Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osoittavatko miehet teille vikoja ulkonäössänne?

Vierailija
20.03.2017 |

Tapahtuuko sellaista yleisesti?
Tutut ja puolitutut miehet katsovat oikeudekseen osoittaa minulle vikoja kehossani ja kuinka voisin niitä kohentaa.

Olen aiemmin pitänyt itseäni kauniina, mutta itsetuntoni on ihan romuttunut. Ei kai pitäisi antaa muiden kommenteille painoarvoa, mutta niin mä silti yeen. Yleensä kommentit ovat sellaisia, jotka ovat totta. Eli tiedän itsekin vikani, ei niitä tarvitse erikseen alkaa mulle korostamaan.

Jos tämä on joku sairas keino, jolla miehet yrittävät iskeä naista, niin voin kertoa, ettei se toimi. Päinvastoin. Mitä rumemmaksi mies saa mut itseni tuntemaan sitä minimaalisemmaksi katoaa mahdollisuus, että ikinä voisin harrastaa seksiä hänen kanssaan. Vai onko kyse jostain yleisestä naisvihasta, että muuten vain haluaa loukata jotakin naispuolista ihmistä?

Olenko mä ainoa, joka saa kokea tällaista?

Kommentit (186)

Vierailija
101/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma liian laiha ja lyhyt, liian pienet tissit jne. Vaikka täällä miehet tuntuvat kovasti hehkuttavan siroja pieniä naisia niin oikeassa elämässä ei meillä ole vientiä vaikka olisi miten kauniit kasvot, naisellinen tyyli ja kävisi salilla vähintään 4 kertaa viikossa. Ainoastaan ulkomaalaiset miehet haluavat tutustua, suomalaisille olen pelkkää ilmaa. N21

Vierailija
102/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuulemma liian laiha ja lyhyt, liian pienet tissit jne. Vaikka täällä miehet tuntuvat kovasti hehkuttavan siroja pieniä naisia niin oikeassa elämässä ei meillä ole vientiä vaikka olisi miten kauniit kasvot, naisellinen tyyli ja kävisi salilla vähintään 4 kertaa viikossa. Ainoastaan ulkomaalaiset miehet haluavat tutustua, suomalaisille olen pelkkää ilmaa. N21

Kun olin 21 v, olin siro ja 168 cm ja 51 kg, sanottiin liian laihaksi.

Nyt olen 46 v 58 kg ja kuulemma liian lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö treffeille?

Vierailija
104/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset harrastaa mua kohtaan tuota. Ovat tehneet sitä jo ainakin 5 vuotta. Tykkään miehenä huolehtia ulkonäöstäni ja treenaan paljon. Lisäksi katson mitä vaatteita päälleni laitan ja käytän mieheksi melko paljon kosmetiikkaa. Jotkut katkerat ja huonoitsetuntoiset naiset ovat ottaneet asiakseen virheideni arvostelun ja ilkkumisen. Kohtasin sitä harva se päivä koululla ja se tuntui pahalta. Ikään kuin arvostellen yrittivät jatkuvasti tehdä minusta naurunalaisen vaan koska eivät tykkää minusta ulkonäköni takia. Tuntui tosi pahalta, että vielä amk:ssa ihmisiä kohdellaan noin :( m26

Vierailija
105/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kävelylenksu vei asunnottomien alkoholistien ensisuojan ohi ja näiltä "unelmamiehiltä" kuului kommentteja tyyliin "liian lihava" tai "ruma naama" :)

Ai Tempereen Hatanpäälläkö? 

Juuri siellä.

Vierailija
106/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies todella rehellinen mielipiteissään ja sanoo ihan suoraan aina kaiken. Ei kiva läheskään aina. Mm sanoo ruuastani "ihan mautonta", juhliin laittautuessani "et kai sä noin tuu", muuten olen hoikka mutta aina huomaa ja sanoo niistä heikkouksista"eks leikannut säärikarvojas!" (tummat karvat) "hyi hitto, eks pessy hampaitas!" " vähänkö sulla on isot silmäpussit" "voisit treeneta vatsaas!" Ym

Toi on kyllä jo henkistä väkivaltaa.

En loukkaantuisi, mutta jos heti alussa sanoo jotain vaikka vaatteista, on moukkamaista. 

Vierailija
107/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulen usein kehuja ulkonäöstäni ja olen oikein tyytyväinen itseeni. En todellakaan itserakas, mutta en koe ulkonäössäni mitään valittamisen aihetta. En todellakaan kommentoi kenenkään muunkaan ulkonäköä heille, en koe mitään tarvetta saada kenellekään pahaa mieltä.

Mutta muistan yhden tapauksen, kun eräs lyhyt, pullea mies käveli luokseni, ja tokaisi että mun pitäisi tehdä jotain hampaalleni (hampaani ovat valkoiset ja suorat, mutta yksi kulmahammas hieman edempänä). Hämmennyin niin paljon, etten saanut sanaa suustani, ja kaverini vaan tuijotti miestä ja kysyi "mitä vittua?" :D.

Oma poikaystävä ei ole ikinä sanonut pahaa sanaa, vaikka heräisin ilman meikkiä krapulaisena, hän sanoo mun olevan kaunein nainen maailmassa. En voi ymmärtää miksi kukaan olisi parisuhteessa miehen kanssa, joka arvostelee millään tavalla.

Vierailija
108/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimies sanoi vitsillä, että mulla on yhtä leveä nenä kuin muumien möröllä. Olen siitä saakka yrittänyt sitä meikillä kaventaa...

Mulle on tullut talven aikana muutama kilo. Oma mies ei sano päin naamaa, mutta vihjailee kyllä. Olen kyllä yrittänyt pyytää tukea eli sitä, että hänkin voisi osallistua ruoanlaittoon ja kodinhoitoon niin, että minäkin ehtisin vaikka lenkille. Mitään ei tapahdu. Mässyttää myös itse todella usein suklaapatukoita, jäätelöä tai karkkia mun nenän edessä.

Vierailija
109/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä vuosien varrella on harvinaisen selväksi tullut että hieman ylipainoisena en enää kelpaa parisuhteeseen. Itseasiassa muutuin ilmeisesti näkymättömäksi.

161/82

Vierailija
110/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten pitäisi sanoa kun akka leikkauttaa ja värjäyttää ihan hirveän tukan.

Kehua maasta taivaaseen?

Esim älä seurustele ennen kuin ymmärrät, että naisystävä ei ole akka ja että hänen hiuksensa ovat hänen omiaan eikä niiden arvostelu kuulu sinulle. Jos et tykkää hänestä eroat ja etsitte kumpikin paremmat kumppanit.

Pitkän tukan leikkauttaminen punaiseksi kananperseeksi on saman tason turnoff miehille kuin naisille on se, että mies ottaa töistä lopputilin ja alkaa katsomaan animea ja runkkaamaan my little ponyille 24/7. Vai olisitko silloinkin sitä mieltä, että miehen asiat ovat hänen omiaan ja ne eivät sinulle kuulu? Kyllä markkina-arvostaan kannattaa pitää huolta parisuhteessakin. 

Kumma etteivät naiset vieläkään ymmärrä kaikesta uskomattoman selkeästä todistusaineistosta huolimatta, että ulkonäkö on tärkein asia naisessa miehelle. Jos tahallaan pilaatte sen, niin kyllä siitä voi joitain negatiivisia seuraamuksia odottaa.

Ja tässä, tadaa, oikein mainio esimerkki niistä ihmisistä jotka katsovat asiakseen huomautella toisille ulkonäöstä, jos ei satu omaa silmää miellyttämään. Ehta moukka. 

En ole huomautellut koskaan kenellekään. Olen kohtelias ja fiksu akateeminen mies, mutta netissä kerron tiettyjä, joillekin epämiellyttäviä tosiasioita ihmisistä ja seksuaalisuudesta. 

