Miksi mieheni ei halua että masturboin?
Olen siis sanonut hänelle joitain kertoja että oli pakko masturboida kun ajattelin häntä ja kiihotuin niin ajatuksesta. Luulin että se imartelisi miestä mutta tuntuikin tulevan lähinnä mustasukkaiseksi.
Miten mies voi tulla mustasukkaiseksi jos touhuan yksin?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Menee vähän ohi kysymyksen, mutta. Oletteko muuten huomanneet että hyvännäköisillä miehillä on usein paljon enemmän paineita siitä kuinka hyviä ovat ja haluavat naisen nauttivan seksistä kanssaan?
Vähemmän hyvännäköisiä kiinnostaa vain oma nautinto.
En ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en toivoisi naiseni tekevän niin.
Kai se liittyy siihen että haluan naiseni seksuaalisuuden olevan minun käsissäni.Sinkkumies
Naisen seksuaalisuus ei todellakaan ole miehen käsissä.
Miehesi ajattelee vain parastasi. Pelkää näkösi heikkenevän ja käsiesi muuttuvan karvaisiksi.
Se epäilee että se himo on sitten siltä pois.
Se pelkää että sokeudut ja käsiisi kasvaa karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Menee vähän ohi kysymyksen, mutta. Oletteko muuten huomanneet että hyvännäköisillä miehillä on usein paljon enemmän paineita siitä kuinka hyviä ovat ja haluavat naisen nauttivan seksistä kanssaan?
Vähemmän hyvännäköisiä kiinnostaa vain oma nautinto.
Minulla taas on täysin päinvastainen kokemus.
Monesti ne hyvännäköiset piittaa vain ja ainoastaan omasta orkustaan. Löytyyhän niitä naisia jos edellinen lähtee.
Ne miehet joilla ei naisia ole joka nurkan takana tarjolla, osaavat arvostaa naista ja myös tyydyttää naisen halut.
Itse olen kyllä mustasukkainen miehen touhuista, koska tiedän, että en tod.ole hänen päiväuni. Toisekseen, kun ehdottelen seksiä, niin mies saattaa tokaista, että hän veti just tunti sitten käteen, ja pussit on tyhjät. Ei tee mieli. Eli kyllä se minulta on pois.
Mun mies ei myöskään pidä siitä että masturboin, en hänelle siitä erikseen kerro mutta tietää minun niin tekevän. Kun tulee kotiin automaattisesti silmät hakeutuu makkarissa olevaan laatikkoon jossa leluja ja jos huomaa niiden siirtyneen alkaa naljailu. Olen rautalangasta kolmekymppiselle joutunut selittämään että todellakin aion tehdä jatkossakin niin eikä se hänelle kuulu kun itsekin vetää käteen kymmenen kertaa aamulla ennen töihin lähtöä. :D
Tääkin avaus ja ihmistyyppi josta siinä kerrotaan menee sarjaan "i don't want to live on this planet anymore"
En ymmärrä mikä hinku ihmisillä on rajoittaa toisiaan vaikkapa juuri siinä asiassa, että toinen joskus tyydyttää itseään kotonaan. Ei kyllä tollaisen keskustelun jälkeen tekisi mieli sitä rajoitushaluista miestä/naista saati että kiihottuisi edes ajatuksesta.
Miksi ihmiskunta on niin typerä ja luonnevikainen?
Sitten kun naisesi kieltäisi sulta r*nkkaamisen niin kiipeilisit seinille ja tulisit tänne kitisemään asiasta. Kaksoisstandardit ei toimi parisuhteessa. Jos sallit itsellesi sen, sallit myös puolisolle. Muuten homma ei toimi.
Ja mies ei kykene olemaan hipelöimättä itseään, se on jo nähty.