Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osoittavatko miehet teille vikoja ulkonäössänne?

Vierailija
20.03.2017 |

Tapahtuuko sellaista yleisesti?
Tutut ja puolitutut miehet katsovat oikeudekseen osoittaa minulle vikoja kehossani ja kuinka voisin niitä kohentaa.

Olen aiemmin pitänyt itseäni kauniina, mutta itsetuntoni on ihan romuttunut. Ei kai pitäisi antaa muiden kommenteille painoarvoa, mutta niin mä silti yeen. Yleensä kommentit ovat sellaisia, jotka ovat totta. Eli tiedän itsekin vikani, ei niitä tarvitse erikseen alkaa mulle korostamaan.

Jos tämä on joku sairas keino, jolla miehet yrittävät iskeä naista, niin voin kertoa, ettei se toimi. Päinvastoin. Mitä rumemmaksi mies saa mut itseni tuntemaan sitä minimaalisemmaksi katoaa mahdollisuus, että ikinä voisin harrastaa seksiä hänen kanssaan. Vai onko kyse jostain yleisestä naisvihasta, että muuten vain haluaa loukata jotakin naispuolista ihmistä?

Olenko mä ainoa, joka saa kokea tällaista?

Kommentit (186)

Vierailija
141/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukava arvioida naisia. Naisen vartalo ja fysiikka kiinnostavat.

Vierailija
142/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tapaatte näitä helmiä? Tuollainen ei tulisi mieleenikään.

M27

Nyt ihan viimeksi työpaikalla kollegamies alkoi jutella käytävällä ja suositella minulle tiettyä urheilulajeja, joka voisi auttaa parantamaan huonon ryhtini.

Ap

Mitä pahaa tuossa nyt on?

Itsekin joskus katselin erästä naista mikä oli ihan kivan näköinen ja pitkä,mutta kulki aina hartiat kasassa ja selkäkumarassa,olisi ollut niin paljon parempi ryhdikkäänä.

Kun eihän se toisen ryhdin arvostelu kuulu sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset harrastaa mua kohtaan tuota. Ovat tehneet sitä jo ainakin 5 vuotta. Tykkään miehenä huolehtia ulkonäöstäni ja treenaan paljon. Lisäksi katson mitä vaatteita päälleni laitan ja käytän mieheksi melko paljon kosmetiikkaa. Jotkut katkerat ja huonoitsetuntoiset naiset ovat ottaneet asiakseen virheideni arvostelun ja ilkkumisen. Kohtasin sitä harva se päivä koululla ja se tuntui pahalta. Ikään kuin arvostellen yrittivät jatkuvasti tehdä minusta naurunalaisen vaan koska eivät tykkää minusta ulkonäköni takia. Tuntui tosi pahalta, että vielä amk:ssa ihmisiä kohdellaan noin :( m26

Monelle naiselle Suomessa on kova paikka kun mies käyttää enemmän aikaa/rahaa/vaivaa ulkonäkönsä eteen kuin he itse. Lisäksi monella on omat käsityksensä siitä millainen miehen pitää olla. Pitää olla joku karvainan ÄIJJÄ, eikä mikään neiti jne. mutta sellaisten ihmisten kommenteista ei tarvitse välittää. Jokainen olkoon sellainen kun on.

Vierailija
144/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan perus pua taktiikka. Tavoitteena on saada nainen tuntemaan itsensä epävarmaksi minkä pitäisi johtaa siihen että mies nähdään ylempiarvoisena ja siten pantavana.

Vierailija
145/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttimaista ja epäkypsää käytöstä. Ei minun tuntemat miehet ole koskaan arvostelleet ulkonäköäni. Tiedätkö, että se luokitellaan kiusaamiseksi? Vaihda fiksumpaan porukkaan ja unohda tuollaiset urpot.

Vierailija
146/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin usein toisten ihmisten ulkonäön suora ja avoin arvostelu liittyy arvostelevan henkilön puutteelliseen koulutukseen. Pahimpia huutelijoita ovat juuri juopot ja muut elämässään hävinneet luuserit, joille koko elämän kohokohta ja lakipiste on saada kaikin puolin itseään parempi nainen hämmennykseen valtaan; samalla surkimus kohottaa itse itsensä hetkeksi arvosteluiden kohteesta arvosteluiden antajaksi. Raksa- ja amismiehet, kaljasiepot, narkkarit, kouluttautumattomat you name it, ovat näitä näpäyttelijöitä huomattavasti useammin kuin korkeasti kouluttautuneet ja sivistyneet ihmiset, jotka ymmärtävät myös sen, että mitä ihminen päästää suustaan määrittää ensisijaisesti häntä itseään ihmisenä. En todellakaan kannata mitään huutelua tai yleisesti toisten ulkonäön arvostelua, mutta tällaiset tapaukset jäävät usein jankkaamaan, jos näitä jotenkin edes hetken myötäilee. Heti vaan riittävän  napakasti takaisin ja poistuminen paikalta, jos kohtaa junttimaisesti käyttäytyvän ääliön jossain. Näitä on kyllä naisissakin, tosin harvemmin kuin miehissä. Kypsään ikään ehtinyt pubiruusu saattaa arvostella ryhmän nuorempien naisten ulkonäköä varsin ikävästi, jolloin siinä toistuu sama kaava mitä yllä.

