Miksi miehet ottavat ns "koko paketin" ja mieli muuttuu kun oma lapsi syntyy?
Sitten alkaa se edellisten liiton lasten huono kohtelu. Mistä tämä johtuu?
Kommentit (7)
Sinun miehesi kohtelee edellisen liittosi lapsia huonosti ja nyt sinä yleistät sen koskemaan kaikkia miehiä? Miksi kaikki naiset yleistää kaikki ongelmat koskemaan joka ikistä syntynyttä miestä?
Mun ex-miehen nykyinen vaimo "hyväksyi koko paketin", mutta kun he saivat oman lapsen, ei lasteni isä olekaan enää saanut nähdä omia lapsiaan. Tässä nyt mennyt 1,5v etteivät ole tavanneet... :(
Eli näköjään ne naisetkin sitä tekee.
Jo ajatuksen tasolla on erikoista edes kokeilla että perheeseen tulee yhtäkkiä täysin vieraita toisen lapsia. Eihän se voi toimia ja kyllä palstalla saa sen kuvan ettei toimikkaan. Ihan hullua perustaa uusioperheitä, joissa toisella on lapsia. Kaikki ne ex ja sukulaiset tulee mukana....juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-miehen nykyinen vaimo "hyväksyi koko paketin", mutta kun he saivat oman lapsen, ei lasteni isä olekaan enää saanut nähdä omia lapsiaan. Tässä nyt mennyt 1,5v etteivät ole tavanneet... :(
Eli näköjään ne naisetkin sitä tekee.
Ja miehellä ei ole mitään sanomista asiaan? Nainenhan voi sanoa mitä vaan, mutta kyllä se loppujen lopuksi miehestä itsestään on kiinni.
Tämä kävi meillä myös.
Ensin tyttäreni oli miehelle tärkeämpi kuin siskonsa lapset, sitten saimme yhteisen lapsen ja tyttäreni muuttui lähinnä ylimääräiseksi ärsykkeeksi.
Mies yritti erotessaan viedä yhteisen lapsemme mennessään, ei onnistunut. Onneksi on ex, olisi lapset kasvaneet kieroon jos olisivat joutuneet katsomaan sitä yhden lapsen väheksyntää ja toisen jalustalle nostamista, puhumattakaan siitä miten mies kohteli minua.
Vierailija kirjoitti:
Sinun miehesi kohtelee edellisen liittosi lapsia huonosti ja nyt sinä yleistät sen koskemaan kaikkia miehiä? Miksi kaikki naiset yleistää kaikki ongelmat koskemaan joka ikistä syntynyttä miestä?
Oi tämän kommentin ironiaa...
Valitsit huonon miehen.