Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Mitä naisten juttua et ole koskaan tehnyt tai koskaan omistanut?

Vierailija
21.03.2017 |

Minä en ole koskaan käynyt kosmetologilla, värjännyt kulmia/ripsiä kestovärillä, ottanut ripsen-/hiustenpidennyksiä, ottanut raitoja, värjännyt hiuksia radikaalisti eriväriseksi kuin mitä omani ovat, omistanut merkkilaukkuja, käyttänyt korkokenkiä baarissa, harrastanut yhden yön juttuja, käynyt kuntosalilla/jumpassa.... ja saatte itse keksiä lisää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo omistanut enkä käyttänyt ripsientaivutinta. Ei minkäänlaisia täytteitä missään kohtaa kehoa.

Vierailija
22/26 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan käynyt kosmetologilla, värjännyt kulmia/ripsiä kestovärillä, ottanut ripsen-/hiustenpidennyksiä, ottanut raitoja, värjännyt hiuksia radikaalisti eriväriseksi kuin mitä omani ovat, omistanut merkkilaukkuja, käyttänyt korkokenkiä baarissa, harrastanut yhden yön juttuja, käynyt kuntosalilla/jumpassa.... ja saatte itse keksiä lisää.

Minä olen tehnyt noista mainitsemistasi jutuista yhden. Olen kerran käynyt kuntosalilla. :D

En ole koskaan meikannut enkä värjännyt/värjäyttänyt hiuksiani. Minulla ei myöskään ole korvakoruja, eikä muitakaan lävistyksiä.

Kuulostan varmasti monien mielestä tylsältä, ja varmasti olen sitä livenäkin useimpien mielestä. Minulla on kuitenkin muutama kaveri, joiden mielestä en ole tylsä, joten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt romanttisista draamoista/komedioista/romaaneista, tms. naisille suunnatusta "8hömpästä".

Vierailija
24/26 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt korsettia, en ole edes sovittanut sellaista.

Vierailija
25/26 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttanut

Vierailija
26/26 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt, imettänyt enkä ollut kenenkään äiti