Rumimmat Suomessa käytössä olevat nimet
Lukeminen omalla vastuulla. Ole valmis siihen, että saatat nähdä oman nimesi. Ethän kuitenkaan tule valittamaan siitä kenellekään, koska tämä ei ole henkilökohtaista!
Voin aloittaa. Itse vihaan naisten nimistä näitä: Jessica, Janica, Janina, Jemina, Jenniina jne. Jotenkin vain tosi rumia.
Miesten nimiä ei nyt tule mieleen.
Kommentit (410)
Pälvi, tulee mieleen pälvikalju
No kysymykseesi vastaan, että ap. Onpas rumaa. Yäk mikä aloitus. Jotenkin siin limainen: mikä on rumin....? Äh, miten pikkusieluista. Voisin kuvitella kolme-ja neljävuotiaan kysyvän. Jos isompi ihminen kysyy tuollaista, niin ihan on ilkeyttä. Yäk aapeelle. Yäk.
Mun mielestä osa luetelluista nimistä oli hienoja...
Inhokkityypin nimiä tietysti luetellaan ;-)
Vierailija kirjoitti:
Jotkin suomalaisnimet ovat rumasointuisia, mutta
toisaalta eksoottisia, eli kuulostavat jo Ruotsissa ja Norjassa humoristisen ugrilaisilta:Sirkka-Liisa, Virpi, Vappu, Tuuli, Tuulikki,
Jukka-Pekka, Petteri, Johannes, Jussi.
Johannes...? Ruotsissa humoristisen ugrilainen? Oliskohan kuitenkaan.
En ymmärrä miksi Päivi mainitaan aina näissä, koen itse sen tosi neutraaliksi.
Unelma, Synnove, Jörn, Vanessa, Yrjö, Kyösti, Uolevi ja Hyasintti.
Unna, Titta (= katso), Tytti, Pinja, Pihla
Jadessa, Janika, Jannica
Ja voisiko joku vähän valaista mua miksi ihmiset antavat lapsilleen "kennel-nimiä" eli kaikki alkavat samalla alkukirjaimella?
Olen oleillut Norjassa jossa useimmat pitävät suomalaisia yhtä eksoottisina kun uzbekistanilaisia. Suomi nimistä Tuija, Merja, Tarja, Pertti, Pärttyli, Ilpo, Urpo ja Ahvo on mielestäni rumia.
En ymmärrä tuota Sailaakaan, kaunis nimi mielestäni.
Pinkki Pippuriina, Oodi Nuppuliina, Ruusu Onneli, Fanni Vendela, Kuutti Kalevi, Roope Romeo, Samu Sebastian, Hugo Hubert ja Onni Amadeus Ja Kisu Kirsikka.
Sitte oli se Pipsa Iida Pippuriina
Kun erikoisuuden tavoittelu keulii ellei jopa ammu yli
Yllätyin, kun en löytänyt omaa nimeäni listalta...
Ei ole olemassa rumia tai kauniita nimiä, vaan erilaisia mielipiteitä nimistä.
On olemassa nimiä, joita en lapselleni välttämättä antaisi, mutta se ei tarkoita sitä, että ne olisivat rumia, vaan ne eivät vaan ole minun mielestäni sopivia minun lapselleni.
Sama nimi taas voi sopia jonkun toisen lapselle täydellisesti! 😊
Terno
Otteliina