Voi kumpa naiset eivät pilkkaisi kaljuuntuvia miehiä :(
Yrittäkää edes olla hieman enpaattisempia kaljuuntuvia miehiä kohtaan. Ethän varmaan pilkkaisi omaa poikaasikaan, jos hänen tukkansa katoaisi vuosien varrella.
Kommentit (36)
Onko ohimot ohentuneet, hiusraja paennut vai päälaellä pälvi?
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinulla on elämässäsi paljon isompia ongelmia kuin pelkkä kaljuuntuminen. Aloitat näitä ketjuja jatkuvasti. Lukemattomia kertoja sinulle on kerrottu että kaljuissa miehissä ei ole mitään vikaa, päinvastoin. Itsetuntosi taitaa olla se, mikä tarvitsee kohennusta, ei kaljuuntumisesi. Tältä palstalta et saa apua ongelmaasi, ainoa osoite on kunnon terapeutti.
Älä syyllistä minua. Tämä oli ensimmäinen ketju, jonka olen ikinä koskaan aloittanut. AP
Vierailija kirjoitti:
Onko ohimot ohentuneet, hiusraja paennut vai päälaellä pälvi?
Mitkä noista ovat mielestäsi pilkan arvoisia ominaisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaljuuntuva nainen, voitaisiin nähdä?
Mieluusti! Miten saan sinuum yhteyden? ap
Minkä ikäinen olet? Minä 38v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että ketään ei saa pilkata, mutta väkisinkin alan jo ihmettelemään näitä jokapäiväisiä avauksia aiheesta. Onko ongelma todella niin yleinen, että siitä pitää ihan joka ikinen päivä tehdä uusi viestiketju?
Teetkö sä mitään muuta kuin palstailet?
Toki teen. Mutta kyllä mä päivittäin täällä käyn ainakin, ja nyt on useamman viikon ajan ollut näitä kaljuuntumista koskevia valituksia silmiinpistävän usein. Mietityttää, että joutuvatko kaljuuntuvat miehet päivittäin kuuntelemaan pilkkaa kun tuolla ulkona liikkuvat, vai mistä tämä poikkeuksellisen voimakas tarve valittaa asiasta kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaljuuntuva nainen, voitaisiin nähdä?
Mieluusti! Miten saan sinuum yhteyden? ap
Minkä ikäinen olet? Minä 38v
Olen 19-vuotias. AP
Vierailija kirjoitti:
Pilkkaan jos yrittää epätoivoisesti pitää kiinni niistä viimeisistä hiusten rippeistä. Kun päälaki alkaa näkyä tai hiusraja on vetäytynyt 10cm, on aika päästää irti niistä lopuistakin. Kalju voi sopia monellekin, mutta säälittävät hajakarvat eivät imartele ketään.
Minulla on hiusraja etenkin ohimoilta karannut varmaan tuon "10cm" mut en kyllä aio leikata tukkaa pois. Miksi leikkaisin kun mun blondit ja paksut hiukset on vielä ihan hyvännäköiset, etenkin laitettuna. m26
Lienetkö sukua? Myös minulla alkoi päänahka kiiltämään keskeltä jo 18-19 vuotiaana. Ei se mitään, hiukset lyhyiksi vaimon vaatimuksesta. Ei ole tullut ajateltua tuota kaljuuntumista enää niin paljoa. Kesällä lippis, jotta ei pala;)
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinulla on elämässäsi paljon isompia ongelmia kuin pelkkä kaljuuntuminen. Aloitat näitä ketjuja jatkuvasti. Lukemattomia kertoja sinulle on kerrottu että kaljuissa miehissä ei ole mitään vikaa, päinvastoin. Itsetuntosi taitaa olla se, mikä tarvitsee kohennusta, ei kaljuuntumisesi. Tältä palstalta et saa apua ongelmaasi, ainoa osoite on kunnon terapeutti.
En ole Ap, mutta kyllä se yksi elämäni isoimmista asioista on. Tällä hetkellä itse asiassasuurin murheeni, koska muuten pyyhkii hyvin. Syy? Sain 2 vuotta kuulla siitä harva se päivä ammattikorkeakoululla. Ei tarvinnut kun ilmestyä vaikka ruokalaan tai kahvioon tai kävellä käytävällä niin usein oli joku tyttö/tyttöporukka pilkkaamassa, naureskelemassa tai muuta vastaavaa. Heille en myöskään tämän takia kelpaa. En ymmärrä miksi toisille pitää tahallaan aiheuttaa paha olo. En minäkään teitä naisia arvostele teidän selluliitista, jenkkakahvoista tai iho-ongelmista yms.
En ole koskaan kuullutkaan, että jotain dissattais kaljuuntumisen takia. Sen sijaan en ymmärrä miksei voi ajaa koko päätä kaljuksi jos hiukset ovat alkaneet lähteä.
Tunnen ihanan kolmikymppisen miehen, jonka kaljuuntuminen ei haittaa. Hurmaava hymy, silmät ja puhetapa kiinnittää eka huomion. On tosi sexy.
Reikäperuukki ja pälvikalju yht'aikaa 😀😃 ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullutkaan, että jotain dissattais kaljuuntumisen takia. Sen sijaan en ymmärrä miksei voi ajaa koko päätä kaljuksi jos hiukset ovat alkaneet lähteä.
Jos vaikka ei itse pidä kaljusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Ap, mutta kyllä se yksi elämäni isoimmista asioista on. Tällä hetkellä itse asiassasuurin murheeni, koska muuten pyyhkii hyvin. Syy? Sain 2 vuotta kuulla siitä harva se päivä ammattikorkeakoululla. Ei tarvinnut kun ilmestyä vaikka ruokalaan tai kahvioon tai kävellä käytävällä niin usein oli joku tyttö/tyttöporukka pilkkaamassa, naureskelemassa tai muuta vastaavaa. Heille en myöskään tämän takia kelpaa. En ymmärrä miksi toisille pitää tahallaan aiheuttaa paha olo. En minäkään teitä naisia arvostele teidän selluliitista, jenkkakahvoista tai iho-ongelmista yms.
Tosi ilkeitä tyttöjä kyllä, mutta miksi ihmeessä mietit, että et heille kelpaa? Eihän kiusaajille tarvitse kelvatakaan kun maailma on täynnä ihmisiä, jotka eivät kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää edes olla hieman enpaattisempia kaljuuntuvia miehiä kohtaan. Ethän varmaan pilkkaisi omaa poikaasikaan, jos hänen tukkansa katoaisi vuosien varrella.
Ei heru sympatiaa. Sähän olet se rumilus-nimimerkillä kirjoittava uuno, joka valittaa kun ei saa "reikää"?