Olen nähnyt narkkareiden elämän eli ns. elämän toisen puolen
Jos kiinnostaa, niin kysykää ja koitan vastailla!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse narkkari?
En. Olen kyllä kokeillut eri aineita, mutta en suonensisäisiä. Joskus polttelen, mutta ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse narkkari?
En. Olen kyllä kokeillut eri aineita, mutta en suonensisäisiä. Joskus polttelen, mutta ei sen kummempaa.
"En ole huumeiden käyttäjä, koska käytän huumeita vain joskus". Ahaa.
Luin juuri kirjan Christiane F:n myöhemmistä vaiheista. Kyseessä on berliiniläinen, n. 50+ ikäinen nainen, joka tuli kuuluisaksi kirjasta Bahnhof Zoo:n lapset. Kirja kertoi tästä tytöstä, joka 14 vuotiaana oli paitsi nisti, myös lapsiprostituoitu Länsi-Berliinissä. Kirjasta tehtiin elokuva. Christiane F on jonkinlainen julkkis Berliinissä.
Nyt hänen myöhemmistä vaiheestaan on kirjoitettu uusi kirja. Kuinka ollakaan, nainen ei ole koskaan päässyt eroon heroiinista. Kirjan mukaan hän on käy metadoni-hoidossa päivittäin. Terveys on romahtanut.
Tulipa erittäin voimaton olo, kun luki tyypistä, joka uudelleen ja uudelleen retkahti.
Googletin netistä kuvia ko. henkilöstä. Ilmiselvästi aineet ovat tuhonneet aivot ja ulkonäön. On silkka ihme, että tyyppi on kitkutellut elään näihin päiviin saakka.
Ei voi kuin ihmetellä, miten pohjattoman tyhmä ihminen voi olla. Toki "tyhmyyteen" voimakkaasti vaikuttaa aivojen tuhoutuminen - kaikki käytetyt kemialliset aineet. Tyhmyys on eri käsite nisteille.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä, miten pohjattoman tyhmä ihminen voi olla. Toki "tyhmyyteen" voimakkaasti vaikuttaa aivojen tuhoutuminen - kaikki käytetyt kemialliset aineet. Tyhmyys on eri käsite nisteille.
Kyseinen henkilö on addikti, joten ei voida puhua suoraan pelkästä tyhmyydestä. Jos päädyt heroiinikoukkuun, niin se ei paljoa lämmitä vaikka älykkyys olisi Stephen Hawkingin tasoa. Jokainen narkkari varmasti tietää, että niitä aineita ei ole järkevää vetää, se vaan ei ole niin yksinkertaista. Silkasta tyhmyydestä voidaan sen sijaan puhua sen ensimmäisen käyttökerran yhteydessä, koukku ei pääse syntymään jos ainetta ei aloita.
Uteliaisuudesta, minkä niminen kirja? Onko varmasti totta, eikä vaan raflaavasti kirjoitettu? Tiedän siis hyvin kyseisen naisen leffan perusteella.
Ohis
Millä tavoin narkkareiden elämä on ns. elämän toinen puoli? Mikä toinen puoli?
ooot sä se tyyppi joka täällä vähän väliä itkee milloin kavereiden, miloin miehen puutetta ja milloin päihteiden?
Sana kirjoitti:
Sen ns. 'pimeän puolen'
Kuka on niin aivokuollut että jos on kerran pääsyt irti huumeista, niin kokeilee uudestaan ajatuksella en mä varmaan enää koukkuun jää? :D Pitääkö sama virhe tehdä monta kertaa?
Tunnen inhoa ja halveksuntaa huumenarkkeja kohtaan. Joo, varmaan pitäisi ajatella heitäkin inhimillisellä lämmöllä ja apua tarvitsevina yksilöinä, mutta ei vaan onnistu. Arvaamattomia, usein agressiivisia hulluja ja varastavat sekä huijaavat minkä ehtivät huumeita saadakseen. Jättävät huumeruiskuja pitkin katuja ja lasten leikkipaikkoja. Minä, minä ja minun addiktio, muilla ihmisillä ei mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on niin aivokuollut että jos on kerran pääsyt irti huumeista, niin kokeilee uudestaan ajatuksella en mä varmaan enää koukkuun jää? :D Pitääkö sama virhe tehdä monta kertaa?
Monilta heroiiniaddikteilta puuttuu perusturvallisuuden tunne, jonka heroiini heille tarjoaa. Tutkimuksissa on huomattu, että heillä aktivoituvat samat alueet aivoissa kuin vauvoilla silloin kun äiti ottaa heidät syliinsä. Tuosta tunteesta on todella vaikeaa kieltäytyä sen jälkeen, kun on sen kerran päässyt kokemaan (heroiinin avulla), mutta mikään muu elämässä ei sitä tarjoa. Ei tuota kaipuuta ja tarvetta pysty ymmärtämään sellainen ihminen, joka on vauva-aikanaan ja lapsena ollut rakastettu.
Katsoin kanssa googlesta Christiane F. kuvia. Ei kyllä näkynyt että olisi tuhonnut aivojaan ja ulkonäköön, todella kaunis kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse narkkari?
"En ole huumeiden käyttäjä, koska käytän huumeita vain joskus". Ahaa.
Jos juo yhden siiderin, niin onko alkoholisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen henkilö on addikti, joten ei voida puhua suoraan pelkästä tyhmyydestä. Jos päädyt heroiinikoukkuun, niin se ei paljoa lämmitä vaikka älykkyys olisi Stephen Hawkingin tasoa. Jokainen narkkari varmasti tietää, että niitä aineita ei ole järkevää vetää, se vaan ei ole niin yksinkertaista. Silkasta tyhmyydestä voidaan sen sijaan puhua sen ensimmäisen käyttökerran yhteydessä, koukku ei pääse syntymään jos ainetta ei aloita.
Asiat eivät ole aivan noin yksinkertaisia. Jos kaikki syntyisivät kultalusikka hanurissa, niin aloittamisen syy voi olla täysin omassa tyhmyydessä. Mitä sä sanoisit slummiin syntyneen aloittamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse narkkari?
Mitä puhetta tää on että ei ole narkkari jos vain polttaa kannabistä. Nehän takkutukat on pahimmat nistit. Amfetamiiniä rännittävä ihminen voi olla normaali tai jopa normaalia aktiivisempi sitä annetaan acdc hulluille lapsillekin ja ovat suht normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse narkkari?
Mitä puhetta tää on että ei ole narkkari jos vain polttaa kannabistä. Nehän takkutukat on pahimmat nistit. Amfetamiiniä rännittävä ihminen voi olla normaali tai jopa normaalia aktiivisempi sitä annetaan acdc hulluille lapsillekin ja ovat suht normaaleja.
Wtf.
Vierailija kirjoitti:
Sana kirjoitti:
Sen ns. 'pimeän puolen'
Höpön löpön. Se on addikteille arkea,
sitä ihan normaalia elämää. Heille normaalia. Muiden silmissä se näyttää synkeälle ja pelottavalle, mitä se toki usein onkin. Mutta addiktille arki.
up