Onko hunajamuroja vielä olemassa
Rupesin kaipailemaan niitä vanhan kunnon hunajamuroja. Paketti vaihtunut kait useasti mutt viimeksi oli sammakon kuva tai joku sammakon näköinen örkki paketissa. Lähi-kaupassa ei ollut näköjään niitä. Toivottavasti suuremmissa kaupoissa on, huomenna lähden etsimään. Onko tietoa onko niitä enää olemassa? Aika vasta vielä oli kun näin mutten ostanut kunei tehnyt mieli.
Kommentit (13)
Arvaas vaan miks meiltäki tehdään Haaparannan reissuja. Vaikka nuorimmainenkin täyttää 17-vuotta. Ruotsin puolella Nalle Puh -, Golden Puff - ja lohikäärmemuroja vastaavia on ainakin Kalas Puffarit
Vanha ketju, mutta en ole itse löytänyt hunajamuroja mistään täällä Suomessa. Laitoin Kellogg`s:lle sähköpostia, ja kerroin, että toivoisin Kellogg´s Smacks-murot takaisin Suomen kauppojen hyllyille. Vastauksena kaksi linkkiä, joista ei ollut apuja. Laitoin sitten lähikauppaan tuotetoiveen, toivoen, että k.o. murot tulisivat myyntiin. Norjassa myydään edelleen hunajamuroja, joten ainakin niitä vielä valmistetaan. Tässä nyt odotellaan toiveikkaana kaupan vastausta.
onko kukaan löytänyt hunajamuroja jostain kaupasta??
Tokmannilta löytyy! Iisi-merkkinen muropussi ja on hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilta löytyy! Iisi-merkkinen muropussi ja on hyvää!
Priima, ei Iisi. Ei mun makuun.
Eipä oo ollut niitä oikeita hunajamuroja, minäki etsiny vuosia ja olen kyselyjä laitellut.. Ei enää valmisteta. 😞
Korjaan. Merkki on Priima. Pussissa nallen kuva.
Ruottista saa Kalas Puffar nimisiä
Nyt on tullu myyntiin ainakin prismoihin Kellogg's smacks hunajamurot, mutta olipa pettymys, kun ei maistu yhtään enää samalta kuin ennen et parempia on tokmannin hunajamurot. Kellogg's murot maistuu ihan hirveältä nyt ja kallis paketti ni harmittaa ku tuli ostettua. Ihan turhaan oottanu varmaan 20 vuotta et tulis myyntiin ja nyt sit tommosta sontaa 😔
Puff Hunajamurot 70-luvulla. Olivat hyviä. Oli muovieläin sisällä. Keräsin niitä kasan. Afrikan eläimiä.
Aikanaan oli Lif kauratyynyjä ja Puf hunajamuroja. Kauratyynyistä tykkäsin enemmän mutta niitä toisiakin tuli kokeilluksi. Ei taida olla niitä enää.
Prismasta en ainakaan löytnyt 😫