Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumimmat Suomessa käytössä olevat nimet

Vierailija
20.03.2017 |

Lukeminen omalla vastuulla. Ole valmis siihen, että saatat nähdä oman nimesi. Ethän kuitenkaan tule valittamaan siitä kenellekään, koska tämä ei ole henkilökohtaista!

Voin aloittaa. Itse vihaan naisten nimistä näitä: Jessica, Janica, Janina, Jemina, Jenniina jne. Jotenkin vain tosi rumia.
Miesten nimiä ei nyt tule mieleen.

Kommentit (410)

Vierailija
141/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mun inhokkinimiä olivat Lotta ja Veera, mutta kun tutustuin kivaan Lottaan ja suloiseen Veeraan, aloin pitää nimistäkin. Itse olen Päivi ja sitä enemmän tykkään nimestäni, mitä vanhemmaksi olen tullut (ja mitä enemmän sitä dissataan). Olen oikeastaan tosi ylpeä siitä, että mulle on annettu oikea suomalainen nimi, jolla on myös hieno merkitys.

Vierailija
142/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risto, Reijo, Kalervo, Veeti, Jere

Leena, Mirja, Tuija, Sirpa, Suvi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirja ja Virve

Vierailija
144/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Sipilä, Anne Berner - onhan näitä...

Vierailija
145/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa mitään nimeä, mutta on muutamia joita en itselleni haluaisi. Nämä perinteiset Jorma, Yrjö ym. nyt joo, mutta jotkut nimet eivät vaan kuulosta kauniilta. Lapsuudessa tiesin miehen nimeltä Ralle, en tiedä oliko oikea nimi vai lempinimi mutta mieleen tuli vain ralli. Virva myös, tulee mieleen visva. Virvestä taas tulee viranomaisverkko (lyhenne VirVe) työn vuoksi mieleen. Minulla nimistä pitäminen/ei pitäminen liittyy vahvasti nimen aiheuttamiin mielikuviin.

Vierailija
146/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abdi, Abdul, Mohamed, Mehmed...

Vierailija
147/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni mainittu nimi on minusta kaunis. kuten terhi, sari, siiri ja pihla.

Vierailija
148/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia nimiä (poimittu nimipäiväkalenterista).

Naisten nimiä: Alli (sorsalintu ja laihdutuslääke, allit=läskit käsivarsissa), Eija (tulee mielleyhtymä leija=pieru), Fanni (fanny=pillu), Helle (wtf?), Hellin (ketä :D), Helli,Hellä (menee samaan pervokategoriaan..),  Hely (arvoton koru?), Henna (hiusväri?), Hilppa ( ajelu autolla), Impi (neitsyt), Ilma/Ilmatar (wtf?), Lemmikki(..eläin), Maila (se jolla lyödään), Miina (räjähtävä taisteluväline), Milka (suklaa), Pilvi (huume), Varma (vakuutusyhtiö),

Miesten nimiä:

Aadolf (Hitler), Ale (alennusmyynti), Arhippa (wtf?), Heimo (klaani), hemmo ( rento tyyppi), Iikka (väärinluettuna Likka), Karri (curry?), Kauno (kaunis?), Kosti (kostaa), Tahvo (tyhmä), Tauno (tyhmä), Yrjö (oksennus), Jorma (penis), Vilppu (tulee mielleyhtymä vilppi), Visa (=viisumi, luottokortti).

Vierailija
149/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna.

Vierailija
150/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elise on kamala nimi!!!!!!!1

Vierailija
151/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unna, Inna, Aija, Taija, Kaija, Maija, Saija, Raija. Ritva, Pinja, Tanja, Eija, Eila, Pertti, Pentti, Pekka

Vierailija
152/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titus. Mis vitus on Titus?

Vadelma. Vattu... Vaapukka. Vaappu.

Raakkeli. Reikeli.

Olga Aina Hilja:)

Vierailija
153/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VALTTERI, VALTO,KIIA, PIIA, EMMI

Vierailija
154/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verneri, Valtteri

Vierailija
155/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin paljon rumia nimiä sekä vanhan-aikaisia että näitä nyky-ajan väännöksiä että käsi kramppaisi jos niitä tähän rupeisi kirjottamaan. Vain harvoja hyviä ja vielä harvempia kauniita. Poikani nimeänen edes löytänyt tältä listalta ja tyttönikin vain kahdesti...

Vierailija
156/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpi ja  Terhi

Vierailija
157/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistennimistä: Armi, Tuulikki, Tarja, Irmeli, Katja, Karoliina, Sini, Mirella, Raija, Raisa, Päivi.

Miestennimistä: Urpo,(kyllä tunnen erään) Yrjö, Werneri,(tiedän kans erään) Olavi, Raimo, Erkki, Sampo, Miro, Milo, Ilpo, Einari.

Ei henkilökohtaista, nää nimet  särähtää korvaan pahiten, huonolla nuotilla...

Vierailija
158/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adele, Isabel, Isabella, Bea, Beata, Jasmin, Yasmin, Ronya, Nicole, Orkidea, Elisabet, Victoria, Jade, Jadessa, Diana

Vierailija
159/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ja Kalevi

Vierailija
160/410 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terho, Anu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme