Nainen! Mitä naisten juttua et ole koskaan tehnyt tai koskaan omistanut?
Minä en ole koskaan käynyt kosmetologilla, värjännyt kulmia/ripsiä kestovärillä, ottanut ripsen-/hiustenpidennyksiä, ottanut raitoja, värjännyt hiuksia radikaalisti eriväriseksi kuin mitä omani ovat, omistanut merkkilaukkuja, käyttänyt korkokenkiä baarissa, harrastanut yhden yön juttuja, käynyt kuntosalilla/jumpassa.... ja saatte itse keksiä lisää.
Kommentit (26)
Ei ole ikinä flirttaillut kenenkään kanssa.
En ole koskaan meikannut, en omistanut merkkivaatteita tai -laukkuja, en ole värjännyt hiuksia, en ole käynyt ryhmäliikuntatunnilla (jumpat zumpat pumpit mitä näitä aerobiccejä sun muita sellaisia on).
En ole koskaan ottanut töröhuuliselfietä.
Mulla ei oo koskaan ollut tekokynsiä/tekoripsiä/hiustenpidennyksiä.
En ole koskaan omistanut huulipunaa.
Nyppinyt kulmakarvoja :) ovat ihan vaaleat eikä niitä muutenkaan kasva oikein.
Kaikkea muuta paitsi käynyt missään jumpissa.
Monta tässä jo mainittua... Lisäksi en ole koskaan lukenut Cosmopolitan-lehteä.
En ole koskaan omistaut hiustenkuivainta, kiharrinta tai suoristusrautaa. En ole myöskään käynyt hierojalla, hoidattanut kynsiäni tai jalkojani, ottanut hiustenpidennyksiä tai -lisäkkeitä (vaikka tarvetta varmaan olisi :) ). Tukkaa on värjätty nuorempana, mutta muita karvoja ei. Minulla ei ole ollut kalliita merkkilaukkuja tai -kenkiä. Ja kuten aloittajalla, ei kokemusta yhden yön jutuista. Mitähän muuta tulisi mieleen... en ole koskaan käynyt Kanarialla enkä laulanut karaokessa. Tämän perusteella taidan kuulostaa ihan kamalan tylsältä tyypiltä :D.
Ei ainakaan:
- töröhuuliselfietä
- rakennekynsiä
- minkään sortin implantteja tai kosmeettisia kirurgintöitä
- merkkilaukkuja
- säännöllisiä kosmetologikäyntejä
En ole koskaan omistanut kuukuppia ja suoristusrautaa. En ole koskaan harrastanut tankotanssia ja joogaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä teistä saavutuksia?
No ei mun mielestä ainakaan. Ei kai tässä sellaista kysyttykään?
En oo käyny kosmetologilla eikä mulla oo puoliakaa niistä meikeistä /tuotteista mitä muut käyttää ( en oo esim käyttänyt meikinpohjustusvoidetta, muuta ku tyylii pirkan vartalovoidetta:))
Kukas tässä on saavutuksista puhunut?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan omistanut kuukuppia ja suoristusrautaa. En ole koskaan harrastanut tankotanssia ja joogaamista.
Kannattaisi omistaa kuukuppi niin säästyy rahaa eikä tamponit&siteet jää maatumattomina kaatopaikoille.
Täällä menee bimbo ja nainen sekaisin.
En ole koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi omistaa kuukuppi niin säästyy rahaa eikä tamponit&siteet jää maatumattomina kaatopaikoille.
Mulla on niin sairaat menkat, että kuukuppi ei riitä mihinkään
En ole koskaan kihartanut tai suoristanut hiuksia. Värejä on kyllä ollut joka lähtöön :)