Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviiko teidän mielestä käydä päivittäin suihkussa

Vierailija
24.03.2017 |

Jos ei hikoile ja on pääasiassa kotioloissa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on kyllä todettu, että päivittäinen suihku on varsinkin kuivalle iholle hyväksi. Iho jopa imee siitä vedestä kosteutta. Mutta liiallinen hankaaminen pestessä ja kuivatessa on haitaksi.

Toisaalta, jos ihon rasvaa, niin  se rasva härskiintyy ja iho voi huonosti eli joka päivä pestävä.

Vierailija
22/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo joka päivä pakko. Pilluloosan pesen päivittäin ja kasvot. Kokosuihkussa käyn ehkä joka toinen päivä, mutten aina kastele hiuksia. Hiukset pesen pari kertaa viikossa.

Mies peseytyy harvemmin kuin minä. Välillä pitää ihan sanoa että voisit jo käydä suihkussa, alkaa tuoksumaan hielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy päivittäin suihkussa talvisin. Iho kuivuu liikaa ja sitä on öljyttävä Ceridalilla tai hölvättävä jotain perusvoidetta roppakaupalla. Jos oleilen kotona saunominen ja suihkussa käynti rajoittuu kahteen kertaan viikossa.

Toisaalta hellepäivinä saatan käydä suihkussa monta kertaa päivässä ja välillä uin järvessä.

Pesemisen voi hoitaa talviaikaan pesemällä kainalot, alapään ja jalkaterät. Takapuoli tarpeen mukaan.

Hiuksia jynssätään niin harvoin kuin mahdollista, koska ovat kuin sähköiskun saaneen näköiset pesun jälkeen. Kuosia Jimi Hendrix.

Vierailija
24/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto olin kerran neljä päivää suihkutta kun olin hirveessä kuumeflunssataudissa!

Käyn joka päivä siis, mutta sillon oli niin heikko happi että oisin varmaan pyörtyny sinne höyryyn...

Vierailija
25/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuumalla saatan käydä suihkussa tai uimassa monta kertaa päivässä, mutta talvella käyn suihkussa 2-3 päivän välein. Kasvot, kainalot ja alakerran pesen päivittäin. Helpompaa olisi tosiaan käydä kokosuihkussa, mutta ihoni ei kestä jokapäiväistä lotrausta.

Vierailija
26/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy ihan päivittäin suihkussa. En ole sottaisessa paikassa töissä tai muutenkana likaannu. Kevyt vesisuihku ei vauruoita ihoa ja lisää allergioita, mutta jatkuva ihon raapiminen harjalla ja kemiallisilla aineilla poistaa ihon luonnollisen suoja- ja rasvakerroksen. Ei tarvitse ihmetellä, että ihosairauksia on niin paljon.

Vierailija
27/27 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa mennä nukkumaan jos en ole käynyt suihkussa. Aamulla käyn suihkussa jos olen jonnekin menossa ja laitan puhtaat alusvaatteet. Jos olen vain kotona saatan pitää samoja rintaliivejä 2-3 päivää. Sukat ja alushousut vaihdan aina. Tyynyliinan vaihdan kun pesen hiukset eli 1- 2 kertaa viikossa; tukkani ei juuri rasvoitu kuten nuorempana, vuosikymmenet pesin hiukset joka päivä.

Meillä mies jynssää kasvot, kainalot ja alapesun päivittäin menemättä suihkuun ja käy suihkussa 2-3 päivän välein. Toki vaihtaa sukat ja alushousut päivittäin. Minusta on pienempi vaiva käydä suihkussa ja tulee puhtaampi olo.