Rumimmat Suomessa käytössä olevat nimet
Lukeminen omalla vastuulla. Ole valmis siihen, että saatat nähdä oman nimesi. Ethän kuitenkaan tule valittamaan siitä kenellekään, koska tämä ei ole henkilökohtaista!
Voin aloittaa. Itse vihaan naisten nimistä näitä: Jessica, Janica, Janina, Jemina, Jenniina jne. Jotenkin vain tosi rumia.
Miesten nimiä ei nyt tule mieleen.
Kommentit (410)
Risto, Reijo, Kalervo, Veeti, Jere
Leena, Mirja, Tuija, Sirpa, Suvi
Juha Sipilä, Anne Berner - onhan näitä...
En vihaa mitään nimeä, mutta on muutamia joita en itselleni haluaisi. Nämä perinteiset Jorma, Yrjö ym. nyt joo, mutta jotkut nimet eivät vaan kuulosta kauniilta. Lapsuudessa tiesin miehen nimeltä Ralle, en tiedä oliko oikea nimi vai lempinimi mutta mieleen tuli vain ralli. Virva myös, tulee mieleen visva. Virvestä taas tulee viranomaisverkko (lyhenne VirVe) työn vuoksi mieleen. Minulla nimistä pitäminen/ei pitäminen liittyy vahvasti nimen aiheuttamiin mielikuviin.
Abdi, Abdul, Mohamed, Mehmed...
moni mainittu nimi on minusta kaunis. kuten terhi, sari, siiri ja pihla.
Rumia nimiä (poimittu nimipäiväkalenterista).
Naisten nimiä: Alli (sorsalintu ja laihdutuslääke, allit=läskit käsivarsissa), Eija (tulee mielleyhtymä leija=pieru), Fanni (fanny=pillu), Helle (wtf?), Hellin (ketä :D), Helli,Hellä (menee samaan pervokategoriaan..), Hely (arvoton koru?), Henna (hiusväri?), Hilppa ( ajelu autolla), Impi (neitsyt), Ilma/Ilmatar (wtf?), Lemmikki(..eläin), Maila (se jolla lyödään), Miina (räjähtävä taisteluväline), Milka (suklaa), Pilvi (huume), Varma (vakuutusyhtiö),
Miesten nimiä:
Aadolf (Hitler), Ale (alennusmyynti), Arhippa (wtf?), Heimo (klaani), hemmo ( rento tyyppi), Iikka (väärinluettuna Likka), Karri (curry?), Kauno (kaunis?), Kosti (kostaa), Tahvo (tyhmä), Tauno (tyhmä), Yrjö (oksennus), Jorma (penis), Vilppu (tulee mielleyhtymä vilppi), Visa (=viisumi, luottokortti).
Unna, Inna, Aija, Taija, Kaija, Maija, Saija, Raija. Ritva, Pinja, Tanja, Eija, Eila, Pertti, Pentti, Pekka
Titus. Mis vitus on Titus?
Vadelma. Vattu... Vaapukka. Vaappu.
Raakkeli. Reikeli.
Olga Aina Hilja:)
VALTTERI, VALTO,KIIA, PIIA, EMMI
Suomessa on niin paljon rumia nimiä sekä vanhan-aikaisia että näitä nyky-ajan väännöksiä että käsi kramppaisi jos niitä tähän rupeisi kirjottamaan. Vain harvoja hyviä ja vielä harvempia kauniita. Poikani nimeänen edes löytänyt tältä listalta ja tyttönikin vain kahdesti...
Naistennimistä: Armi, Tuulikki, Tarja, Irmeli, Katja, Karoliina, Sini, Mirella, Raija, Raisa, Päivi.
Miestennimistä: Urpo,(kyllä tunnen erään) Yrjö, Werneri,(tiedän kans erään) Olavi, Raimo, Erkki, Sampo, Miro, Milo, Ilpo, Einari.
Ei henkilökohtaista, nää nimet särähtää korvaan pahiten, huonolla nuotilla...
Adele, Isabel, Isabella, Bea, Beata, Jasmin, Yasmin, Ronya, Nicole, Orkidea, Elisabet, Victoria, Jade, Jadessa, Diana
Ennen mun inhokkinimiä olivat Lotta ja Veera, mutta kun tutustuin kivaan Lottaan ja suloiseen Veeraan, aloin pitää nimistäkin. Itse olen Päivi ja sitä enemmän tykkään nimestäni, mitä vanhemmaksi olen tullut (ja mitä enemmän sitä dissataan). Olen oikeastaan tosi ylpeä siitä, että mulle on annettu oikea suomalainen nimi, jolla on myös hieno merkitys.