Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostatte Lidlistä?

Vierailija
23.03.2017 |

Nyt jakoon parhaat tuotteet Lidlistä :) Itse olen tykännyt tuorepestosta, Port Salut -juustosta, jalkapallosämpylöistä ja ciabattasta, joka on paljon parempaa kuin Stockan!

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaista jugurttia (niitä isoja pönttöjä, tositosi hyvää), Cienin Aqua -kosteusvoidetta (ihan älyttömän hyvää tavaraa!), suklaat on kaikki järjestäen hyviä, goudajuustosämpylöitä, vaippoja jne

Vierailija
62/77 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chiapattaa, riisipiirakoita ja jogurttikastikeista perunasalaattia, nammmm.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan oliiviöljyä (on ihan laadukasta), erilaisia juustoja, pistaasipähkinöitä, vichyä ja kosteita meikinpuhdistusliinoja (pinkit hyviä, ei kuivata ihoa).

Vierailija
64/77 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistopisteen pienet karjalanpiirakat, kinkkucroissantit, juustokakku ja goudasämpylät on parhaita :) Myös maustamaton jugurtti on hyvää.

Vierailija
65/77 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Lidlistä saa nimenomaan maailman parasta tomaattimurskaa! Hakkaa Muttin ym. mennen tullen ☺

Vierailija
66/77 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/77 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakaste kananuggetteja (ennen nimellä Solänge)

Riisipiirakoita

Ruodottomia sardiineja

Laktoositon maitojuoma

Rahkaa

Emmentalsiivuja

Vierailija
68/77 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

7-up? Saako sitä vielä? Pitääpä ostaa.

Vierailija
69/77 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munanuudeleita.

Vierailija
70/77 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 % kaikista ruokatarvikkeista. Saippuaa, hiusväriä ja vaatteita. Askartelutarvikkeita miltei aina kun niitä on myynnissä.

Vierailija
71/77 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulirasva. Hinta noin euron ja päihitti muut jossain kuluttajatestissä.

Vierailija
72/77 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitaan. Kerran kavin enka ole toistaiseksi pystynyt menemaan uudestaan. Kamalan ahdas kauppa, tavarat rumasti esilla ja muilla asiakkailla ei mitaan kaytostapoja. 

Vierailija
73/77 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuplavettä, kasvojen puhdistusgeeli, teematuotteita, jauhelihat ja juustot.

Vierailija
74/77 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania joulu- ja pääsiäisnamuja.

Vierailija
75/77 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on mehevät kolmioleivät. Hakkaavat K ja S ryhmien vastaavat 6-0. Eikä hintakaan kauhistuta. Ostan niitä aina junaevääksi noin kerran kuussa.

Vierailija
76/77 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn useinkin kaupassa Lidlissä, ja löydän sieltä kyllä kaikki tarvitsemani ruokatarvikkeet. Mutta tuotteet, joita en enää osta muualta kuin Lidlistä:

-wc- ja talouspaperi, muut merkit on vaan sellaista ihme höttöä jotka ei kestä yhtään mitään

-filekalapuikot, paljon halvempia kuin muualla ja ovat oikeeta filettä eikä mitään ihme mössöä

-ranskalaiset pakastealtaasta

-paistopisteen karjalanpiirakat

-valmissalaatit esim. fetabroilerisalaatti jne. 

-kasviskaalikääryleet, en kyllä ole näitä nähnyt paikkakunnan muissa kaupoissa ollenkaan

-perunamuusijauhe, kaikki muut merkit on pahaa

-kissan kuivaruoka, premium jotain, ihan asiallinen valmisteaineluettelo ja törkeän halpaa

-juotava jogurtti

-pakastevihannekset isossa pussissa (kukkakaali, parsakaali, porkkana), muutkin pakastevihannekset kyllä hyviä ja edullisempia kuin muualla

-tomaattikastike lasipurkissaa

-voileipäkurkut

-paholaisen hillo!!

Näitä superhyviä tuotteita ois kyllä varmaan paljonkin lisää, mut ehkä mä lopetan ennenkuin oon luetellut kaikki tuotteet tähän :D

Vierailija
77/77 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookos-smoothie, erilaisia pähkinäpusseja, kirsikkatomaatit, kaurasydämiä, kanan paistileikkeitä, kaikki juustot on hyviä, reilu euron 8x jätskituuttipaketti, kisun herkkunaksut, cien meikkirätit vaaleenpunanen, mansikka-raparperi ja mangovichyä. Pikkuset suklaalevyt n.0,80e kpl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi