Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju
Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.
Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)
Kommentit (1873)
Outoa, etten itse ole huomannut Aapon niinkuttelua. En siis ole kiinnittänyt huomiota koko asiaan. Yritän vain kuunnella, mitä hän sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kerran koko kaudella Heikin silmissä näkyi jotain tunnetta; surua siitä, että Nella on ihastunut häneen, hurmaavaan Heikkiin mutta hän joutuu huomenna murtamaan tämän viattoman tytön sydämen. Ihan oikeasti luulen, että tulee olemaan tästä pahoillaan.
Se näytti surulliselta ainoastaan siksi, että ei voi saada kaikkia tilalla olleita naisia. Kovat on luulot pojulla itsestään.
Monenlaista hiihtäjää ollut tässäkin ohjelmassa. Tätä nykyä ilm. pohjoisen maajussit eivät edes hae ohjelmaan, tai sitten kustannussyistä ei oteta mukaan. Kerran oli Lapista se poromieskin, en muista löysikö puolison. Ja se lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittukin. Googlatkaa jos ette muista.
Sannan tiluksilla ei taidettu muuta tehdäkään kuin duunia, kun "viimeisen illan kunniaksi voi ottaa vähän rennommin" ja koko ajan korosti, että hommia riittää ja hyvin ovat hommia tehneet. Tulee mieleen Viljan mutainen työleiri ja sitten lopulta otti ukon naapurista. Muuttikohan muuten sinne tilalle ja jätti sen keskeneräisen purkukuntoisen hökkelin sillensä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli myös shokki Hansin ja Mian ero :( Muistaakseni se meni jotenkin niin, että Mia lähti toisen miehen matkaan ja vieläpä muistaakseni ex-miehensä.. Tuli ihan paha mieli Hansin puolesta :(
Voi ei :'''(
Minun suosikkiparini on ollut se kainuulainen nuori pariskunta jonka nainen oli maajussitar ja piti huskytilaa. En muista heidän nimiään. Aivan ihania tyyppejä.
Omat veikkaukseni tällä kertaa ovat:
Aapo ja Johanna
Heikki ja Neija
Lauri ja Marjukka
Sanna ja ei kukaan
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli myös shokki Hansin ja Mian ero :( Muistaakseni se meni jotenkin niin, että Mia lähti toisen miehen matkaan ja vieläpä muistaakseni ex-miehensä.. Tuli ihan paha mieli Hansin puolesta :(
Minun suosikkiparini on ollut se kainuulainen nuori pariskunta jonka nainen oli maajussitar ja piti huskytilaa. En muista heidän nimiään. Aivan ihania tyyppejä.
Aapo ja Johanna
Heikki ja Neija
Lauri ja Marjukka
Sanna ja ei kukaan
Taisi kuitenkin olla Kuusamosta tuo husky-Heidi, joka ohjelmasta Anttinsa löysi. Ja Qsamo ei Kainuussa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista Aapon naisehdokkaista on juristi?
Laura on valmistunut Lapin yliopistosta oikeustieteen maisteriksi.
Sen verran statuksiin ja meriitteihin vaikuttaa munatilallinen olevan kallellaan, että valinta on Laura. Nyt halutaan tilalle korkeastikoulutettu emäntä kun muut puitteet on jo kunnossa.
Johannahan sopisi Aapolle kyllä paremmin (luonne, ulkonäkö, elämäntilanne, tyyli jne), mutta Laurassa ratkaisee koulutus, ulkonäkö ja naapuripitäjässä sijaitseva kotipaikka. Ja sanoisin myös, että tuo lapsettomuus on vain plussaa.
Vaikea ymmärtää, mitä naiset Aapossa oikein näkevät. Materiaa, isot tilukset ja omaisuutta löytyy kyllä, mutta se tapa, jolla hän itseään ilmaisee, puhuu, hykerrellen nauraa jne olisivat liian iso turn off.
Saan varmaan sitten tuhat alapeukkua, mutta kyllä minä viehdyn Aaposta. Lempeä ja ihan mukavannäköinen kaveri, herkkä, ja vaikka ilmaisunsa ehkä kömpelöä onkin, niin pidän kyllä hänen muuten rauhallisesta tavastaan puhua. :) No okei, kahvinkeittimen suhteen olisin äsähtänyt aika pian että suus kii ny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista Aapon naisehdokkaista on juristi?
Laura on valmistunut Lapin yliopistosta oikeustieteen maisteriksi.
Liian kouluttautunut munamiehelle. Ei tuu onnistumaan.
Eikös munamies ollut itse dippainssi? Vai muistanko väärin?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapo ja Johanna
Heikki ja Neija
Lauri ja Marjukka
Sanna ja ei kukaan
Taisi kuitenkin olla Kuusamosta tuo husky-Heidi, joka ohjelmasta Anttinsa löysi. Ja Qsamo ei Kainuussa ole.
Heidi ja Antti on myöskin minun suosikkipari! Olen tavannut livenä Antin Kuusamossa aika pian sen jälkeen kun olivat ohjelmassa. Antti oli oppaana suurpetokeskuksella. Oli kyllä todella mukavan olonen mies :) Kaippa ovat vielä yhdessä? Ei ole kuulunut mitään niistä.
Paula oli kyllä kans niin mahtava, Raunoa unohtamatta! :D Voi että oliski makee kattoo noita vanhoja kausia jostain...
Aapolla tuntuu olevan kaikista parhaimmat mahkut maajusseista onnistua, joko Johannan tai miksei Laurankin kanssa. Hän tuntuu nauttivan tilanteesta mutta samalla olevan aidosti mukana asiassa ja on ihan herttainen tyyppi. Lauria on välillä tosi nolo katsoa kun ei tiedä mitä naisten kanssa tekisi. Veikkaan että valitsee Marjukan. Sanna ei valitse miehistä ketään ja sekä Sannin että Neijan kannattais juosta äkkiä karkuun ja jättää Heikki yksin pällisteleen peilikuvaansa!
Kukaan pareista ei ole enää yhdessä, paitsi Aapo ja Laura.
Heikki on kyllä itseään täynnä, aika wannabe bachelor muttei kuitenkaan.Taittaa tytöt nähdä pelin tai sitten käy huonosti.
Sanna on ihan ookoo vaikka vaikuttaa vaativalta, miehet on tasoltaan vaan ehkä liian alakanttiin.
Aapo varmaan fiksu äijä ja ihan okei, niinku näille naisille.
Lauri varmaan jää asumaan kommuunin näitten eukkojen kanssa.
Jopas nyt on alaluokkaisia kommentteja, hei haloo nyt!
:/
Onko Ringon oikea nimi Ringo?
Montako lasta Ringolla on?
Vierailija kirjoitti:
Neija->leija->pieru
Ootko sinä ihan aikuinen ihminen?
En ymmärrä tuota Heikin haukkumista, mielestäni on vain tavallista avoimempi eikä niin jähmeä kuin suomalaiset yleensä.
Joku tuolla sanoi Laurista osuvasti, voisin nähdä Laurin elävän kommuunissa kaikkien neitokaisten kanssa.
Mikä on tää aapon kahvinkeitin juttu? Voisiko joku ystävällinen kertoa? Mulla mennyt ohi?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota Heikin haukkumista, mielestäni on vain tavallista avoimempi eikä niin jähmeä kuin suomalaiset yleensä.
Joku tuolla sanoi Laurista osuvasti, voisin nähdä Laurin elävän kommuunissa kaikkien neitokaisten kanssa.
Mikä on tää aapon kahvinkeitin juttu? Voisiko joku ystävällinen kertoa? Mulla mennyt ohi?
Et sitten vissiin seuraa sarjaa vaikka täälä kommentoit? Lue aiempia viestejä....
Joku vois joutessaan laskea montako kertaa aapo sanoo niinku tai niinko yhden jakson aikana ;)
Aapo on mielestäni selvästi ilmaissut sarjassa, että hakee kumppania, ei yhtä liikekumppania lisää. Maikkarin sivuilta: "Aapo etsii morsianta, joka tulisi toimeen lasten kanssa sekä olisi halukas jakamaan ihan tavallista arkea kanssaan. Aapo tykkää matkustella, joten olisi suotavaa, mikäli myös kumppani olisi valmis matkustelemaan silloin tällöin. "
Osakkuudet tilalla ovat vanhempien ja veljien kesken jaettu eli voitte päätellä tästä loput.