Maajussille morsian 2017 - keskusteluketju
Alkaa NYT maajussien esittelyllä. Uutena juontajana Vappu Pimiä.
Jutellaan tässä ketjussa kauden läpi :)
Kommentit (1873)
Vierailija kirjoitti:
Vappu käveli tuota siltaa ees ja taas. Ehdokkaiden kaverit hoiti haastattelut...tätä se ulkoistaminen on.
Vapulle Haikon kartano edustaa maaseutua :)
Eiköhän tässä oo vuosien varrella nähty että ne jurottavat maajussit on lähinnä kiusallista katseltavaa. Maalainen vois olla jotenkin oikeastikin kiinnostava, ihan riippumatta siitä, onko se siellä omalla tilallaan töissä vai ei.
Heikki toivoo sitten ettei ehdokas olisi mustasukkaisuuteen taipuvainen, mies ja naisystävien takia. Exätkin ovat elämässä edelleen...
Luin vielä Jarin esittelyn Maikkarin sivuilta. Jari olisi mulle ihan täydellinen match <3 Ei varmaan pistäisi pahakseen, vaikka viiskymppinen nainen keräilee Barbie-nukkeja :D Muutenkin vaikutti just sellaiselta, josta minä tykkään. Pahus, kun elämäntilanne on sellainen, ettei oikein voi työpaikasta luopua.
Vierailija kirjoitti:
Luin vielä Jarin esittelyn Maikkarin sivuilta. Jari olisi mulle ihan täydellinen match <3 Ei varmaan pistäisi pahakseen, vaikka viiskymppinen nainen keräilee Barbie-nukkeja :D Muutenkin vaikutti just sellaiselta, josta minä tykkään. Pahus, kun elämäntilanne on sellainen, ettei oikein voi työpaikasta luopua.
Kirjoita nyt kuitenkin. Eihän se ota jos ei annakaan :)
Noi netissä olevat esittelyvideot on hieman erilaisia kuin mitä telkkarissa oli.
Kattelen ekaa jaksoa nyt vähän myöhässä, ja toi Laurihan on ihana!
Nyt kun oon sulatellu hetken, niin vähän rupes toi Lauri kiinnostamaan. Vaikka ei ne rastat nappaa, niin arvoiltaan ollaan aika samanlaisia . Oon itekki aika tällänen hippi! :D
Laurin luoksehan pääsee mökkeilemään Airbnb:n kautta jos haluaa tehdä lähempää tuttavuutta ohi ohjelman :-)
Vesa on melkein pelottavan komea/kaunis ja 193cm pitkä! Lisäksi menneet suhteet on ollu 2-3-vuotta pitkiä, eli ei kuitenkaan sellainen joka lentää kiireellä kukasta kukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mukavan näköinen talo Tapiolla.
Ulkoa muttei sisältä. Paluu 90-luvun alkuun.
Tapio on varmasti yrittänyt vokotella tuota kaveri-Annaansa emännäkseen, mutta lopulta saanut tältä pakit ja päätynyt friendzonelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavan näköinen talo Tapiolla.
Ulkoa muttei sisältä. Paluu 90-luvun alkuun.
Olisi se edistystä. Nykyinen taloni on pitkälti 70-lukua.
Tuollaiset "Laurit" haluavat monesti rakastaa kaikkia, siis olla vapaassa suhteessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita nyt kuitenkin. Eihän se ota jos ei annakaan :)
Njäh, en mä halua tuohon ohjelmaan. Enkä mihinkään muuhunkaan telkkariohjelmaan.
Oisko maatilaviikkokuvaukset heinäkuun viimeisellä viikolla? Lauri varannut tiloja, jos sattuu olemaan tarpeen?
Vierailija kirjoitti:
Laurin punainen tupa löytyikin aika helpolla: https://www.airbnb.fi/rooms/13800495
eipä oo rapian näköinen, en yöpyisi tuollaisessa
Vierailija kirjoitti:
Tapio on varmasti yrittänyt vokotella tuota kaveri-Annaansa emännäkseen, mutta lopulta saanut tältä pakit ja päätynyt friendzonelle.
Ei pidä paikkaansa. Annalla on oma maajussi. Ollut jo silloin kun tutustuivat Tapion kanssa. Viettävät paljon aikaa kolmisinkin. Nimimerkillä samoista porukoista tuttuja
Pikkasenko on muokattu tuota kuvaa. Ihan eri näköinen videolla.