Kannattaako mennä Painonvartijoihin laihtumaan?
Suomessa ei taida enää edes olla Painonvartijoita, mutta te jotka olette siellä aikanaan olleet, kertokaa vähän meiningistä, plussat ja miinukset ja pysyivätkö pudotetut kilot?
Olisi tarkoitus aloittaa, mutta vähän vielä epäröin...
Asun Keski-Euroopassa.
Kommentit (45)
Mulla olisi laihdutettavaa noin 15 kg, enkä mitenkään pysty siihen yksin. Olen jo pari vuotta yrittänyt, mutta on tosi vaikeaa. Näin PV:n ilmoituksen lehdessä ja katsoin netistä että ryhmä olisi aika lähellä. Hinta vaan aika suolainen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi laihdutettavaa noin 15 kg, enkä mitenkään pysty siihen yksin. Olen jo pari vuotta yrittänyt, mutta on tosi vaikeaa. Näin PV:n ilmoituksen lehdessä ja katsoin netistä että ryhmä olisi aika lähellä. Hinta vaan aika suolainen.
ap
Paljon maksaa?
Itse en muista paljon se maksoi ennen täällä.
Paljonhan tuo konsepti myös perustuu siihen niiden omien tuotteiden markkinointiin, niitä jos lähtee sitten ostelemaan niin rahapussi kevenee paljon. Itse ostin aikoinaan kaikenlaisia oppaita ja jopa sellaisen pistelaskurin (taskulaskimen näköinen) :D
Painonvartijoissa laihdutetut kilot tulevat melko varmasti takaisin, kun lopetat kokoontumisissa käynnin saavutettuasia tavoitteen. Ainoastaan kokonaisvaltainen ja pysyvä (tarkoittaa loppuelämää) syömis- ja elämäntapojen muutos karistaa kilot pysyvästi. Painonvartijoissa heität rahasi hukkaan.
Se hinta oli jotain kympin viikko. Siihen kuului ryhmä, online palvelut, en oikein nyt vielä tiedä, mitä se pitää sisällään. Eli jotain 40 euroa kuussa. Kannattaakohan laittaa sellaista summaa siihen? Toisaalta yksinkään en laihdu. Vai olisiko joku ravitsemusterapeutti yhtä hyvä ellei parempikin?
ap
Mä oon luullut että painonvartijat ei oo enää hengissä missään.
Kannattaa. Mä oon laihduttanut siellä ja pysyvästi. Oikein harmitti kun Suomessa loppui se.
Vierailija kirjoitti:
Painonvartijoissa laihdutetut kilot tulevat melko varmasti takaisin, kun lopetat kokoontumisissa käynnin saavutettuasia tavoitteen. Ainoastaan kokonaisvaltainen ja pysyvä (tarkoittaa loppuelämää) syömis- ja elämäntapojen muutos karistaa kilot pysyvästi. Painonvartijoissa heität rahasi hukkaan.
Kiitos kun vähän toppuuttelet, koska itsekin mietin, että onkohan tuo vähän sellainen rahat pois juttu... ryhmän tuki olisi kyllä hyvä ja siitä ajattelin maksaa ihan mielellänikin, mutta, mutta...
ap
Aikoinaan moni tuttava laihtui isojakin määriä, mutta tuplaten tuli kilot takaisin. Se ei ole tietenkään PV:n syy, jos joku aloittaa mässäilyn, mutta jos ei pysty pitämään laihdutettua painoa yllä, menevät rahat ihan hukkaan. Ja veetutus on varmaan kahta kauheampi. Hyviä tuloksia silti. Ryhmän tuki auttaa, loppu on itsestä kiinni. Sieltä voi ehkä löytää kaverin, jolle voi soittaa heikolla hetkellä, ja itse myös auttaa jotakuta, lenkkiseuraa jne..
Lähtisin jos tulisi Suomeen.
Pidin siitä ja niistä tapaamisista, seurannasta ja ryhmätsempistä. Nimenomaan tapaamiset ja livenä näkeminen. Selkeät ruokaohjeet!!!
Mikään nettijuttu ei todellakaan mulle kolahda ollenkaan.
Eihän 40e ole summa eikä mikään.
Itse maksoin viimeksi 100e/kk sellaiseen typerääk hölynpölydieettiin, voi että kaduttaa vieläkin!!!!!!!!!!!!
Painonvartijat oli hyvä. Opettivat syömään terveellisesti ja kuitenkin niin että ikinä ei ollut nälkä. Minulla lähti 61 kiloa ja takaisin on tullut vuosien myötä 12. Tosin aineenvaihdunta ja liikunta on laskenut iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apPaljon maksaa?
Itse en muista paljon se maksoi ennen täällä.
Paljonhan tuo konsepti myös perustuu siihen niiden omien tuotteiden markkinointiin, niitä jos lähtee sitten ostelemaan niin rahapussi kevenee paljon. Itse ostin aikoinaan kaikenlaisia oppaita ja jopa sellaisen pistelaskurin (taskulaskimen näköinen) :D
Se perustuu myös siihen, että asiakkaat palaavat takaisin uudestaan ja uudestaan.
Miksi ihan asiallinen avausviesti saa alapeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Koska tää palsta. Täällä jotkut taitaa alapeukutella ihan huvin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yritetään viestittää, että ap ei lähtis noin typerään hommaan.
Löysin netistä nyt ravitsemusterapeutinkin, joka maksaisi vähän enemmän kuin PV, mutta joka kiinnostaisi myös. Kuntosalille ei nyt kannata mennä, koska mulla on sellainen aika massiivinen olkapäävaiva, etten voisi tehdä siellä paljon mitään. Kuntoilen pyöräilyllä ja kävelyllä nyt ensin.
Mutta kiitos vastauksistanne. Mietin nyt vähän tässä vielä.
ap
Minä menisin, jos Suomessa vielä olisi, laihduin aikoinaan 20kg. Samoihin aikoihin koko homma loppui Suomessa. Kilot on kyllä tulleet takaisin.
Niitä tuotteita ei tarvitse ostaa, eikä niihin hurahtaa.
Omaa järkeä voi käyttää myös, jos pistelasku vielä käytössä, ei käytä niitä pisteitään herkkuihin vaan oikeaan ruokaan. Punnituspäivän illalla pidin aina herkkumässy illan.
Ja se ryhmän tuki oli minulle ainakin tosi tärkeä, vaikka itse onkin vastuussa siitä mitä suuhunsa tunkee.
Muistaakseni kun saavuttaa tavoitteen muutaman viikon jälkeen homma on ilmaista niin kauan kun pysyy tavoitepainossa, joka sekin oli asetettu järkevästi PMIn ylärajaan.
Mutta tosiaan omaa järkeä kannattaa käyttää, kun periaatteessa saa syödä kaikkea eli kun syö paljon "ilmaisia" kasviksia, pisteet riittää niin että illalla miettii mihin ne käyttäisi, tiedän tyyppejä joilla ne loppui aamupäivällä, eihän siitä silloin mitään tule.
KANNATTAA!
Jos ne olisi vielä Suomessa, liittyisin heti.
Kävin siellä, mutta raskauksien takia jouduin olemaan välillä pois ja olisin mennyt takaisin, mutta olivatkin lopettaneet sinä aikana toimintansa.
Vierailija kirjoitti:
Minä menisin, jos Suomessa vielä olisi, laihduin aikoinaan 20kg. Samoihin aikoihin koko homma loppui Suomessa. Kilot on kyllä tulleet takaisin.
Niitä tuotteita ei tarvitse ostaa, eikä niihin hurahtaa.
Omaa järkeä voi käyttää myös, jos pistelasku vielä käytössä, ei käytä niitä pisteitään herkkuihin vaan oikeaan ruokaan. Punnituspäivän illalla pidin aina herkkumässy illan.
Ja se ryhmän tuki oli minulle ainakin tosi tärkeä, vaikka itse onkin vastuussa siitä mitä suuhunsa tunkee.
Muistaakseni kun saavuttaa tavoitteen muutaman viikon jälkeen homma on ilmaista niin kauan kun pysyy tavoitepainossa, joka sekin oli asetettu järkevästi PMIn ylärajaan.
Mutta tosiaan omaa järkeä kannattaa käyttää, kun periaatteessa saa syödä kaikkea eli kun syö paljon "ilmaisia" kasviksia, pisteet riittää niin että illalla miettii mihin ne käyttäisi, tiedän tyyppejä joilla ne loppui aamupäivällä, eihän siitä silloin mitään tule.
Sinähän oletkin PV:n toiveasiakas :) Laihdut, mutta lihot ja palaat takaisin.
Samanlaisia kuin muutkin laihdutuskonseptit omalla kohdallani ; alussa kivaa jne. ja sitten plääh.
Eli paljon on omasta asenteesta kiinni.
Tietty ryhmän tuki auttaa. Ja et voi huijata itseäsi punnituksissa. Minä pidin omasta ohjaajastani ja niistä kokoontumisista :) laihduin muistaakseen n. 8kg. Tulivat takaisin.