Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju

Vierailija
20.03.2017 |

Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.

Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)

Kommentit (1873)

Vierailija
141/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehikkälän poikia,Virolahden tilapalvelupäällikkö.

Vierailija
142/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Heikki kyllä Markolle lämmetä. Olen itse päässyt joskus Heikin pyöriteltäväksi tanssilattialla, ja oisin mielelläni jäänyt vähän useammankin tanssin ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästösyitä myös tuo, ettei nyt käyty haastattelemassa maajusseja tässä vaiheessa kotona kuten Nuutila teki ennen. Taitaa olla budjetti vedetty pieneen.

Oli syy mikä tahansa juontajan vaihtoon niin formaatti kaipasi jotain uudistumista. Moni on kyllästynyt Nuutilaan ja toivonut uutta juontajaa. Vappu jakaa mielipiteitä mut ehkä häntä kärsii katsoa. Minusta esittely jakso oli jo piristävämpi kuin osas odottaa.

Vierailija
144/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan kirjoitta Heikille, on kyllä niin hottis, just mun tyyppinen kundi.

Terv. Marko 30v.

Kannatetaan jos olet mies, etkä mikään Hottis-Juha tyyppi.

T.  Jesse

Vierailija
145/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida Heikki kyllä Markolle lämmetä. Olen itse päässyt joskus Heikin pyöriteltäväksi tanssilattialla, ja oisin mielelläni jäänyt vähän useammankin tanssin ajaksi.

Onhan ne miehet ennenkin yllättäneet?

Vierailija
146/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti sitten pilata tämäkin ohjelma tuolla pimeellä juontajalla. Ällötys.

Juhannus on valoisa, vappu pimiä.

Vierailija
147/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laurin punainen tupa löytyikin aika helpolla: https://www.airbnb.fi/rooms/13800495

eipä oo rapian näköinen, en yöpyisi tuollaisessa

Lauri on myös kova poika  kuvaamaan.

https://www.instagram.com/ekufi/

Vierailija
148/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
149/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva pärjännyt työelämässä vaan suurin osa oli luikkineet vanhempiensa lääviin asumaan. Yli kolmikymppiset ihmiset ja asuvat vielä kotonaan "sukupolven vaihdoksen" jälkeen.

Kolmekymppiset jätkät oli kuin pikkupoikia ja höpöttivät tunteistaan, mutta se 31-vuotias muija pelasi lätkää ja oli enemmän mies kuin nämä oikeat miehet.

Säälittävää porukkaa.

t. M27

Vierailija
150/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa noista ei ollut pärjännyt työelämässä vaan olivat palanneet kotiin asumaan. Yli kolmekymppiset ihmiset ja suurin osa asuu edelleen kotinurkissa ja tekee turhaa navetta työtä 1€ tuntipalkalla.

Kolmekymppiset äijätkin vollottavat tunteistaan ja rakkaudesta kuin pikkutytöt.

t. m27 kaupunkilainen.

Vierailija
151/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannahan on mukavan oloinen .. toivottavasti saa paljon kirjeita :)

Mielenkiintoista nähdä, millaiset miehet kirjoittavat, minulla on vähän sellainen kutina, että monet miehet pelkäävät tätä naista, koska hänellä oli hyvin määrätietoiset mielipiteet kaikesta, eikä tainnut romantiikastakaan pahemmin välittää.

Vierailija
152/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltähän tuntuisi asua tuollaisella suurtilalla? Seisoa pihalla, katsella ympärilleen ja ajatella, että nää on kaikki mun (tai siis meidän). Valitettavasti en voi kirjoittaa Vesalle, kun on jo yksi maajussi omasta takaa....

Mltäköhän se tuntuu, kun seisoo siinä pihassa ja tietää, mitkä kaikki asiat täytyy tehdä, miten paljon on töitä edessä, mistä kaikesta täytyy pitää huolta. Se joku niistä sanoi, että naisen täytyy ymmärtää sitä työtä, että mies tekee välillä ympäripyöreitä päiviä eikä ole virka-ajan jälkeen vapaalla. Sellaisella isolla tilalla on ison tilan työt ja niitä on paljon! Siinä voi tulla osa-aikaisena kassamyyjänä toimineelle itku silmään kun tajuaa, että toukokuusta lokakuulle miehestä on todisteena vain öisin työvaatteita pyörittävä pesukone.

Juuri näin. Ei siinä paljon kerkeä tiluksia tarkastelemaan kädet taskussa. Tilan pyörittäminen on raskasta hommaa, eikä maajussin morsmaikuksi kannata lähteä maalaisromanttiset kuvitelmat mielessä.

Terveisin maatilan tyttö

Vierailija
153/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se munamies oli jotenkin vastenmielisen oloinen. Olkoon kuinka rikas hyvänsä, mutta vähän sellaisen ylimielisen öykkärin tyylinen.

Vierailija
154/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin ehkä vappua nyt katselee kun miiaa hullunkiilto silmissään. Jotenkin myötäkiusaannuin aina kun Miia haastatteli maajusseja.

Vierailija
155/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se Aapo (kananmunamies) oli kaikkein sympaattisin! Etukäteen en tekstien perusteella niin syttynyt, mutta videon olen katsonut jo ainakin kuusi kertaa. Vaikuttaa jotenkin niin leppoisalta ja luotettavalta. Minusta hänellä oli oikein söpö hymy!

Olin jo kirjoittamassa, MUTTA jokunen asia häiritsee. Ensinnäkin se, että on eronnut puolitoista vuotta lapsen syntymän jälkeen, saa hälytyskellot soimaan. Erohan on voinut johtua vaikka mistä, mutta jotenkin tulee sellainen olo, että vauva-arki toi ongelmia. Toinen häiritsevä asia on se, että mainitsee ulkonäön videolla peräti kolme kertaa eli se on ilmeisesti varsin merkittävä tekijä. Olen peilikuvaani ihan tyytyväinen, mutta haluaisin, että mieheni arvostaisi minussa ensisijaisesti jotain aivan muuta. Ja sitten tuo oletettu rikkaus: liikevaihtohan ei kerro yrityksen tuloksesta juuri mitään, entisellä miehelläni oli tuplasti tuon kokoinen yritys eikä se mikään rahasampo ole. Mietin kuitenkin, että toiko hän itse asian esille vai oliko kyse vain toimittajan tarkoitushakuisuudesta? 

Onneksi tässä on vielä aikaa miettiä, mutta pitäisi kyllä olla aika "täydellinen" mies, jotta julkisuuteen menisin.

Vierailija
156/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viljeleeköhän tuo savonlinnalainen rastapää jotakin muutakin kuin härkäpapuja, khrm?

"Öhöhö, tolla on rastat, se polttaa varmana pilvee!" Miten laiska ja kulunut stereotypia. 

Vierailija
157/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
158/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunamiehen naistoive oli niin alakanttiin verraten omaan ikään, että siinä jo hälärit soi mulla..

Vierailija
159/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loveisintheair kirjoitti:

Haluaisin kirjoittaa heikille mutta en halua julkisuuteen :(( vaikeaa

Eihän sitä tiedä vaikka kulissien takana voisi silti tutustua, ehkä kannattaa kuitenkin kirjoittaa?

Vierailija
160/1873 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kankitapsa puppelismiehiä, kaapissa?