Must have kevät 2017
Mikä on nyt in? Miten pitää pukeutua? Miten sisustaa? Mitä asusteita käyttää? Mitä muita kun bomberit, paljaat nilkat, lenkkarit, isot lehtikuviot, metsän vihreä, statement korvikset? Millanen laukku? Tiedän sitten mitä välttää, en halua hukkua massaan!
Kommentit (46)
Selkeät printit. Vanha retro marimekko ja ratia koska laatu on loistava, adidas takit raikkailla väreillä, vanhojen loistoaarteiden löytäminen, vanhat printtipaidat. Laadukas puuvilla.
"Mistä te näitä "muotivillityksiä" bongaatte?"
Ihan elämällä elämää ja jos yhtään pyörii somessa niin muuta ei sitten tarvitakaan. Itse en käsitä miten toiset ihmiset ei muka huomaa näitä asioita? Kaupungilla kun kulkee, niin karkeesti ottaen kaikki 15-20 vuotiaat on toistensa kopiota. Kaikilla on just tämä bomber, adidaksen verkkarit tai kengät, sinertävä/lila tms tukka ja housut juuri niin että nilkat varmasti näkyy. Huoh. Mutta niin kai aina on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä mk viha on? Onko oikeasti joku ihmisryhmä joka vihaa jotain vaatemerkkiä? Onko muita tälläisiä merkkejä?
Ei mutta mä olin ylpeä kun tyttäreni osti kesätyörahoillaan Ralph Laurenin. Toki Mk:ssakin on kivoja, mutta siinä vaiheessa kun pikkupomo ostaa perusmustan Mk:n vasta nyt, niin tekee mieli sanoa että sä oot niiin jäljessä kuten sun Dubain matkasikin. :D
En tiedä mitä on MK viha. Mun mielestä ainakin ne on vaan järkyttävän näkösiä ja lieneekö osansa tehnyt se, että näitä laukkuja käyttää jo tosi nuoret. Paikallisessa kauppakeskuksessa näin nelosluokkalaiset tutut tytöt viikonloppuna MK:t olalla. Kyllä siinä tilanteessa oli jo pakko kääntyä toiseen suuntaan kun rupes hymyilyttään vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
isot lehtikuviot, metsän vihreä,
Onko nämä nyt muotia? Vau, olen vihdoinkin aallon harjalla :).
- Nelikymppinen täti-ihminen
Kyllä olet osannut paljon väistää jos et ole huomannut että nuo on nyt hot.
Ilmeisesti olen sitten minäkin. Mistä te näitä "muotivillityksiä" bongaatte?
Kun elää silmät auki läpi kaikkien yhteiskuntaluokkien.
Sporttimuoti on muotia edelleen. Rosat värit.
Käytännössä nuorten muodissa on pahimmat ysärijutskat menossa:
- chokeri (hirveä lyhytkaulaisella)
- kilpikonnakauluksiset tank topit ribbitrikoosta
- armeijanvihreä
- epäkäytännölliset ohuet anorakit, bomberit yms "takit"
- napapaidat
- urheiluhenkiset vaatteet: jääkiekkopaidat, adidasraidat jne
- LOGOT isolla vaatteissa
nyt odotellaan enää tolppakenkien paluuta ja hoppari- sekä reisitaskuhousuja :-) luultavasti ens vuonna alkaa näitäkin näkyä
Minusta MK laukut on yleensä kivoja. Tottakai osa laukuista on sellaisia mistä en itse niin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä on MK viha. Mun mielestä ainakin ne on vaan järkyttävän näkösiä ja lieneekö osansa tehnyt se, että näitä laukkuja käyttää jo tosi nuoret. Paikallisessa kauppakeskuksessa näin nelosluokkalaiset tutut tytöt viikonloppuna MK:t olalla. Kyllä siinä tilanteessa oli jo pakko kääntyä toiseen suuntaan kun rupes hymyilyttään vähän liikaa.
Eikö ne ole niitä peruslaukkuja? Puhutaanko me samasta asiasta. Itsellä on Michael Kors tavalliset korkkarit onko ne jotenkin nolot ja out?
Tuolla tuli mainittua Ralph Lauren. Annoin vanhan rl lompakkoni 13 vuotiaalle tyttärellen, onko sekin merkki nyt sitten huvittava?
Uuno Turhapuro tyyppiset verkkopaidat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
isot lehtikuviot, metsän vihreä,
Onko nämä nyt muotia? Vau, olen vihdoinkin aallon harjalla :).
- Nelikymppinen täti-ihminen
Kyllä olet osannut paljon väistää jos et ole huomannut että nuo on nyt hot.
Ilmeisesti olen sitten minäkin. Mistä te näitä "muotivillityksiä" bongaatte?
Kun elää silmät auki läpi kaikkien yhteiskuntaluokkien.
Pysyttelen mielummin norsunluutornissani.
Itse en pukisi mitään asustetta tai vaatetta joka on MK. Se on vaan niin out. Mutta käyttäkää te jotka tykkäätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä mk viha on? Onko oikeasti joku ihmisryhmä joka vihaa jotain vaatemerkkiä? Onko muita tälläisiä merkkejä?
Ei mutta mä olin ylpeä kun tyttäreni osti kesätyörahoillaan Ralph Laurenin. Toki Mk:ssakin on kivoja, mutta siinä vaiheessa kun pikkupomo ostaa perusmustan Mk:n vasta nyt, niin tekee mieli sanoa että sä oot niiin jäljessä kuten sun Dubain matkasikin. :D
Ralph Lauren on tällä hetkellä laukuissa samassa kastissa Korsin kanssa.
Just teen tarkkailevaa havainnointia siitä osaavatko Kumpulan hipsterit bongata lapsilleen viimeisimmän muodin. Vai lankeavatko so last rodeniin.
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Laurenilla kuitenkin on pidempiaikaista tyyliä. Klassikko.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Laurenilla kuitenkin on pidempiaikaista tyyliä. Klassikko.
Eihän niitä edes tunnista toisistaan jos irrottaa merkit. Samoja perus nahkalaukkuja.
Mulle on ihan sama, jos jotkut pikkulissut on sitä mieltä, että joku MK tai Ralph Lauren on out. Tää on taas tätä "Suomen muotitietoisuutta". Esim. klassinen musta tai ruskea nahkalaukku (ilman kissankokoisia merkkejä) ei ole koskaan out.
Jos sellainen ihminen, joka kulkee nilkat paljaana pakkasella siksi, että se on muotia, on sitä mieltä, että minä laukkuineni olen out, niin ihan vapaasti, ei kiinnosta :)
It-työläinen kirjoitti:
Käytännössä nuorten muodissa on pahimmat ysärijutskat menossa:
- chokeri (hirveä lyhytkaulaisella)
- kilpikonnakauluksiset tank topit ribbitrikoosta
- armeijanvihreä
- epäkäytännölliset ohuet anorakit, bomberit yms "takit"
- napapaidat
- urheiluhenkiset vaatteet: jääkiekkopaidat, adidasraidat jne
- LOGOT isolla vaatteissanyt odotellaan enää tolppakenkien paluuta ja hoppari- sekä reisitaskuhousuja :-) luultavasti ens vuonna alkaa näitäkin näkyä
Mut mitä pitää mammat, jotka on jo eläneet ysärin, eikä halua toisintoa?
Mä olen 41vuotias ja en voi käsittää että täällä vielä käytetään MK-laukkuja. Niitähän käyttää yläasteikäset tytöt. En tykkää tosiaan, eikä niillä muotitietoisuuden kanssa ole mitään tekoa.
Nykyaikana on hienoa että voi onneksi pukeutua niinkuin haluaa. :) Ja käyttää vaikka sitä Michael Korsin laukkua mistä täälläkin moni näköjään eri mieltä. Mutta eiköhän joka keväänä pinnalla ole vaaleat värit.