"Kohtelias ja fiksu akateeminen" mies, jonka mielestä netissä saa käyttäytyä niin törpösti kuin haluaa, koska siellä voi piiloutua anonyymiyden taakse?

News for you: et ole lainkaan niin fiksua ja hyväkäytöksinen kuin luulet, vain pelkkä säälittävä kaappi-moukka.

Vierailija
111/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa olen huomannut, että ainoat urpot, jotka alkavat nimenomaan naisten ulkönäköä ruotimaan ja kopa haukkumaan ovat 50 - 60-vuotiaat miehet.

Mitä meni poikalasten kasvatuksessa vikaan 50-60-luvulla Suomessa? Itse olen 29-v ja katsovat oikeudekseen haukkua julkisesti heille tuntemattoman naisen hiuksia tms... Saatika jos jollain ylipainoa, huh!

Vierailija
112/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan, että ne kovatasoisimmat miehet eivät osoita kiinnostusta? Muista et ole kiinnostunut itse.

Vierailija
113/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä "vitsaili" että olenko edes nainen, kun havaitsi että hauikseni oli hänen omaansa paksumpi. Oli todella lähellä etten kysynyt häneltä, onko hän sitten mies ollenkaan jos kerta lihakset tekevät miehen. Muutenkin kyseinen henkilö lipsautti muutaman arvostelun liikaa, kuten vaatteista, ja hänellä ei todellakaan ollut varaa arvostella. Suprise suhde päättyi lyhyeen.

Eräs nainen koki myös asiakseen kritisoida ulkonäköäni, hän ei ymmärtänyt mitä miehet näkivät minussa, koska en kuulemma ollut niin ihmeellinen. Hän itse oli ylipainoinen ja naama aina norsunveellä. Kun avauduin ystävälleni tämän naisen inhottavasta käytöstä, niin ystäväni raivostui jopa minua enemmän tästä käytöksestä.

Olen siis ihan tavallinen perusnätti nainen, joka rakastaa urheilua. En mikään miss universum, mutta itseeni tyytyväinen. Onneksi olen huomannut, että haukkujia ja ikiklassikon "hyvä perse"-huutajia on pohjimmiltaan vähemmän kuin kivoja ja asiallisia ihmisiä. Nämä urpot vaan pitävät kovaa meteliä ja jäävät herkemmin mieleen.

Vierailija
114/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä sanoa, ettei kukaan mies (mukaanlukien oma aviomies) ole koskaan arvostellut ulkonäköäni negatiiviseen sävyyn. Ja tämä ei tosiaan tarkoita sitä, ettei mitään huonoa minusta löydy :) Ehkä satun vaan tuntemaan hyväkäytöksisiä miehiä.

Älä valehtele, jokainen suomalainen mies on nälvijä - olet vaan normaalia kovanahkaisempi etkä ole huomannut sitä tai sitten olet suomenruotsalaisista piireistä.

Olen ihan itäsuomalaisista piireistä :) Myönnän toki olevani kovanahkainen, mutta veikkaan, että miehet, jotka minut tuntevat, eivät viitsi minua nälviä, sillä sanan säilä sivaltaa satavarmasti takaisin. Jos selän takana haluavat puhua, niin en jaksa sellaista murehtia.

Sama täällä! Sanomisen aihetta varmaan olisi: eriparitissit, tökerö tatuointi, aika iso ja tapaturman seurauksena epäsymmetrinen nenä, ohuet hapsottavat hiukset. Mutta ei kukaan mies ole sanonut mitään muuta kuin joskus nuorena baarissa että oletpa äkäisen näköinen. Tunnen myös niitä ns. jännämiehiä, eivät huomauttele nekään. Sen sijaan naisilta olen saanut aina ilkeitä kommentteja hoikkuudestani. Mitä hienompi rouva, sitä varmemmin on näkevinään minun taas laihtuneen. Vaikka sama paino jo 20vuotta.

