Nainen! Mitä naisten juttua et ole koskaan tehnyt tai koskaan omistanut?
Minä en ole koskaan käynyt kosmetologilla, värjännyt kulmia/ripsiä kestovärillä, ottanut ripsen-/hiustenpidennyksiä, ottanut raitoja, värjännyt hiuksia radikaalisti eriväriseksi kuin mitä omani ovat, omistanut merkkilaukkuja, käyttänyt korkokenkiä baarissa, harrastanut yhden yön juttuja, käynyt kuntosalilla/jumpassa.... ja saatte itse keksiä lisää.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan käynyt kosmetologilla, värjännyt kulmia/ripsiä kestovärillä, ottanut ripsen-/hiustenpidennyksiä, ottanut raitoja, värjännyt hiuksia radikaalisti eriväriseksi kuin mitä omani ovat, omistanut merkkilaukkuja, käyttänyt korkokenkiä baarissa, harrastanut yhden yön juttuja, käynyt kuntosalilla/jumpassa.... ja saatte itse keksiä lisää.
Minä olen tehnyt noista mainitsemistasi jutuista yhden. Olen kerran käynyt kuntosalilla. :D
En ole koskaan meikannut enkä värjännyt/värjäyttänyt hiuksiani. Minulla ei myöskään ole korvakoruja, eikä muitakaan lävistyksiä.
Kuulostan varmasti monien mielestä tylsältä, ja varmasti olen sitä livenäkin useimpien mielestä. Minulla on kuitenkin muutama kaveri, joiden mielestä en ole tylsä, joten...
En ole koskaan pitänyt romanttisista draamoista/komedioista/romaaneista, tms. naisille suunnatusta "8hömpästä".
En ole koskaan käyttänyt korsettia, en ole edes sovittanut sellaista.
En ole synnyttänyt, imettänyt enkä ollut kenenkään äiti
En oo omistanut enkä käyttänyt ripsientaivutinta. Ei minkäänlaisia täytteitä missään kohtaa kehoa.