Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju
Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.
Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)
Kommentit (1873)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota Heikin haukkumista, mielestäni on vain tavallista avoimempi eikä niin jähmeä kuin suomalaiset yleensä.
Joku tuolla sanoi Laurista osuvasti, voisin nähdä Laurin elävän kommuunissa kaikkien neitokaisten kanssa.
Mikä on tää aapon kahvinkeitin juttu? Voisiko joku ystävällinen kertoa? Mulla mennyt ohi?
Et sitten vissiin seuraa sarjaa vaikka täälä kommentoit? Lue aiempia viestejä....
Näkemättä jäi minultakin tuo kohta, vaikka sarjaa olenkin seurannut. Naurattaa aian nämä kommentit:" Eit sitten vissiin ole seurannut...." Ihan kuin tämä olisi suurempikin rikos jos joku kohta on jäänyt näkemättä;)
Ringo vaikuttaa mukavalta. Valitettavasti ei taida kelvata Sannalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neija->leija->pieru
Ootko sinä ihan aikuinen ihminen?
Täällä on yli kahdeksankymmentä sivua lapsellista "kenestäkähän se tykkää"/"se on mun mielestä jotenkin niinku jotenkin niin ärsyyttävä, siis niinku niin ärsyttävä, yhyy" paskaa ja nyt kun joku pentu käy sanailemassa pieruvitsin, niin aikuiset (?) ihmiset kyselee "ootkohan sä nyt ihan oikeassa paikassa".
Vastaus on: Kyllä.
Aapon niinkuttelusta on tullut palstalla kuittia.
Mutta muistatteko sen turkulaisen jääkiekkoilijan, joka joka lauseeseen pisti "totanoiniiku"? En seuraa lajia, olisiko ollut Saku Koivu?
Aapo kysyy vanhemmiltaan kenet saa ottaa osakkaaksi perhe-muna-kolhoosiin, sitä vartenhan kävi heti alussa ne näyttämässä.
Mun mielestä se naishakija tykkää tytöistä, sen oloinen..
Heikistä tulee minulle sellainen kuva, ettei kykene tasavertaiseen suhteeseen itsensä ikäisen naisen kanssa. Hänellä tuntuu olevan halu olla jotenkin ns. niskan päällä ja määräävässä roolissa suhteessa, ja siksi on kiinnostunut huomattavasti itseään nuoremmista naisista koska heidän kanssaan se onnistuu helpoiten.
Voin toki olla väärässäkin
Vierailija kirjoitti:
Eräänä kohtalokkaana aamuna Mari kippasi kahvinkeittimeen vettä väärästä aukosta, jolloin Aapo korotti ääntään ja Mari alkoi itkeä.
Aapo närkästyi tästä vetistelystä syvästi ja alkoi epäillä, voisiko olla parisuhteessa ollenkaan niin herkän naisen kanssa, joka säikähtää pientäkin äänen korottamista. Ja treffit käytännössä kuluivat tästä sattumuksesta jankuttaen, kuinka Aapolle oli tullut tästä paha mieli ja kuinka hämmentynyt hän oli. Mari itse taas mietti kaikessa hiljaisuudessa, että jos nyt vain jätettäisiin tämä aihe jo unholaan. :)
Kyseessä hienompi kahvikone, ei mikään peruskeitin. Mari ei kylläkään itkenyt, vaan pelästyi Aapon äänen korottamista.
Vierailija kirjoitti:
Heikistä tulee minulle sellainen kuva, ettei kykene tasavertaiseen suhteeseen itsensä ikäisen naisen kanssa. Hänellä tuntuu olevan halu olla jotenkin ns. niskan päällä ja määräävässä roolissa suhteessa, ja siksi on kiinnostunut huomattavasti itseään nuoremmista naisista koska heidän kanssaan se onnistuu helpoiten.
Heikki nyt muutenkin näyttää ja vaikuttaa joltain 24 v.
Sanna ja Ringo ovat kumpikin armottomia höpöttäjiä.
Tuosta saisi hyvän juomapelin. Otetaan ryyppy aina kun Aapo tai joku hänen naisistaan sanoo niinko/ niinku. Kunnon känni taattu jo ennen kuin ohjelma on puolessa välissä.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta saisi hyvän juomapelin. Otetaan ryyppy aina kun Aapo tai joku hänen naisistaan sanoo niinko/ niinku. Kunnon känni taattu jo ennen kuin ohjelma on puolessa välissä.
Tämä jatkuva jankkaaminen Aapon niinkuttelusta on ärsyttävää! Yksi henkilökö tätä jaksaa koko ajan spämmätä?
Vierailija kirjoitti:
Aapon niinkuttelusta on tullut palstalla kuittia.
Mutta muistatteko sen turkulaisen jääkiekkoilijan, joka joka lauseeseen pisti "totanoiniiku"? En seuraa lajia, olisiko ollut Saku Koivu?
Tarkoitat varmaan Aki-Petteri "toinoi" Bergiä.
Yhyy taas kerran kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neija->leija->pieru
Täällä on yli kahdeksankymmentä sivua lapsellista "kenestäkähän se tykkää"/"se on mun mielestä jotenkin niinku jotenkin niin ärsyyttävä, siis niinku niin ärsyttävä, yhyy" paskaa ja nyt kun joku pentu käy sanailemassa pieruvitsin, niin aikuiset (?) ihmiset kyselee "ootkohan sä nyt ihan oikeassa paikassa".
Vastaus on: Kyllä.
Ja samaan porukkaanhan sinäkin juuri liityit :)
Vierailija kirjoitti:
Ööö... sanni on 3v vanhempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö... sanni on 3v vanhempi
Ja siksi näkeekin tuon teeskentelyn taakse. Ei saa häntäheikki narutettua Sannia kuten sitä nuorempaa, jolla on outo nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki nyt muutenkin näyttää ja vaikuttaa joltain 24 v.
Höpö, kun 15v teiniltä, joka viihtyy peilin edessä, sekä on leikki-maajussi kukkapenkkiensä ja kaupasta ostettujen multasäkkiensä kanssa.
Heheh kirjoitti:
Yhyy taas kerran kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neija->leija->pieru
Vastaus on: Kyllä.Ja samaan porukkaanhan sinäkin juuri liityit :)
Minun mielestä sä olet kyllä tosi ikävä ihminen ja toi sun lauserakenne on todella ärsyttävä, siis tooodellla ärsyttävä! Lisäksi näen tuosta sinun viestistä sen, että sinulla ei olisi pitänyt olla ilkeä naapurillesi viime viikolla ja sait viimeisimmässä veropäätöksessäsi mätkyjä.
Nyt olen liittynyt samaan, tv-vastaanotin meedioiden, porukkaan :)
Voi Ringo =o) Oot syötävän suloinen, jestas sentään =)
Mut varten vastaat kun ei ole mitään vastattavaa. Tyypillinen av kotka.