Vierailija
147/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palautetta pitää tykittää joskus. Monissa maissa yleinen käytäntö. Diilatkaa sen kanssa.

Vierailija
148/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha työkaveri tokaisi kerran kesken ihan muun keskustelun: "Onhan sulla pitkät hiukset ja kaikkee mutta et sä kyllä muuten mitenkään erityisen näkönen oo."

Jäin mielessäni ihmettelemään suu auki. En sitä, että olisin mielestäni ollut jotenkin erityisen näköinen, vaan kuinka urpo täytyy olla, että sanoo kellekään noin.

Vierailija
149/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies todella rehellinen mielipiteissään ja sanoo ihan suoraan aina kaiken. Ei kiva läheskään aina. Mm sanoo ruuastani "ihan mautonta", juhliin laittautuessani "et kai sä noin tuu", muuten olen hoikka mutta aina huomaa ja sanoo niistä heikkouksista"eks leikannut säärikarvojas!" (tummat karvat) "hyi hitto, eks pessy hampaitas!" " vähänkö sulla on isot silmäpussit" "voisit treeneta vatsaas!" Ym

Ja olet tuon narsistisen pellen kanssa miksi?

Vierailija
150/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää rumana naisena lukea tätä ketjua, koska sitä huomaa että miten alisteisessa -ja alempiarvoisessa asemassa sitä onkaan muihin ihmisiin nähden.

Monien naisten ulkonäköä on haukuttu, ja siitä he ovat tässä ketjussa kertoneet ihan avoimesti, etenkin miehillä tuntuu olevan tarve painaa alas naisia, joihin heillä ei ole minkäänlaisia realistisia mahdollisuuksia romanttisessa -ja seksuaalisessa mielessä. Se on jokin vaistomainen tarve kertoa itselleen, että jos jotakin/jotakuta ei saa itselleen, ei sitä mukamas haluakaan loppupeleissä. Tuo on emävalhe.

Monet teistä on kuitenkin varmasti normaalin/nätin näköisiä, ja saatte kuulla myös positiivistakin palautetta ulkonäöstänne, ja koette ihmisten parissa myös niitä miellyttäviä kokemuksia. Itsessäni taas ei ole kuin kasa virheitä, omaan kaikki anti-ihannepiirteet mitä ulkonäköön tulee, ja ihmisten reaktiot minua kohtaan ovat juurikin sen mukaisia eli äärimmäisen negatiivisia. Saan ihan avointa halveksuntaa ja pilkkaa osakseni kaiken aikaa, ihmiset eivät mielellään ole seurassani. Näen sen tuskaisen epämukavuuden heidän kasvoistaan, se sattuu todella paljon. Olenkin todella yksinäinen ollut ihan lapsuudestani saakka.

Vierailija
151/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään, kun olen nelikymppinen ja vähän ylipainoinen, kukaan ei huomauttele ulkonäöstä mitään. Näytän varmaan ihan normaalilta täti-ihmiseltä :D.

Mutta kun olin nuori ja nätti, sain kuulla kaikenlaisia parannusehdotuksia. Lukiossa poika, josta en ollut yhtään kiinnostunut, ja joka oli hiukan pullea ja minua lyhempi, sanoi minulle, että käyttämäni pipo on niin ruma, että on "strategisesti tyhmää" käyttää sitä (aika tavallinen musta pipo, olin ostanut silloisen poikakaverin kanssa samanlaisen).

Sitten kerran bussissa laskettelutyyliin värikkäisiin toppavaatteisiin pukeutuneet nuoret miehet kommentoivat minun toisenlaista pukeutumistani (nahkatakki ja farkut), että "tyylitaju jee", ivallisesti.

Baarissa minua ainakin 15 vuotta vanhempi mies sanoi, että näytän ihan hirviöltä, kun valo tulee tietystä suunnasta. Mies itse näytti menninkäiseltä ihan riippumatta valon suunnasta, mutta en tietenkään nuorena kehdannut sanoa sitä hänelle, vaan ihmettelin hiljaa mielessäni, miksi hän yritti iskeä minua, jos näytän hirviöltä.

