Mitä ostatte Lidlistä?
Nyt jakoon parhaat tuotteet Lidlistä :) Itse olen tykännyt tuorepestosta, Port Salut -juustosta, jalkapallosämpylöistä ja ciabattasta, joka on paljon parempaa kuin Stockan!
Kommentit (77)
Chiapattaa, riisipiirakoita ja jogurttikastikeista perunasalaattia, nammmm.....
Mä ostan oliiviöljyä (on ihan laadukasta), erilaisia juustoja, pistaasipähkinöitä, vichyä ja kosteita meikinpuhdistusliinoja (pinkit hyviä, ei kuivata ihoa).
Paistopisteen pienet karjalanpiirakat, kinkkucroissantit, juustokakku ja goudasämpylät on parhaita :) Myös maustamaton jugurtti on hyvää.
Mun mielestä Lidlistä saa nimenomaan maailman parasta tomaattimurskaa! Hakkaa Muttin ym. mennen tullen ☺
Pakaste kananuggetteja (ennen nimellä Solänge)
Riisipiirakoita
Ruodottomia sardiineja
Laktoositon maitojuoma
Rahkaa
Emmentalsiivuja
Vierailija kirjoitti:
Up
7-up? Saako sitä vielä? Pitääpä ostaa.
95 % kaikista ruokatarvikkeista. Saippuaa, hiusväriä ja vaatteita. Askartelutarvikkeita miltei aina kun niitä on myynnissä.
Huulirasva. Hinta noin euron ja päihitti muut jossain kuluttajatestissä.
En mitaan. Kerran kavin enka ole toistaiseksi pystynyt menemaan uudestaan. Kamalan ahdas kauppa, tavarat rumasti esilla ja muilla asiakkailla ei mitaan kaytostapoja.
Kuplavettä, kasvojen puhdistusgeeli, teematuotteita, jauhelihat ja juustot.
Lidlissä on mehevät kolmioleivät. Hakkaavat K ja S ryhmien vastaavat 6-0. Eikä hintakaan kauhistuta. Ostan niitä aina junaevääksi noin kerran kuussa.
Käyn useinkin kaupassa Lidlissä, ja löydän sieltä kyllä kaikki tarvitsemani ruokatarvikkeet. Mutta tuotteet, joita en enää osta muualta kuin Lidlistä:
-wc- ja talouspaperi, muut merkit on vaan sellaista ihme höttöä jotka ei kestä yhtään mitään
-filekalapuikot, paljon halvempia kuin muualla ja ovat oikeeta filettä eikä mitään ihme mössöä
-ranskalaiset pakastealtaasta
-paistopisteen karjalanpiirakat
-valmissalaatit esim. fetabroilerisalaatti jne.
-kasviskaalikääryleet, en kyllä ole näitä nähnyt paikkakunnan muissa kaupoissa ollenkaan
-perunamuusijauhe, kaikki muut merkit on pahaa
-kissan kuivaruoka, premium jotain, ihan asiallinen valmisteaineluettelo ja törkeän halpaa
-juotava jogurtti
-pakastevihannekset isossa pussissa (kukkakaali, parsakaali, porkkana), muutkin pakastevihannekset kyllä hyviä ja edullisempia kuin muualla
-tomaattikastike lasipurkissaa
-voileipäkurkut
-paholaisen hillo!!
Näitä superhyviä tuotteita ois kyllä varmaan paljonkin lisää, mut ehkä mä lopetan ennenkuin oon luetellut kaikki tuotteet tähän :D
Kookos-smoothie, erilaisia pähkinäpusseja, kirsikkatomaatit, kaurasydämiä, kanan paistileikkeitä, kaikki juustot on hyviä, reilu euron 8x jätskituuttipaketti, kisun herkkunaksut, cien meikkirätit vaaleenpunanen, mansikka-raparperi ja mangovichyä. Pikkuset suklaalevyt n.0,80e kpl.
Kreikkalaista jugurttia (niitä isoja pönttöjä, tositosi hyvää), Cienin Aqua -kosteusvoidetta (ihan älyttömän hyvää tavaraa!), suklaat on kaikki järjestäen hyviä, goudajuustosämpylöitä, vaippoja jne