Vierailija
115/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hyväkäytöksinen ja ei koskaan mollaa minua

Baarissa taas miehet saattaa kysästä, monta lasta mulla on. Vastauksen jälkeen kehuvat hyvin säilyneeksi. Joskus kysäisen saman ja kehaisen saman. Naamat venähtää.

Muutoinkin saattaa joku tulla huomauttelemaan, johon vastaan poistumalla. Ihme tyyli. Olen ihan Ok, pitkä, hoikka ja vaalea

N29

Vierailija
116/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun "lapsi" avaan suunsa hän puhuu kodistaan. Ja "lapset" oppii esimerkistä, ei sanomalla. Käytös on perintöä kotikasvatuksesta.

On tässä joku pointti. Perheen kanssa seurataan linnanjuhlia, missikisoja,  yms ja arvostellaan ulkonäköä. Sirpa-serkkukin oli lihonnut sitten viimenäkemän.

Minulle ei tulisi mieleenkään arvostella ihmisiä tai heidän ulkonäköään lasten kuullen juuri tämän takia. En halua heidän oppivan tuota selän takana puhumisen kulttuuria. Haluan lapsistani tulevan kohteliaita, jottei kenenkään tarvitse loukkaantua heidän sanoistaan.

Ja vastatakseni ap:n kysymykseen; yläasteella pojat haukkuivat minua possuksi, vaikka olin korkeintaan hieman kurvikas murrosikäinen tyttö. Aikuisiällä... ei kertaakaan, ja voin kertoa että nykyään olen vähän sellainen "possu" :). Kiitos hienotunteisille miehille että pidätte mölyt mahassanne <3

Vierailija
117/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä tullut kuultua useammankin seurustelukumppanin suusta mutta tässä pari.

- Lainasin poikaystävän collegehousuja jotka tietenkin oli ihan överisuuret ja kun käärin vyötäröä kaksin/kolmin kerroin niin poikaystävä totesi ettei vatsani ole siinä kunnossa että sitä tarvitsee esitellä kenellekään. Oltiin siis kaksin poikaystävän luona.

- Miesystävä totesi kun sidemainoksessa oli hipstereihin pukeutunut nainen että tuollaiset naisbokserit onkin aika seksikkäät. Lisäsi sitten että tietenkin vain silloin jos pylly on hyvänmuotoinen ja treenattu toisin kuin sulla.

Lienee sanomattakin selvää että en ole sinut kroppani kanssa ja useimmiten vihaan peilikuvaani ja itseäni.

162/72

Vierailija
118/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan valopää tutki ylähuuleni karvoja suurennuslasilla ja pilkkasi minua viiksistä, nareskeli ja peitti suunsa kädellään. Siis 36-v. mies. Sen jälkeen vonkasi p...lua.

Vierailija
119/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oisit ihan hyvännäköinen jos sulla ei ois tollasta nenää", ilmoitti "kaveri"mies :(

"Ja olisin paljon onnellisempi ilman tollasta kaveria"

Vierailija
120/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua on.

Työkaverille on deiteillä ja julkisesti kommentoitu, että hänelle ollaan valmiit ostamaan tekorinnat. Miehet eivät voi käsittää, että nainen voisi olla ihan tyytyväinen omiin rintoihinsa.

Yks kolmekymppinen mies, jota tapailin lyhyen aikaa, kysyi minulta olenko koskaan harkinnut silikonitissejä. En osannut loukkaantua kysymyksestä, koska olen niin sinut keskikokoisten normaalien rintojeni kanssa (sanomattakin, selvää, että vastaukseni hänen kysymykseen oli "en") ja jotenkin ajattelin vain hänen olleen puhtaan utelias. Mutta näin jälkikäteen ajateltuna tuosta olisi joku varsinkin pienirintainen nainen voinut loukkaantua verisesti.

Siis miksi ihmeessä jollekin tule mieleen kysyä tuollaista asiaa?! Harmittaa, kun en älynnyt heittää tälle miehelle siinä tilanteessa takaisin "oletko itse harkinnut peniksen suurennusta? Tai olisitko valmis joskus käymään kasvojenkiristyksessä?".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi