Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju
Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.
Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)
Kommentit (1873)
Mitä Heikin tilalla oli? Näin vaan kun se soitti kitaraa ja maalasi.
Heikki olikin tuttu äijä ja Tanja tuttu nainen. :)
Heikki on söpö ja oliko vielä insinööri. Uuuuhh.
Vierailija kirjoitti:
700 hehtaari!!!!!
Viljelyssä, ei se omista tuosta edes puolta.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin että asuu omakotitalossa, käy töissä mutta vanhemmilla on tila, jonka toiminnassa on mukana. En tiedä oliko tämä vaan mun kuvitelmaa vai sanottiinko ohjelmassa oikeasti näin.
Heikki on ihana! Taidan kirjoittaa
Vappu käveli tuota siltaa ees ja taas. Ehdokkaiden kaverit hoiti haastattelut...tätä se ulkoistaminen on.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Ihan selkeesti otettu sarjaan vaan nätin naaman takia.
Vierailija kirjoitti:
ihan erityylisiä nuorekkaita ja trendikkäitä ihmisiä tällä kaudella. miian kaudella oli aina ihme tönkköjuntteja
Rehelliset ja todelliset maajussit alkavat ilmeisesti loppua Suomesta tai ainakaan heillä ei ole kiinnostusta hakea tähän ohjelmaan. Se on iso sääli, nyt tämä alkaa olla kuin mikä muu seuranhakuohjelma tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vappu käveli tuota siltaa ees ja taas. Ehdokkaiden kaverit hoiti haastattelut...tätä se ulkoistaminen on.
Eikös se Miiakin mennyt vasta sitten tilalle kun selvisi ketkä on siinä varsinaisessa mukana sitt
Aapo pyörittää 6,9 milj. euron liikevaihtoa. Voi olla että eräskin daami tarttuu kynään.
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/uutiset/artikkeli…
Ensimmäistä kertaa ikinä katsoessani tätä ohjelmaa tunsin kiinnostusta jotain maajussia kohtaan! Heikki vaikutti ihan minun tyyppiseltä ja kiinnostuksenkohteet oli ihan samat kuin itsellä.. Hyvännäköinenkin. Hmm... Pitäisköhän.
Mutta Aapo tunnistaa kyllä pyrkyrit joten av mammat älkööt vaivautuko!
Heikki oli hämmentävä. Siis todella hyvältä tyypiltä vaikutti, mutta olin ihan varma, että etsii miestä.
Miltähän tuntuisi asua tuollaisella suurtilalla? Seisoa pihalla, katsella ympärilleen ja ajatella, että nää on kaikki mun (tai siis meidän). Valitettavasti en voi kirjoittaa Vesalle, kun on jo yksi maajussi omasta takaa....
Vesasta tulee mieleen Hottis-Tommi