Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilkaapa joskus bussimatkalla sellaista, että laitatte kännykän taskuun ja sen sijaan katselette ulkona olevia ihmisiä ja kevään saapumisen merkkejä

Vierailija
22.03.2017 |

Vähän vaihtelua elämäänne.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaihtelua elämäänne.

Miksi helkutissa haluaisin katsella ihmisiä? Niitä juuri EN halua katsella vaan yritän unohtaa että niitä siellä edes on.

Vierailija
42/49 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä oudommilla reiteillä katselenkin. Tutustuu ympäristöön.

Mutta esim. työmatka vaan on niin tolkuttoman tuttu - olen suhannut sitä jo 26 vuotta! - että ei siitä kauheasti mielenkiintoisaa katsomista enää irtoa. Lisäksi työmatka on oikein hyvä tilanne tarkistaa työsähköposti, niin voi töihin tullessaan heti tarttua töihin eikö tarvitse ekaa varttia tuhrata postin perkaamiseen.

PS. Ap:n aloitus ei kyllä ole mikään rakentava tai asiallinen. Vaan alentuvaa vittuilua. Vai että "kokeilkaapa..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään puhelimestani loppui akku täydessä bussissa. Vaivautunut tunne,vastapäätäni istui ulkomaalainen ukko, joka tuijotti koko ajan suoraan kasvoihini. Kamala matka.

Vierailija
44/49 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tämäkin vilpittömältä vaikuttava avaus koettiin jonkinlaisena riidanhaastamisena?

Jos sinä tulkitset noin alentuvalla tyylillä tehdyn vittuilun vilpittömäksi, sinulla on puutteita luetunymmärryksessä (tai jos olet ap, niin kirjallisessa ilmaisussa). Kannattaa tehdä asialle jotakin, kirjallisen ilmaisun tuottaminen ja ymmärtäminen olisivat tärkeitä taitoja. Ja kyllä, tämä oli vittuilua myös ;-D

Vierailija
45/49 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ihmiset nyt niin kauniita yleensä ole, että niitä huvikseni katselisin

Vierailija
46/49 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee heti huono olo jos katon kännykkää bussissa, joten en voi tehdä sitä vaikka joskus kieltämättä haluisinkin.

Vierailija
47/49 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivautunutta on, jos joutuu ilman puhelinta istumaan bussissa keskipaikalle. Ihmiset tuijottavat toisiaan vaivaantuneina ,välttelevät katsekontaktia, hermostuneina odottavat poispääsyä.

Vierailija
48/49 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisin tuijottaa muita ihmisiä, ei heissä ole mitään mielenkiintoista. Maisemia katselen kännykän sijaan noin kolmasosan työmatkoista, mutta samaa matkaa kun reissaa niin eipä sielläkään mitään uutta usein näy. Yleensä selaan työmatkat kännykällä instagramia tai pinterestiä tai sitten luen uutisia. Anteeksi jos tämä ärsyttää sinua. Minua ärsyttää bussissa toljottavat kanssamatkustajat.

Vierailija
49/49 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana matkustaa busseissa ja junissa niin, etten tee matkan aikana mitään. En käytä puhelinta, en syö. Istun vain paikallani ja ajattelen kaikenlaista. Neljän tunnin mittainen matka ei ole mikään ongelma, aika ei käy pitkäksi lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme