit (59)
Yksi vahinko joka muuttui iloiseksi yllätykseksi. Ja nyt yrittämällä yritetään.
Meillä on yksi yrittämällä yritetty, muut ovat iloisia yllätyksiä ja tulee jos on tullakseen vaivoja, ja "viimeinen mahdollisuus"
Mikä ero vahingolla ja iloisella yllätyksellä? Vahinkoja kummatkin?
Kuopus on ns. varmat päivät. Yritettiin kyllä vauvaa, mutta just silloin oltiin lasketun ovulaation aikaan erillämme.
Että vähän yllätys, vaikka oltiin jo useampi kuukausi yritetty tosissaan.
Yllätys, meidän ei pitänyt voida saada lasta, ensijärkytyksen jälkeen ihana juttu etenkin miehelle, joka lasta toivoi. Itse olin aivan varma ettei mitään tulisi enkä siksi edes haaveillut. Joskus sitä elämä yllättää :)
Kaikki rakkaudella tehtyjä ja saatuja. Tosin nuorimmaista odotettiin puolivuotta kuuluvaksi. .
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero vahingolla ja iloisella yllätyksellä? Vahinkoja kummatkin?
Vahinko: "Voi vittu, miten tästä selvitään, abortti vai ei, apua"
Iloinen yllätys: "Iik, apua, millonhan tässä on näin käyny. Hui, ihana yllätys!"
Iso vahinko joka muuttui ihanaksi, iloiseksi yllätykseksi. Se että lasta ei ole suunnitellut, ei tarkoita etteikö hän olii maailman rakkain.
Yksi tietoinen riski, ei suunniteltu muttei yllätyskään.
Vahinko. Tosin raskauden jatkaminen ja hänen pitämisensä ei ollut vahinko :)
Kaksi vahinkoa.
Ehkäisyn kanssa ongelmia.
Eka oli vahinko, toka yrittämällä ytitetty.
Kusetus.
Akka oli lopettanut pillerit salaa,vähän yli vuosi oli mennyt että tuli paksuksi.
Odottamaton yllätys. 5 vuotta seksiä ilman ehkäisyä ilman tulosta, ei todellakaan odotettu että enää tärppäisi.
Yksi vahinko, yksi tietoisen riskin tulos, yksi tulee jos on tullakseen ja nyt viimeisenä vielä syntymässä yrittämällä yritetty.
Ensimmäinen yrittämällä, ensimmäisestä kierrosta. Toinen nk. varmat päivät, mutta ihana ylläri kuitenkin. Ja niiin rakkaita molemmat.
Mun lapset vain päätettiin tehdä ja alulle saatettiin kun sille tuntui. Ekan kanssa tärppäsi heti, toisen kanssa koitettiin tyttöä niin meni muutama kierto, kun siinä ei ole kuin yksi yhdyntä 2-3 vrk ennen ovista.
Hyi saatana kun ihmiset pitää vahinkojaan...
t. Lapset suunnitellut
Esikoinen iloinen yllätys, keskimmäinen yrittämällä yritetty ja nyt odotan yrittämällä yritettyä.