Rajuja väitteitä paljastuskirjassa: Prinsessa Diana mukiloi rukoilevaa prinssi Charlesia toistuvasti – mollasi ja alisti aviomiestään
Sellainen "sydänten prinsessa" siellä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ja heti ensimmäisessä vastauksessa joku puolustelemassa parisuhdeväkivaltaa ja sanomassa, että tekisi niin itsekin. Hyvä naiset!
Paras oli tuon yhden ymmärtäjän sanamuoto: _turvautua_ perheväkivaltaan. olisikin aika hupaisaa, jos joku vaimonhakkaaja joskus _turvautuisi_ perheväkivaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän että turvautuu väkivaltaan, kun tajuaa ettei aviomies koskaan rakasta häntä. Mutta tavallaan en. Ero olisi parempi ratkaisu kuin perheväkivalta.
Miten joku voi "tavallaan ymmärtää" perheväkivaltaa?.
Ymmärrän osittain, en hyväksy lainkaan. Se että olisi naimisissa ja lapsia miehen kanssa, joka on vuosien suhteessa toisen naisen kanssa, olisi kamalaa. Ymmärrän että silloin voi mieli hajota. Ja ehdotan tuossa toista ratkaisua, koska en hyväksy väkivaltaa perheessä. Olen joutunut itse etsimään syitä miehen väkivaltaan, ja yrittänyt ymmärtää, vaikken siinä onnistunutkaan, mutta lähdin suhteesta, en murhauttanut ketään.
Epävakkaa? Oliko jossain mainittu, että olisi kärsinyt persoonallisuushäiriöstä?
Vierailija kirjoitti:
Rukoileva prinssi :) rukoiliko se Dianaa vai Jumalaa? Vai Camillalta lisää pillua.
Jos minun mieheni olisi pannut sitä vanhaa kotkaa niin olisin minäkin saattanut mollata ja motata vaikka olisi kuinka rukoillut.
Ei taas voi ymmärtää mammojen logiikkaa. Yleensä täällä tyrmätään jokaikinen keski-ikäinen mies ällöttävänä limanuljaskana, joka panee enemmän kuin pari vuotta nuorempia naisia. Kun Charles panee ikäistään naista, niin nyt se saman ikäinen nainen onkin vanha kotka, mutta sen sijaan se olikin ihan ok, että yli kolmekymppinen prinssi alkoi panemaan 18 vuotiasta perhetyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän että turvautuu väkivaltaan, kun tajuaa ettei aviomies koskaan rakasta häntä. Mutta tavallaan en. Ero olisi parempi ratkaisu kuin perheväkivalta.
Tavallaan sitten varmaan hyväksyisit omallakin kohdallasi sen, että hampaasi lyötäisiin parisuhteessa sisään. Vai kuinka on?
Ap hae apua sillä sinulla on ongelmia.
Dianallahan oli judotaustaa, joten en yhtään ihmettele etteikö olisi pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies soittaa rakastajattarelleen (Camilla) ja sanoo puhelimessa että "haluaa olla tämän tamppooni että pääsee tämän p*lluun sisään", läppäsisin minäkin turpiin. Lisäksi samassa "paljastuskirjassa" sanottiin, että Diana pelkäsi pari viikkoa ennen kuolemaansa että Charles ja kuningatar tappavat hänet järjestetyssä auto-onnettomuudessa. Kuten tapahtuikin, ja Diana sair "rangaistuksensa".
Vai sinä uskot sellaisiin salaliittoteorioihin. Onnettomuus se oli, kova vauhti tunnelissa.
ApJa sinä uskot näihin "Diana hakkasi Charles-parkaa" sontatarinoihin?
Huomattavasti uskottavampaa kuin kuninkaallisen salamurha, tietenkin toisen kuninkaallisen tilaamana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan sitten varmaan hyväksyisit omallakin kohdallasi sen, että hampaasi lyötäisiin parisuhteessa sisään. Vai kuinka on?
Ymmärtäminen ja hyväksyminen ovat kaksi eri asiaa. Jotta voi tuomita, täytyy ymmärtää taustat. Poliisiasiahan perheväkivalta on. Mahtoiko hovi antaa asiaa poliisin hoitoon? Vai laitettiinko Diana vaan asumaan eri palatsiin?
Vierailija kirjoitti:
Ap hae apua sillä sinulla on ongelmia.
Mikähän tämä ongelma mahtaa olla? Sinä olet selvästi joku Diana-fani, joka ei kestä kun hänestä tuodaan esille ei niin imartelevia asioita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu että prinsessa Diana raahataan syntipukiksi juuri samalla viikolla kun prinssi William on iskenyt muita naisia baarissa. Jopa kuolemansa jälkeenkin halutaan osoittaa että Diana oli perheen pahis ja muut enkeleitä. Järjen köyhyyttä ja vanhoihin toimintamalleihin sortumista. Haudassakaan Lady Di ei saa levätä rauhassa. Itse herttuatar Kate on julkisesti kiusannut Williamia näyttämällä tyyliin keskisormea eli L (loser) merkkiä. Jengi ei opi historiasta mitään, mm. prinsessa Margaret ryyppäsi itsensä hautaan.
Pahiksia tai enkeleitä ei kukaan järkevä ihminen kuvittele toisten olevan. Ikävä kyllä vahingolliset toimintamallit periytyvät. William oli kaikkein eniten epävakaan äitinsä vaikutuspiirissä, joten ihme että on noinkin hyvin perhe-elämän hanskannut.
Ja Margaret taas alkoholinkäyttäjänä tuskin veti vertoja äidilleen.
Olen aina tykännyt Charlesista ja minusta on ihanaa kuulla, että hän rukoilee polvillaan vuoteen vieressä (tai ainakin nuorempana on polvirukoillut).
Diana oli hieman tasapainottoman oloinen, taipuvainen synkkyyteen, vaikka oli hänessä hyvätkin puolensa. En oikein koskaan ole ymmärtänyt Diana-hehkutusta. Tosin mediahan sen on luonutkin – hänen kuolemansa jälkeen. Nuori naimisiinmenoikä saattaa selittää Dianan ongelmia sopeutumisessa prinssin puolisoksi. Suuri ikäero selittänee myös Charlesin ja Dianan avioliiton ongelmia.
Herttuatar Catherinesta olen tykännyt alusta asti. Hän on iloinen, rauhallinen ja nöyrä. Sopii tehtäväänsä hyvin.
Sain ihan eri käsityksen Daily Mailin jutusta. Siinä mielestäni kerrottiin, että Diana oli joskus muksauttanut Charlesia hänen rukoillessaan sängyn vieressä, eli siis puoliksi leikillään. Ei se mitään perheväkivaltaa ollut.
Lukekaa itse.
Sana kirjoitti:
Olen aina tykännyt Charlesista ja minusta on ihanaa kuulla, että hän rukoilee polvillaan vuoteen vieressä (tai ainakin nuorempana on polvirukoillut).
Diana oli hieman tasapainottoman oloinen, taipuvainen synkkyyteen, vaikka oli hänessä hyvätkin puolensa. En oikein koskaan ole ymmärtänyt Diana-hehkutusta. Tosin mediahan sen on luonutkin – hänen kuolemansa jälkeen. Nuori naimisiinmenoikä saattaa selittää Dianan ongelmia sopeutumisessa prinssin puolisoksi. Suuri ikäero selittänee myös Charlesin ja Dianan avioliiton ongelmia.
Herttuatar Catherinesta olen tykännyt alusta asti. Hän on iloinen, rauhallinen ja nöyrä. Sopii tehtäväänsä hyvin.
Sana-hihhuli on ilmeisen nuori vielä, koska tuollaista boldattua väittää. Se hehkutus oli huomattavasti suurempaa hänen elinaikanaan ja häntä pidettiin lähes puolijumalana ja siveyden ruumiillistumana.
En minäkään ole koskaan ymmärtänyt hänen hehkutustaan, enkä varsinkaan kauneuden korostustaan, koska minusta hän oli korkeintaan taviksen näköinen ja aivan liian pitkä naiseksi. Näin siis miehenä ajateltuna. Sitäpaitsi hän oli jo parikymppisenä jotenkin mummomainen. Olen hänen ikäisensä, joten olen nähnyt ja kokenut sen kaiken Dianan aikalaisena.
Mitä sitten taas arvon Sana-hihhulin motiiveihin tulee, niin taitaa Diana nyt olla pahis vain siksi, koska hän ei ollut hihhuli ja Charles oli, siis ainakin olevinaan, mutta sehän on hihhuleille aina riittänytkin, että on ainakin olevinaan.
Millä oikeudella muuten mainostat täällä hihhuliblogiasi? Käsitykseni mukaan täällä on kaikenlainen mainostaminen kiellettyä.
Elisabet on syvästi uskonnollinen joten ei ihme että poikakin rukoilee.
Dianan äiti jätti lapset kun Diana oli pieni ja hän oli aika lailla heitteillä. Se selittää sen rakkauden ja hyväksynnän kaipuun.
Vierailija kirjoitti:
Sana kirjoitti:
Sana-hihhuli on ilmeisen nuori vielä, koska tuollaista boldattua väittää. Se hehkutus oli huomattavasti suurempaa hänen elinaikanaan ja häntä pidettiin lähes puolijumalana ja siveyden ruumiillistumana.
En minäkään ole koskaan ymmärtänyt hänen hehkutustaan, enkä varsinkaan kauneuden korostustaan, koska minusta hän oli korkeintaan taviksen näköinen ja aivan liian pitkä naiseksi. Näin siis miehenä ajateltuna. Sitäpaitsi hän oli jo parikymppisenä jotenkin mummomainen. Olen hänen ikäisensä, joten olen nähnyt ja kokenut sen kaiken Dianan aikalaisena.
Mitä sitten taas arvon Sana-hihhulin motiiveihin tulee, niin taitaa Diana nyt olla pahis vain siksi, koska hän ei ollut hihhuli ja Charles oli, siis ainakin olevinaan, mutta sehän on hihhuleille aina riittänytkin, että on ainakin olevinaan.
Millä oikeudella muuten mainostat täällä hihhuliblogiasi? Käsitykseni mukaan täällä on kaikenlainen mainostaminen kiellettyä.
"Sitäpaitsi hän oli jo parikymppisenä jotenkin mummomainen"
Hovin etikettiin kuuluu konservatiivinen pukeutuminen edustustilaisuuksissa. Kun katsoo prinsessa Madeleinea, niin kyllähän sekin näyttää aika tädiltä monissa julkisissa esiintymisissä.
Ap
Diana oli upea rotunainen, jota av-palstan "miesten" mielipiteet eivät olisi kiinnostaneet. Herttuatar Catherine on samaa sarjaa. Ihailen.
Minusta aina tällaiset "paljastuskirjat" kuolleesta on inhottavia. Toinen ei voi mitenkään puolustautua tai sanoa omaa kantaansa ja muisto tahrataan.
Minusta nuo typerät jutut saisi Dianasta jo antaa olla, hän on ollut haudassa pian 20 vuotta. Ei varmaan pojistakaan ole kiva kuulla tuollaisia juttuja äidistään.
Kova on halua puolustella taas mammoilla. Olisikohan tilanne sama, jos sukupuolet olisi käännetty? :D