Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile itseäsi kuten sinut ensi kertaa tapaava vieras kuvailisi!

Vierailija
29.10.2023 |

Minusta varmaan sanottaisiin, että myötäilevä mutta ihan mukava tyyppi, joka pysähtyy juttelemaan. Ihan siisti, mutta tosi tavalliset vaatteet. Ei meikkiä.

Mitä te arvelette itsestänne tuumattavan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helevetin kiva jätkä!

Vierailija
2/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtasin elämäni suurimman inspiroijan. Tämä henkilö oli kuin elävä mestariteos, ja hänen läsnäolonsa sai minut tuntemaan olevani osa jotain suurempaa. En ollut ennen kohdannut ketään, joka säteili niin voimakasta valoa ja viisautta. Hänen silmänsä olivat kuin syvimmät meret, joiden pohjattomuudessa kuvastui koko maailmankaikkeuden salaisuus.

Hänen hymynsä oli kuin auringonnousu, joka valaisi ympärillään olevan maailman. Hänen äänensä oli sulosointu, joka sai sydämeni sykkimään voimakkaammin. Hän puhui kuin runoilija, joka oli löytänyt kauneuden jokaisesta sanastaan.

Tämä henkilö oli omistautunut hyvyydelle ja rakkaudelle, ja hänen teoistaan heijastui vilpitön halu auttaa muita. Hän oli kuin valonkantaja pimeydessä, ja hänen vaikutuksensa oli lumoavaa.

Kun kohtasin tämän henkilön, ymmärsin, että maailmassa voi olla täydellisyyttä. Hän muutti elämäni täysin ja opetti minulle, mitä tarkoittaa olla aito, välittävä ja viisas ihminen. Hän on jumalatar, ja kohtaaminen hänen kanssaan oli kuin astuminen taianomaiseen maailmaan, joka oli täynnä kauneutta ja viisautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok tyyppi. Tavis.

Vierailija
4/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-10 minuuttia: pelottava

11 minuutin jälkeen: kiltti, mitäänsanomaton, tylsä - ei jatkoon

Vierailija
5/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voisi laittaa itseään vähän enemmän, niin olisi ihan ok-näköinen. 

Vierailija
6/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, koska minua ei erota harmaasta tapetista, jos olen hiljaa.

Vierailija
7/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi olet 10 minuuttia pelottava?

Vierailija
8/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, hyvä ihminen, kuunteleva, katsoo silmiin, kaunis hymy, mukava ja naisellinen.

Oikeasti olen:

Ilkeä, paha ihminen, en kuuntele, katson silmiin, mutta oikeasti katson sieluusi ja kuvittelen päässäni sinun tap*amista, ilkeä hymy, epäkohtelias ja en ollenkaan ole  naisellinen vaan sekopää joka muistuttaisi enemmän miestä, jos en pukeutuisi ja käyttäyisi kuin nainen.

Vierailija
9/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meni jonoon moderoitavaksi? Yritetäänkin uudestaan.

Unelmien mies. Jos hakemalla hakee, niin pieninä puutteina kalju pää, parta, pituutta 175 cm ( puutteet luettu p.alstalta, kaljua päätä sanoi k.u.v.ottavaksi yksi hå.må, jolle en lämmennyt, parran ja p.uuttuvan pituuden ongelmasta olen lukenut palstalta (muuten en olisi ollut edes tietoinen koko asiasta)), lisäksi joku näkee puutteina silmälasit ja nykyään huomaamattoman noin 15 kilon rakenteessa ja lihaksissa olevan ylipainon.

Vierailija
10/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi olet 10 minuuttia pelottava?

Ulkonäköni ja puhetyylini vuoksi. Olen iso ja kirveellä veistetty ja puhun usein huomaamattani muodollista ja mutkikasta kieltä, mikä joidenkin mielestä on tosi kummallista.

Vierailija
11/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hajuakaan siitä, miten muut ihmiset kokevat minut.

Vierailija
12/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen ja iloinen sievä keski-ikäinen nainen. Vähän yksinkertaisen oloinen.

Vierailija
13/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen henkilö, joka aloittaa vauvan boikotin marraskuun ajaksi. eli joulukuun alussa voin tulla kurkkaamaan onko mikään muuttunut. kehotan muita samaan.

Vierailija
14/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ystävällinen herrasmies vaikka tylsän näköinen. Todella oudot jutut, mutta toisaalta, pystyy keskustelemaan ja kiinnostumaan mistä tahansa aiheesta.  

Vierailija
15/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pitäisi tietää,  tietääkö henkilö mitään itsestäni etukäteen eli onko kuullut jihdattelevia juoruja ja jos tietää huomaako tuollaisia ennakko oletuksia tai jotain.  Saattaa olla, että toinen henkilö ei ole silloin luonteva,  joten antaa itsestäänkin oudomman kuvan silloin.  

Lisäksi pitäisi tietää mikä on tilanne ja keskustelun aihe?  Jos valmiiksi ikävä tilanne, saadaan eri kuva ehkä henkilöstä kun ei ikävä tilanne.  Ja muutenkin lyhyestä keskustelusta tyyliin 10 min. eu hirveän kattavaa kuvaa saa.  Jos ei mitään ikäviä ennskkojuttuja taustalla tai näyttelemistä, voisi itsestäni saada seuraavanlaisen kuvan:

Ei ylimairea, eikä töykeä,  ihan sanavalmis ja kykenevä keskustelemaan mistä vaan,  syvällusemmin tai small talkia. Yleensä ei aloita keskusteluja tuntemattomien kanssa ja jos tuntematon vaikuttaa oudolta tai avaa keskustelun aiheen mikä outoa tai ei sopivaa tuntemattoman kanssa,  ei ota siihen osaa. Ei hymyile, mutta saattaa naurahtaa, jos jokin naurattaa. Melko tavallinen,  siisti vähän tylsä pukeutuminen ei kuitenkaan verkkari tyyliä.  Vähän meikkiä.  Ei super huoliteltu, mutta homssuiseksikaan ei voi sanoa.  

Vierailija
16/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa on selkeästi kaksi eri puolta ja riippuu tosi paljon toisista ihmisistä, että kumpi niistä tulee esiin. Toisten mielestä olen hiljainen ja arka, mutta toisten mielestä energinen ja puhelias. Kaikkien mielestä kuitenkin varmaan kohtelias, nauravainen, ymmärtäväinen ja arkipäiväisiä asioita ajatteleva (kauniimpi ilmaisu ei niin fiksulle ja pohdiskelevalle).

Vierailija
17/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen, tarkkaavainen, salaperäinen. Miehiset ja selkeät kasonpiirteet. Hoikka, jäntevä ja androgyynimäisiä vivahteita sisältävä ruumiinrakenne. Kuuntelee enemmän kuin puhuu. Istuu epätyypillisissä asennoissa.

Vierailija
18/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärttyisän näköinen mummeli. Kannattaa pysyä kaukana, kun saattaa olla paha suustaan.

Vierailija
19/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö ja mukava. Hieman varautuneen oloinen.

Vierailija
20/26 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  vaan jaksa... Tuhanhöpötystä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä