Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen eksä olet?

Vierailija
24.03.2017 |

Eksiä (pääosin) mollaavasta ketjusta inspiroituneena; Miten eksäsi kuvailisivat sinua?

Riippuu tietty eksästä, erosta sekä elämäntilanteista sillä hetkellä, mutta mitä se olisi pahimmillaan?

Minä olisin varmaankin selkärangaton, nalkuttava, koulutusta ihannoiva, itsekäs, kontrolloiva...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio eksä.... Minun eksäni eivät ole kuulleet minusta halaistua sanaa eromme jälkeen... ainakaan minulta.... Jos ero on tullut, en jää roikkumaan....

Vierailija
2/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin helppo. Avioeksän kanssa hoidettiin kaikki lapseen liittyvät asiat asiallisesti, tutustuin myös hänen uuteen vaimoonsa ja meillä oli hyvät välit. Joidenkin parisuhde-eksien kanssa olen ollut satunnaisesti yhteydessä myös eron jälkeen esim. FB-kontakteina, useimpien kanssa ero on hoidettu asiallisesti eikä sen koommin ole yritettykään olla yhteyksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht helppo, kerran olen tainnut ex-vaimoa eron jälkeen nähdä.

Nimim. "Jokainen valtio on liian pieni meille molemmille"

Vierailija
4/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mustasukkainen, onneksi se menee ohi ajan kanssa. Mutta jos olemme eronneet ystävinä, niin odotan exäni kertovan (mahdollisesti myöhemmin kuvioihin tulevasta) uudesta miehestään ainakin jotain asioita, koska koen ystävyytemme vuoksi, että hän ansaitsee kunnollisen miehen. Ja olen siis itse mies.

Vierailija
5/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan eksän kanssa hyvät ystävät, joten se kuvailisi minua kauniisti. Sanoisi että olen fiksu, persoonallinen, hauska, voimakas ihminen. 

Vierailija
6/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika ok. Kunnioitan exääni ja hänen uutta perhettään. Olen käsitellyt eroni, eikä mitään katkeraa tai selvittämätöntä ole. Vain asialliset, suht ystävälliset välit. Vain lasten asioissa. Exän uuden puolison kanssa en juuri ole tekemisissä, mutta ymmärtääkseni välimme ovat toisiamme arvostavat, ja huomaavaiset. Lapseni pitävät hänestä kovin. Voimme hyvin istua kaikki saman pöydän ääressä, jos tarvis. Nykyisellä miehelläni on vähän huonommin. Hänen exänsä on persoonallisuushäiriöinen idiootti, ja on tarvittu paljon viranomais-apua. 

Vierailija
7/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni sanoi minun olevan hyvä ihminen. Erottiin riidoissa niinkun nyt lähes kaikki eroavat mutta kumpikin on kyennyt pitämään asiallisen linjan. Ei ole haukuttu toista lapsille, yritetty pitää samat säännöt jne. Kun ex on apua tarvinnut olen auttanut, yhden tuollaisen tapauksen yhteydessä noin minusta ihan aidosti lausui, tarvitsi henkistä tukea ja minä tuin. Varmasti kertoisi enemmänkin, mutta luonteiden sopimattomuus siinä korostuisi. Saman tekisin minä, ihan hyvä tyyppi, vaan niin erilainen kuin minä luonteeltaan ja elämäntyyliltään, yhteensovittaminen ei vuosikymmenten harjoittelusta huolimatta vaan onnistunut.

Vierailija
8/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva...

Vierailija
9/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kanssa olen hyvissä väleissä. He varmasti kuvailisivat minua kiltiksi, hauskaksi ja rohkeaksi.

Viimeisimmän exän mielestä olen keskustelukyvytön, itsekäs, huumorintajuton ja epärehellinen. Ai niin, tyrkky.

Vierailija
10/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystävä, paras äiti lapsillemme ja enkeli.

Vierailija
11/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eksänä olen helppo koska en ole missään tekemisissä. Mutta miten kuvailisivat minua ihmisenä on toinen asia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi