Mitä ostatte Lidlistä?
Nyt jakoon parhaat tuotteet Lidlistä :) Itse olen tykännyt tuorepestosta, Port Salut -juustosta, jalkapallosämpylöistä ja ciabattasta, joka on paljon parempaa kuin Stockan!
Kommentit (77)
Kasviksia, hedelmiä, kananmunia, juustoa, kahvia, croisantteja, ruisleipää, wc-paperia yms.
Lidl on paras kauppa. Harmi kun sieltä ei löydy aina kaikkea mitä tarvii.
Ne Cienin pinkit kasvojenpuhdistusliinat on mahtavia! Ei kirvele yhtään niinkuin monet herkällekkin iholle tarkoitetut kirvelee. Vedenkestävä ripsiväri niillä ei lähde tietenkään mutta se on helppo ensin poistaa öljyllä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Haaveilen kyllä että semmoinen tulisi tälle paikkakunnalle.
Meillä on kolme niitä. Haluatko yhden?
Vierailija kirjoitti:
Jep, itse kaipaisin esim.kotimaista vessapaperia ja Oivariinia. Ja hedelmäosastolta puuttuu se omenalajike mitä tykkään syödä :D
Vierailija kirjoitti:
Halpaa olutta. On siellä paljon muutakin hyvää ja halpaa. Kävisin useammin, jos Lidl olisi lähempänä, eikä siellä aina olisi niin helvetillisiä jonoja.
Lidlin halvin kolmosolut on pantteineen 0,83 euroa/kpl. Ja S-marketissa Karjala kolmosolut on aivan saman hintainen pantteineen eli 0,83 euroa/kpl.
Missä on ero?
Tänään ostin niitä sammakkokarkkeja. Hyviä ja maksaa vain vähän reilun euron.
Eilen ostin avocadoja, ruusukaaleja, porkkanoita, maissia, leikkelemakkaroita, jauhelihaa, pyyykin huuhteluainetta, pullon vaaleaa rommia. En muista mita muuta. Lidl on kavelymatkan paassa.
Ne jalkapallosämpylät on aina ihan kivikovia ettei niitä voi syödä. Suurin osa valmisruuista on kamalaa. Varsinki se iso lasagne ja jauhelihapihvit.
Hyviä ovat pähkinät, lasten vitaminit, majoneesit, sininen wissy, nugetit, jugurtit, neo keksisuklaa.
Viime kesänä ostin harmaa-valkoisen maton lastenhuoneeseen 140x200. Makso alle 25e. Ihan paras ostos. Mahtuu pyykkikoneeseen ja vieläkin kuin uusi.
Minä ostan huomenna lidlistä:
vähärasvaista jauhelihaa, tomaattipyrettä, ruokakermaa, perunaa, maitoa, paistopisteen höttö vaaleita sämpylöitä, ruispaloja, sipulia, valkosipulia, vihreitä papuja, keittokinkkua, tomaattia ja kurkkua. No olen nyt rehellinen niin ostan myös suklaata ja muutaman oluen.
T: Keskiviivan Mies.
Vaipat oli oikeesti hyviä ja halpoja! Ihan libero/pampers verrattavia.
Nykyään haetaan lähinnä sidukkaa/kaljaa joskus....
Vierailija kirjoitti:
Ne jalkapallosämpylät on aina ihan kivikovia ettei niitä voi syödä. Suurin osa valmisruuista on kamalaa. Varsinki se iso lasagne ja jauhelihapihvit.
Hyviä ovat pähkinät, lasten vitaminit, majoneesit, sininen wissy, nugetit, jugurtit, neo keksisuklaa.
Viime kesänä ostin harmaa-valkoisen maton lastenhuoneeseen 140x200. Makso alle 25e. Ihan paras ostos. Mahtuu pyykkikoneeseen ja vieläkin kuin uusi.
Kannattaisi käydä hammaslääkärissä tarkistamassa suun kunto. Näkkileipää et taida syödä saati porkkanaa?
En mitään. Mikäs vika Prismassa on?
Ostan kaiken mitä voin eli n. 90% tuotteista, eli ennemmin niinpäin mitä en osta (nämä ovat yleensä koska pidän jotain brändituotetta parempana).
Lidlistä ei saa liberon vaippoja, fairya, oivariinia, erisanin pyykinpesuainetta ja hyvää tomattimurskaa. Eikä myöskään mustapippuria kummempia mausteita. Nämä arkiset tavarat haen muualta, muut ostokset Lidlistä. Joskus jos tekee mieli jotain erikoisempaa niin sitä ei välttämättä löydy, sitten prismaan tai stockalle.
Erityisesti tykkään deluxe-herkuista, creme bruleesta, banoffeesta jne. Ovat minusta valmistuotteiksi oikein kelpoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi käydä hammaslääkärissä tarkistamassa suun kunto. Näkkileipää et taida syödä saati porkkanaa?
sitä minäkin mietin.. tosin jättää niihin lidlin paperipusseihin niin nehän kuivaa itsestään.
Persikkatäysmehua, aivan ihanaa <3. Minkä ihmeen takia sellaista ei voi saada muista kaupoista, eikö suomalaiset muka tykkää persikasta vai mitä ihmettä? Siemensämpylöitä ja croisantteja paistopisteestä (aiemmin myös sitä ihanaa ruislimppua mutta sen valmistus on ilmeisesti lopetettu:( ), perunamuusijauhetta, pähkinäjäätelöä. Eineksille jos on tarvetta se reilun 2 euroa maksava chili con carne on ihan kiva. Ja Vitasia Madras-currykastike on oikeasti tulista, toisin kuin yleensä valmiskastikkeissa. Sitten ihan tavallista tavaraa mitä yleensäkin tarvitsen, mutta nämä ei taida mitenkään erota muiden kauppojen tavarasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en osaa Lidlistä ostaa juuri muuta kuin niitä herkkuja ja mies taas kasaa korin täyteen eineksiä, eikä tuollaisilla voi lapsia ruokkia.
Miksi koet vaikeaksi ostaa hedelmiä, vihanneksia, pähkinöita ja kalaa esimerkiksi lidlistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, itse kaipaisin esim.kotimaista vessapaperia ja Oivariinia. Ja hedelmäosastolta puuttuu se omenalajike mitä tykkään syödä :D
Kotimaista vessapaperia on, paketissa on hirven kuva. Ne taisi uudistua vähän aikaa sitten. Margariinista en osaa sanoa, itse käytän satunnaisesti tummansinistä Keijua, sitä ei valitettavasti saa. Onneksi sitä ei usein tarvitse ostaakaan.
Unohdin kasvorasvan, silmänympärysvoiteen, kasvojen puhdistusgeelin ja kasvojen puhdistusliinat. Ylipäätään ostan paljon kosmetiikkaa/hygieniatarvikkeita Lidlistä. Ruokaostoksetkin tekisin siellä, mutta nyt ei tarvi ostaa ruokia itse.