Osoittavatko miehet teille vikoja ulkonäössänne?
Tapahtuuko sellaista yleisesti?
Tutut ja puolitutut miehet katsovat oikeudekseen osoittaa minulle vikoja kehossani ja kuinka voisin niitä kohentaa.
Olen aiemmin pitänyt itseäni kauniina, mutta itsetuntoni on ihan romuttunut. Ei kai pitäisi antaa muiden kommenteille painoarvoa, mutta niin mä silti yeen. Yleensä kommentit ovat sellaisia, jotka ovat totta. Eli tiedän itsekin vikani, ei niitä tarvitse erikseen alkaa mulle korostamaan.
Jos tämä on joku sairas keino, jolla miehet yrittävät iskeä naista, niin voin kertoa, ettei se toimi. Päinvastoin. Mitä rumemmaksi mies saa mut itseni tuntemaan sitä minimaalisemmaksi katoaa mahdollisuus, että ikinä voisin harrastaa seksiä hänen kanssaan. Vai onko kyse jostain yleisestä naisvihasta, että muuten vain haluaa loukata jotakin naispuolista ihmistä?
Olenko mä ainoa, joka saa kokea tällaista?
Kommentit (186)
Ei osoita. Ex aina konteolloi painoani, vaikka bmi:ni oli max 22. Sanoi, etten ole lihava, mutta pitää varoa. Rintani olivat silloin nuorena muodokkaat ja kiinteät, mutta koskaan en muista hänen sanoneen niistä mitään.
Ex myös syyllisti minua, jos en tahtonut samaa asiaa kuin hän.
Nyt olen paljon vanhempi, hieman painavampi, mutta nykyinen mieheni vain kehuu riiputisseäni ja kaikkea mitä minussa on.
Jos en tahdo samaa asiaa kuin hän, niin mies sanoo rakastavansa minua.
N48
"Hyi kamala, kun on laiha nainen" tai vastaavat kommentit. Oon aina ollut normaalipainon alarajalla, en koskaan haukkuisi muita ja en käsitä miksi minun painoni on vapaata riistaa mielipiteille. Ja ei, en halua lisää painoa, koska sellaiset geenit, ettei tule upeat rinnat ja naiselliset muodot, vaan näytän siltä, että odotan lasta. Tikkari, jossa se tikkariosa on tikun keskellä :D Onneksi on kehuttu kauniiksikin, että kai se on katsojan silmissä. En vaan ymmärrä miksi pitää toisen ihmisen mieli pahoittaa, mitä siitä saa itselleen?
Miksi ap edes kysyy noin itsestään selvää asiaa. Miehet eivät mitään muuta teekään kuin hauku naisia.
Tuli tätä ketjua lukiessa mieleen, että monestiko olette nähneet tai kuulleet keski-ikäisten tai vanhempien naisten kommentoivan miesten ulkonäköä suoraan henkilölle itselleen? Mitähän miehet tykkäisivät, kun heille huomautettaisiin sopivammasta hiusmallista, painosta jne.?
Joo, kyllä naiset arvostelevat miehiä ja muita naisia, mutta tekevät sen yleensä niin, ettei ko. henkilö kuule.
Teinit voivat huudella kommentteja isommankin joukon kuullen, mutta aikuiseen käytökseen sellainen ei kuulu.
Hah olin tossa joskus ensitreffeillä yhen miehen kanssa joka yhtäkkiä vaan totes että sulla on kyllä aika paljon ryppyjä :D Olin vähä et wtf. Vaikka sekin mies ite oli sellainen vinkuheinä niin ei tulis mieleenikään heittää mitään kommenttia toisen ulkomuodosta :O
Oma mies ei arvostele, mutta isä ja appiukko muistavat joka kerta nähdessämme kommentoida, olenko heidän mielestään lihonut vai laihtunut.