Kenestä julkkiksesta ensin pidit, mutta jonkun tapahtuman myötä et enää pidäkään?
Kommentit (22)
Axl Smith - salakuvaus
Kristen Stewart - Robert Pattisonin pettäminen
Vierailija kirjoitti:
Ismo Leikola, se hevosjuttu...
Huh, piti googlettaa tämä ja hyi hitto. Mulla on mennyt koko ohjelma ihan ohi, mutta Ota kantaa -tulokset vähän huvitti tässä artikkelissa. http://www.iltalehti.fi/viihde/200809298341133_vi.shtml
Makwan Amirkhani. Ei yksittäistä syytä, jätkälle vaan on noussut virtsa päähän. En pidä herran koirankäsittelutaidoista, parin vuoden sisällä se shitbull tulee tekemään pahaa jälkeä. Toivottavasti ei kellenään lapselle.
Sampo Kaulanen!!!! Se somesuosio teki jätkästä järkyttävän huomiohuoran, argh! Arpois itsensä Siperiaan vähäksi aikaa.
Tykkäsin kovasti Vappu Pimiästä silloin, kun hän oli vielä tavis Voice-juontaja, bb-juontaja ja ttk-tanssija.
Ärsytyskynnys täyttyi sen jälkeen, kun hän alkoi olla suunnilleen kaikissa maikkarin ohjelmissa, ip-lehdissä, naistenlehdissä, kirjoja pukkasi jne. jne. Liika on vaan liikaa.
Sampo Kaulanen
Puolusteli axl smithiä
Ismo Leikola. Spede sen jälkeen kun uutisoitiin uhkailusta. Hyi.
Jo mainituista Leikola, lisäksi Roseanne Barr (kannatti äänekkäästi Trumpia), Rolf Harris ja Woody Allen (syy lienee selvä).
Debra Messing ja Megan Mullally. Meni maku monesta muustakin julkkiksesta Trump -sekoilujen myötä, mutta mä niin rakastan Will&Gracea ja varsinkin Karen Walkeria, että nää vitutti eniten.
Never meet your idols...
Krista Kosonen. Tämä ei ole minun Suomeni. Voi luoja...
Makwam. Vielä vuosi sitten kuvittelin, että on niitä fiksujakin mamuja. No enpä kuvittele enää.
Johnny Depp. Sotkuinen ero Amber Heardista, yleinen sekoilu ja muiden syyttäminen rahojensa tuhlailusta.
Sirpa Selänne ja äitien on pakko jäädä kotiin ja miljonäärimies voi sitten elättää.
Jethro ja tosi hauskat suihinottoläpät
Tomi Björk, loskat suuhun sille, joka ei asiallista kritiikkiä kestä
Boikottiin joutuvat kaikki julkisuvakiksi ilmoittautuneet!
Juha Sipilä, jota ei saa kritisoida ja joka haluaa pakkoruotsin takaisin kirjoituksiin
Mikael Gabriel, mutta vain elämää vinkumista jälkeen alkoi ärsyttää koko tyyppi