Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan puhuttu erosta jo pitkään ja mies on yrittänyt saada minun tekemään sitä päätöstä. Nyt hän sitten jätti minut!

Vierailija
21.03.2017 |

Sanoin, etttä hänen pitää tehdä se päätös. Ja teki. Jätti minut. Nyt ollaan erottu lopullisesti.

En oikein tiedä, miten pääsen tästä eteenpäin. kamala ahdistus ja shokkitila päällä. Ei auta, että mies on aivan saaakelin kylmä mua kohtaan

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä menetät kylmän miehen lisäksi?

Vierailija
2/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut eiks toi ole ihan hyvä  juttu  jos kerran suhde ei toimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko muka enemmän jos mies yhtäkkiä olisi se sama ihana ja lämmin mies joka oli vuosia sitten?

Vierailija
4/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ollaan huonossa suhteessa kuin yksin.

En vaan voi käsittää!!??

Vierailija
5/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kutsutaan elämäksi.

Vierailija
6/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas se nähtiin teki mies niin tai näin nainen on tyytymätön uhriutuja :D

Vierailija
7/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miehenä ihan just samassa tilanteessa. Avioliitossa mennyt pitkään huonosti ja kipuillen ja mittani on ollut jo pitkään täysi. Viimeaikoina vaimoni on kuitenkin herännyt siihen todellisuuteen, että minähän voisin todellakin erota hänestä näiden kaikkien vuosien jälkeen, nyt kun lapset on jo isoja. Tämä on sitten muuttanut hänen suhtautumisensa minuun päälaelleen. Yhtäkkiä minä olenkin maailman paras puoliso ja ihana mies. Hassua kun olen kuullut näinä vuosina lähinnä/vain päinvastaisia kommentteja itsestäni. Onhan ne mun tulotkin nykyään tosi hyvät. Vaimoni on tulkinnut oman käytöksni oikein ja nyt pistänyt minut valinnan eteen: eroa tai sitoudu. Taidan valita hänen yllätykseen tuon ensimmäisen.

Vierailija
8/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus! Pian se huumaa.

Vierailija
9/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasit venäjäistä rulettia teidän elämällä ja hävisit. Ymmärrän, että pettymys on suuri kun et ollutkaan joku josta kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
10/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sika, ku tollee vaa jätti kun susta ei ollut naista siihen.

Neuvoisin jättämään sen sian, ellei se olis ehtiny ensin!

Vierailija
11/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tsemppaavia viestejä

Vierailija
12/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miehenä ihan just samassa tilanteessa. Avioliitossa mennyt pitkään huonosti ja kipuillen ja mittani on ollut jo pitkään täysi. Viimeaikoina vaimoni on kuitenkin herännyt siihen todellisuuteen, että minähän voisin todellakin erota hänestä näiden kaikkien vuosien jälkeen, nyt kun lapset on jo isoja. Tämä on sitten muuttanut hänen suhtautumisensa minuun päälaelleen. Yhtäkkiä minä olenkin maailman paras puoliso ja ihana mies. Hassua kun olen kuullut näinä vuosina lähinnä/vain päinvastaisia kommentteja itsestäni. Onhan ne mun tulotkin nykyään tosi hyvät. Vaimoni on tulkinnut oman käytöksni oikein ja nyt pistänyt minut valinnan eteen: eroa tai sitoudu. Taidan valita hänen yllätykseen tuon ensimmäisen.

Go man! Tee avioehto ensin ellei sitä jo ole.

N40

Vierailija
13/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppaaminen ei synnytä keskustelua.

Vierailija
14/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotit? Että hän  jää huonoon suhteeseen, koska on hyvä jätkä? Ja nyt hänen pitäisi silittää ja olla empaattisena olkapäänä?

Vierailija
15/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on kokolailla kalkkiviivoilla kun aletaan yhdessä puhua erosta. Tai sitten toinen bluffaa ja sillä kortilla saa usein lopulta ikävästi näpeilleen.

Vierailija
16/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä pitäisi tsempata? Parisuhde ollut surkea ja eroa ollut pidemmän aikaan ilmassa. Kumpikaan ei ole halunnut olla se jättäjä, mutta toisen on sitä oltava. Ei se tee miehestä pahaa, ilkeää ja tunnekylmää ihmistä, kun päättää sellaisen asian, joka on ollut jo pitkään tekohengityksellä.

Tietenkin ero sattuu ja on kurjaa ja itkettää. Ap nyt vaan itkee itkunsa, syö litran jäätelöä ja jatkaa sen jälkeen elämäänsä. Kuukauden päästä olo on ihan eri ja sitä tule ihmetelleeksi, että miksi niin hyvä ratkaisu tuntuikin alkuun niin kurjalta. Se on elämää, eikä ihminen tykkää jätetyksi tulemisesta, vaikka sen tiedostaisi olevan paras ratkaisu. Aika, tyttökaverit ja vaikka ällöttävä rakkausdraamaelokuva telkkariin pyörimään, niin alkaa helpottamaan. Tai baariin vetämään kännit ja hakemaan yhden yön panoa, jos se helpottaa.

Vierailija
17/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä pitäisi tsempata? Parisuhde ollut surkea ja eroa ollut pidemmän aikaan ilmassa. Kumpikaan ei ole halunnut olla se jättäjä, mutta toisen on sitä oltava. Ei se tee miehestä pahaa, ilkeää ja tunnekylmää ihmistä, kun päättää sellaisen asian, joka on ollut jo pitkään tekohengityksellä.

Tietenkin ero sattuu ja on kurjaa ja itkettää. Ap nyt vaan itkee itkunsa, syö litran jäätelöä ja jatkaa sen jälkeen elämäänsä. Kuukauden päästä olo on ihan eri ja sitä tule ihmetelleeksi, että miksi niin hyvä ratkaisu tuntuikin alkuun niin kurjalta. Se on elämää, eikä ihminen tykkää jätetyksi tulemisesta, vaikka sen tiedostaisi olevan paras ratkaisu. Aika, tyttökaverit ja vaikka ällöttävä rakkausdraamaelokuva telkkariin pyörimään, niin alkaa helpottamaan. Tai baariin vetämään kännit ja hakemaan yhden yön panoa, jos se helpottaa.

Mies on kylmä ja tunteeton ja ero sattuu? No ei kai sentään... helpotushan se pitäisi olla.

Vierailija
18/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaus! Pian se huumaa.

Ei mene aikakaan kun ap huudattaa Kaija Koota naapureiden iloksi punkkulasi kädessä ja puhkeaa kukkaan!

Vierailija
19/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olitte yhdessä? Naimisissa? Lapsia?

Vierailija
20/55 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi yllätti autoilijat -materiaalia. Ollaan puhuttu erosta, mutta silti se on shokki. XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi