Voi kumpa naiset eivät pilkkaisi kaljuuntuvia miehiä :(
Yrittäkää edes olla hieman enpaattisempia kaljuuntuvia miehiä kohtaan. Ethän varmaan pilkkaisi omaa poikaasikaan, jos hänen tukkansa katoaisi vuosien varrella.
Kommentit (36)
Yleensä niiden pilkkaajien oma parasta päiväys on mennyt jo aikoja sitten! Pevkele
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että ketään ei saa pilkata, mutta väkisinkin alan jo ihmettelemään näitä jokapäiväisiä avauksia aiheesta. Onko ongelma todella niin yleinen, että siitä pitää ihan joka ikinen päivä tehdä uusi viestiketju?
Lähde vaikka ulos kävelylle hengittelemään raikasta ilmaa. Ehkä provoiluintokin laantuisi samalla.
No eihän me pilkata. Monet meistä tykkää pienistä kaljupäistä.
En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että jos mies kerran huomaa alkavansa kaljuuntua, miksei hän vain aja kaikkia hiuksia pois? Eikös kaljua yleisesti pidetä aika seksikkäänä miehellä? Ja kalju jopa sopii useimmille miehille. Parempi se ainakin on kuin epätoivoiset yritykset peitellä päälakea.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että ketään ei saa pilkata, mutta väkisinkin alan jo ihmettelemään näitä jokapäiväisiä avauksia aiheesta. Onko ongelma todella niin yleinen, että siitä pitää ihan joka ikinen päivä tehdä uusi viestiketju?
Ilmoitan provoiksi kaikki nää niin se joutuu aina aloittamaan uuden.
Pilkkaan jos yrittää epätoivoisesti pitää kiinni niistä viimeisistä hiusten rippeistä. Kun päälaki alkaa näkyä tai hiusraja on vetäytynyt 10cm, on aika päästää irti niistä lopuistakin. Kalju voi sopia monellekin, mutta säälittävät hajakarvat eivät imartele ketään.
Silittelen mieheni kaljua ja hiuksia, koko päätä ja hän ei koe, että se olisi pilkkaamista, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Teetkö sä mitään muuta kuin palstailet?
Vierailija kirjoitti:
Pilkkaan jos yrittää epätoivoisesti pitää kiinni niistä viimeisistä hiusten rippeistä. Kun päälaki alkaa näkyä tai hiusraja on vetäytynyt 10cm, on aika päästää irti niistä lopuistakin. Kalju voi sopia monellekin, mutta säälittävät hajakarvat eivät imartele ketään.
Mitä tarkoittaa tuo "epätoivoisesti kiinni pitäminen"? Ihan kiinni pitämättäkin ne hiukset päässä pysyvät, jotka ovat siellä pysyäkseen. Miksi kenenkään pitäisi muokata ulkonäköään sinua miellyttääkseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitan provoiksi kaikki nää niin se joutuu aina aloittamaan uuden.
Mikset anna niiden keskustella, jotka asiasta keskustella haluavat?
Voi kunpa naiset ja miehet eivät pilkkaisi oman eivätkä vastakkaisen sukupuolen edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kertoo siitä ettei ongelma ole kuin tuon yhden aloituksia tänne tekevän päässä.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää edes olla hieman enpaattisempia kaljuuntuvia miehiä kohtaan. Ethän varmaan pilkkaisi omaa poikaasikaan, jos hänen tukkansa katoaisi vuosien varrella.
Älä viitti typerä provo. Olet se parturi jolle oli ongelma klaniksi vedetyt päät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kertoo siitä ettei ongelma ole kuin tuon yhden aloituksia tänne tekevän päässä.
No eikö se ole ongelma? Missä on mittari joka määrittää oikean ja väärän ongelman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ja hän ei ole kaljuuntuva. Tiedossa on tämä parturi. Möykkäsi aikoinaan muilla palstoilla.
Olen kaljuuntuva nainen, voitaisiin nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Olen kaljuuntuva nainen, voitaisiin nähdä?
Mieluusti! Miten saan sinuum yhteyden? ap
Kuka pilkkaa? Olet tehnyt jo monta aloitusta.