Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju
Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.
Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)
Kommentit (1873)
"maajussi" kirjoitti:
Maajussi- tittelin näköjän saa, kun asuu kehäkolmosen ulkopuolella omakotitalossa taajaman ulkopuolella.
Hohhoijaa.
No jotain negatiivista piti tästäkin ohjelmasta kaivaa. Mee sinä kuule takaisin nukkumaan niin on kaikille mukavampi. Päivi näyttää olevan herttainen ja iloisen oloinen nainen ja hänet on ohjelmaan kelpuutettu niillä meriiteillä mitä hänellä on.
En vaan ymmärrä, miksi Vappu Pimiä piti tähänkin ohjelmaan ottaa juontajaksi! En tykkää ollenkaan hänen honottavasta puhetyylistään, enkä tekopirteästä olemuksestaan. Ei kyllä sovi ollenkaan tällaiseen ohjelmaan... Tuo pinkki takkikin oli eilen suorastaan aika hupaisa valinta! Vappuhan on julkisesti kertonut olevansa bakteerikammoinen, ja nyt onkin yht`äkkiä menossa navettoja ja kanaloita kiertämään. Olisiko Vappu ajatellut, että maalaisuus on nyt trendikästä? Itse maajussit olivat tällä kertaa ihan mielenkiintoista porukkaa, joten Vapusta huolimatta, on vaan koetettava katsoa, miten kausi etenee.
Vierailija kirjoitti:
Miltähän tuntuisi asua tuollaisella suurtilalla? Seisoa pihalla, katsella ympärilleen ja ajatella, että nää on kaikki mun (tai siis meidän). Valitettavasti en voi kirjoittaa Vesalle, kun on jo yksi maajussi omasta takaa....
Mltäköhän se tuntuu, kun seisoo siinä pihassa ja tietää, mitkä kaikki asiat täytyy tehdä, miten paljon on töitä edessä, mistä kaikesta täytyy pitää huolta. Se joku niistä sanoi, että naisen täytyy ymmärtää sitä työtä, että mies tekee välillä ympäripyöreitä päiviä eikä ole virka-ajan jälkeen vapaalla. Sellaisella isolla tilalla on ison tilan työt ja niitä on paljon! Siinä voi tulla osa-aikaisena kassamyyjänä toimineelle itku silmään kun tajuaa, että toukokuusta lokakuulle miehestä on todisteena vain öisin työvaatteita pyörittävä pesukone.
Käyttäjä4800 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapio on varmasti yrittänyt vokotella tuota kaveri-Annaansa emännäkseen, mutta lopulta saanut tältä pakit ja päätynyt friendzonelle.
Ei pidä paikkaansa. Annalla on oma maajussi. Ollut jo silloin kun tutustuivat Tapion kanssa. Viettävät paljon aikaa kolmisinkin. Nimimerkillä samoista porukoista tuttuja
Eihän tuo Tapiota estä vokottelun suhteen. Parinvaihtoleikit on nykyaikaa. Kaverille kans.
Voihan vappu! kirjoitti:
En vaan ymmärrä, miksi Vappu Pimiä piti tähänkin ohjelmaan ottaa juontajaksi! En tykkää ollenkaan hänen honottavasta puhetyylistään, enkä tekopirteästä olemuksestaan. Ei kyllä sovi ollenkaan tällaiseen ohjelmaan... Tuo pinkki takkikin oli eilen suorastaan aika hupaisa valinta! Vappuhan on julkisesti kertonut olevansa bakteerikammoinen, ja nyt onkin yht`äkkiä menossa navettoja ja kanaloita kiertämään. Olisiko Vappu ajatellut, että maalaisuus on nyt trendikästä? Itse maajussit olivat tällä kertaa ihan mielenkiintoista porukkaa, joten Vapusta huolimatta, on vaan koetettava katsoa, miten kausi etenee.
Vappu lienee löytänyt sisäisen maalaisuutensa, kun onhan hänellä ihan kesämökki , jota on muistanut esitellä televisiossa. Ja mieskin lähtöisin Pohjois-Savosta, joten kyllä Vappu on ehta maalaisemäntä jo! Hah hah!
kyllä menee "uudistetut" ohjelmat enemmän tai vähemmän pieleen....bumtsibum ja nyt maajussille morsian...
eipä tarvii enää kattella kumpaakaan....
Nyt oli kyllä mielenkiintoisimmat jussit pitkään aikaan! Toivottavasti kaikki pääsisivät itse ohjelmaan.
Piti sitten pilata tämäkin ohjelma tuolla pimeellä juontajalla. Ällötys.
Komppaan edellisiä; miksi tuo kulahtanut Pimiä piti tähänkin tunkea? Eihän sillä ole edes mitään virkaa tässä. Ikävä ihanaa Miia Nuutilaa!
Hyvän homotutkan omaavat. Heilahtaako viisari kenenkään kohdalla?
Taidan kirjoittaa Heikille. Aivan ihana tyyppi!
Siis Vesa. Aluksi olin et Uuu, mikä hottis. Mutt tulin järkiini tajusin tajusin et Vessassa on jotain mitä ei voi sanoilla selittää. Sellane, nääh fiilis. Vesa vaikuttaa narsistiselta.
Haluaisin kirjoittaa heikille mutta en halua julkisuuteen :(( vaikeaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti aina ällöttää noi isot kanalat.
Joo kanoja ei näytetty ollenkaan, pelkkää munanpakkaamista.
No olihan ne kanat siellä ahtaissa tiloissa kaakattamassa ja pyörimässä. Ällöttävää.
Tämän vuoksi en osta yhtään ns. Virikehäkkikanalan munaa.
Mietin vaan kirjoitti:
Siis Vesa. Aluksi olin et Uuu, mikä hottis. Mutt tulin järkiini tajusin tajusin et Vessassa on jotain mitä ei voi sanoilla selittää. Sellane, nääh fiilis. Vesa vaikuttaa narsistiselta.
Ajattelin samaa. Jotenkin kylmä katse silmissä. Viileä tyyppi, liian viileä.
Jos keski-iän kynnyksellä olevalla miehellä ei ole 2-3v pidempiä suhteita, niin se kertoo jo karua tarinaansa ko ihmisestä. Olen myös kuullut saman pituiselta suhteilijalta tuon "kerran elämässä naimisiin" kommentin ja hälärit alkoi heti soida.. toki voin olla väärässäkin, mutta tämä vain oma intuitio asiasta.
Onko Vappu Pimiä juontajana siksi, että on muutenkin maikkarin palveluksessa, esim radio nova ja tanssikisat. Niin tulee halvemmaksi ottaa juontaja saman konsernin sisältä. Nuutilalle olisi pitänyt maksaa palkka erikseen ja olisi syntynyt uusia työvoimakustannuksia. Säästösyyt täytyy olla kyseessä, koska ainakaan asiakaspalaute ei Pimiän kohdalla ole hyvää. Juontajana hän on huono, sillä hän ei tajua, että hyvä juontaja ei itse pyri olemaan pääosassa.
Taidan kirjoitta Heikille, on kyllä niin hottis, just mun tyyppinen kundi.
Terv. Marko 30v.
Säästösyitä myös tuo, ettei nyt käyty haastattelemassa maajusseja tässä vaiheessa kotona kuten Nuutila teki ennen. Taitaa olla budjetti vedetty pieneen.
Derivoi polynomeja, kuuntelee Queeniä ja diggailee jotain Antti Holmaa. Lisäksi on aivan käsittämättömän KUUMA. Siis miksi mä en ole kymmenen vuotta nuorempi, kirjoittaisin tuolle Heikille HETI.