Vierailija
152/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don Quiotejen kokoontumisajot käynnissä ketjussa. Kuvitteletteko todellakin, että ihmisrodun historiassa tulee aika, jolloin fysiikka ei merkitse mitään? Totuus ei pala tulessakaan.

Vierailija
153/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan perus pua taktiikka. Tavoitteena on saada nainen tuntemaan itsensä epävarmaksi minkä pitäisi johtaa siihen että mies nähdään ylempiarvoisena ja siten pantavana.

Tiedoksenne, että tuolla kyseisellä taktiikalla ainoastaan varmistatte, että ette tule saamaan seksiä.

Vierailija
154/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole joku sairas iskutaktiikka? Että nöytyytetää ja jotain, en ymmärrä kuinka se voisi toimia.

En ole saanut kommenttia muista kuin hiuksista. Lyhyet hiukset provosoi miehiä ihmeen paljon.

Vierailija
155/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä löytynyt ex-vaimosta mitään vikaa yli kahteenkymmeneen vuoteen eikä löydy vieläkään.

Vierailija
156/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän ylioainonen ja olen varakkaampi kun kyseinen henkilö joka on köyhempi sanoi

"Sä syöt liikaa herkkuja kun sulla on varaa syödä ja sulla on rahaa"

Nauratti, koska kyseinen henkilö syöö joka päivä herkkuja ja on paljon lihavepi kuin minä.

Vierailija
157/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun poikaystävä harrastaa tätä :( mulla on kuulemma liian kapea ylähuuli, iso maha, läskit reidet, liian pienet tissit jne. ikinä ei tunnu olevan tyytyväinen ja se tuntuu pahalta ku ite oon kuitenki tyytyväinen ulkonäkööni vaikka en täydellinen ookkaan :(

Vierailija
158/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun poikaystävä harrastaa tätä :( mulla on kuulemma liian kapea ylähuuli, iso maha, läskit reidet, liian pienet tissit jne. ikinä ei tunnu olevan tyytyväinen ja se tuntuu pahalta ku ite oon kuitenki tyytyväinen ulkonäkööni vaikka en täydellinen ookkaan :(

Kuka tämän helmen on valinnut sinulle?

Vierailija
159/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on muuten tosi hyvä kroppa, mut sun peppu on kumman neliömäinen... 

Siinä kyllä vesittyy tuo "tosi hyvä kroppa" ihan huolella. En tajua, miksi pitää kommentoida noin. 

Minusta se vanha viisaus: älä sano mitään, jos ei ole hyvää sanottavaa pätee paljolti ainakin ulkonäköasioissa, joita ei yksinkertaisesti voi muuttaa. 

Lihava, alkoholisoitunut mies joka pelaa jääkiekkoa harrasteena, sanoi että olen 8+ ("läpällä") mikä on sinänsä ihan hyvä, huonoina päivinäni jopa paikkaansapitävä, mutta sitten se sanoi myös että mulla on omenamainen ja vähän keskitasoinen perse. Läski mies!! Kiitos.

Minulle on myös valitettu karvaisuudestani. Tämä uskomus että miehet ja naiset ovat toooosssi erilaisia, ei pidä paikkaansa. Tietäisit kuinka monella naisista kasvaa luonnontilaisena viiksenhaituvat. Ja siitäkin on minulle huomautettu, niin kiusallisesti että päätin alkaa ne ajella tai vahata. Myös alapääni karvoituksesta on valitettu että pitää olla täysin posliini koko ajan. No, ei ongelmaa, siihenkin olen jo tottunut ja pidän siitä itsekin. Mutta sitten: pelkästään miehet ei valita vaan myös toiset, eri-ikäiset naiset, kun näkevät vaikka uimahallissa. Raivostuttavaa. 

Ja nykyään olen kuntoillut ja syönyt tooooooodellaaaa terveeellisesti ihan "itseäni varten". Mutta joo, mä tykkään seksistä tosi paljon ja haluan että kelpaan. Kyllä mä sitä ymmärrän että moni haluaa laihan lihaksikkaan naisen. En syyllistä siitä mutta mielestäni se on vain hieman huvittavaa, miten paljon miehet ovat valmiita vaatimaan naiselta (vaikka ihan tutultaan) ollessaan itse täysin kaljanpöhöttämäisessään luonnontilassaan.

Vierailija
160/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

cis-miehet ovat pumpulipeppuisia kaiken kulttuurialtistuksen sokaisemia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi