Uusi Vain Elämää kausi alkaa jo kuukauden päästä
Mainoskin alkanut pyöriä telkkarissa. Aiotteko/jaksatteko katsoa?
Kommentit (11)
Myönnän katsovani lähinnä koska Robin mukana ja Haber ihan kiinnostava myös. Muuten tuskin tulis seurattua, kun niin vähän oon kattonu aiemminkin. Mihinhän asti tuo muuten kestää, meneekö kesäkuun puolelle..
Vierailija kirjoitti:
En katso. Ei ketään mielenkiintoista mukana. Kun ura on jo pitemmän aikaa laskusuunnassa niin halutaan mukaan näihin pilipaliohjelmiin..
No kyllä Vain Elämäässä on tän hetken suurimmat tähdet kiertäny ja toki niitä vähän enemmän hiljaiseloa viettäneitäkin. Tähdet tähdet ja vastaavat on ennemmin uusille tuntemattomille tähdille ja uutta nousua hakeville.
Pian se tosiaan tulee. Huomaa kyllä ettei vuotta oo edellisestä kulunu. Kai tuota satunnaisesti tulee katottua.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän katsovani lähinnä koska Robin mukana ja Haber ihan kiinnostava myös. Muuten tuskin tulis seurattua, kun niin vähän oon kattonu aiemminkin. Mihinhän asti tuo muuten kestää, meneekö kesäkuun puolelle..
Aika sama täällä. Naisosasto myös ihan jees.
Vois loppua tähän kauteen tai ainakin jäädä tauolle. Hulluja ovat jos syksylle taas lykkäävät uuden kauden.
Kyllähän täällä nyt moni katsoo, kun Robin mukana. Vaikkeivat edes myöntäisi ääneen.
Eilen bongasin ekan kerran mainoksen. Ihmettelin kun mies, joka yleisesti ottaen halveksuu tuota formaattia, sanoi että ihan asiallisen oloista porukkaa tällä kertaa..
Katson Samu Haberin takia. On ihan mieletön esiintyjä. Entisenä Yö fanina kiinnosta myös, että kuinka pahasti Olli itsensä nolaa ja mitä sepostaa omana päivänään.
Vierailija kirjoitti:
Jos jaksoja on 8 eli 7 artistin päivää + duettopäivä niin 2 vikaa jaksoa menee kesäkuun puolelle.
En katso. Ei ketään mielenkiintoista mukana. Kun ura on jo pitemmän aikaa laskusuunnassa niin halutaan mukaan näihin pilipaliohjelmiin..