Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osoittavatko miehet teille vikoja ulkonäössänne?

Vierailija
20.03.2017 |

Tapahtuuko sellaista yleisesti?
Tutut ja puolitutut miehet katsovat oikeudekseen osoittaa minulle vikoja kehossani ja kuinka voisin niitä kohentaa.

Olen aiemmin pitänyt itseäni kauniina, mutta itsetuntoni on ihan romuttunut. Ei kai pitäisi antaa muiden kommenteille painoarvoa, mutta niin mä silti yeen. Yleensä kommentit ovat sellaisia, jotka ovat totta. Eli tiedän itsekin vikani, ei niitä tarvitse erikseen alkaa mulle korostamaan.

Jos tämä on joku sairas keino, jolla miehet yrittävät iskeä naista, niin voin kertoa, ettei se toimi. Päinvastoin. Mitä rumemmaksi mies saa mut itseni tuntemaan sitä minimaalisemmaksi katoaa mahdollisuus, että ikinä voisin harrastaa seksiä hänen kanssaan. Vai onko kyse jostain yleisestä naisvihasta, että muuten vain haluaa loukata jotakin naispuolista ihmistä?

Olenko mä ainoa, joka saa kokea tällaista?

Kommentit (186)

Vierailija
21/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa luulen, että useimmat huonoryhtiset ihmiset ovat tietoisia huonosta ryhdistään. Ei se millään jumpalla parane jos geenit on mitkä on. Toisekseen huono ryhti on usein parempi kuin hyvä. Ihmiset, jotka pakottavat itselleen suoran ryhdin, tulee nikamakulumat viimeistään nelikymppisenä. En tiedän on selkäkivut sen väärti, että ryhti on suora. Hyperlordoosi on tärkein alaselkäkipujen aiheuttaja esim. tanssijoilla.

Vierailija
22/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan tuntemattomatkin kadulla kulkiessa kommentoi ääneen juuri niin kovaa, että varmasti minäkin kuulen.

Eniten saa kuulla paksuista reisistä, leveästä lantiosta ja nenästä. Lisäksi joudun ottamaan ajoittain kortisonia, joka turvottaa ja silloin on saanut kuulla jos jonkinmoista vinkkiä siitä, miten kannattaa juoda vähän vähemmän (alkoholia)  ja muistaa harrastaa liikuntaa.

Olen aina (siis jo lapsena) ollut iso, siis sellainen skrode, vaikka ei ylipainoa olisi ollutkaan. Leveähköt hartiat ja lantio ja voimakkaat reidet. Sellaiset keski-ikäiset ja vanhemmat miehet on aina muistaneet mainita, että muista sitten liikkua ja älä syö herkkuja. Siis 170/62 -mitoilla, jotka mun mielestä ihan normaalit, toki muutaman sentin itsekin voisin noita reisiäni kaventaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tapaatte näitä helmiä? Tuollainen ei tulisi mieleenikään.

M27

Nyt ihan viimeksi työpaikalla kollegamies alkoi jutella käytävällä ja suositella minulle tiettyä urheilulajeja, joka voisi auttaa parantamaan huonon ryhtini.

Ap

Hmm, mä en osais ottaa tuota pahana, enkä ainakaan itsetunnon romuttamana asiana. Ennemmin olisin kiinnostunut, että mikä urheilulaji ja et miten saisin ryhtiäni paremmaksi. Se olis terveydellisestäki näkökulmasta kiinnostavaa. Ehkä ne ei ajattele, että otat pahalla vaan yrittävät olla ystävällisiä.

Ehkä kannattaa myös miettiä miksi nämä kommentit iskevät sinuun-->tiedätkö itsekin, että ryhti ei ole paras ja pitäis tehdä jotai vai miksi?

Ihmisen haukkuminen/arvostelu on sit taas ihan eri juttu, ja siit olen pahoillani. Se kertoo enemmä arvostelijasta kuin sinusta.

Kyllä minä valitettavasti otan tuollaiset 'hyväntahtoiset' neuvot negatiivisesti. Ja varmaan siitä syystä, että minulla on valmiiksi huono itsetunto. Olen myös koettanut parantaa ryhtiäni kuntosalilla ilmeisesti huonolla menestyksellä.

Että masentavaa huomata, että se on niin iso vika, että ihan puolititit kiinnittävät siihen huomiota ja yrittävät auttaa mua parantamaan itseäni. Tai sitten he eivät ole hyväntahtoisia vaan ovat huomanneet heikon kohtani ja iskevät diihen ohan tarkoituksena loukata, vaikea tietää.

Vierailija
24/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies todella rehellinen mielipiteissään ja sanoo ihan suoraan aina kaiken. Ei kiva läheskään aina. Mm sanoo ruuastani "ihan mautonta", juhliin laittautuessani "et kai sä noin tuu", muuten olen hoikka mutta aina huomaa ja sanoo niistä heikkouksista"eks leikannut säärikarvojas!" (tummat karvat) "hyi hitto, eks pessy hampaitas!" " vähänkö sulla on isot silmäpussit" "voisit treeneta vatsaas!" Ym

Säälin sinua.

Miehesi ei käyttäydy tahdikkaasti 😔

Vierailija
25/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli siis ap

Vierailija
26/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomautteleva mies on itse täydellinen, tuleehan siitä vähän epämukava olo. Onneksi tämä on täysin hypoteettinen tilanne, sillä en ole vielä törmännyt tähän ikään mennessä yhteenkään hyvännäköiseen suomalaismieheen. Nämä huomauttelijat ovat sitä paitsi aina rumimmasta päästä.

Vierailija
27/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Nyt ihan viimeksi työpaikalla kollegamies alkoi jutella käytävällä ja suositella minulle tiettyä urheilulajeja, joka voisi auttaa parantamaan huonon ryhtini.

Ap

Kai sinä ymmärrät, että se huono ryhti aiheuttaa sinulle terveysongelmia iän karttuessa?

Vierailija
28/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oisit ihan hyvännäköinen jos sulla ei ois tollasta nenää", ilmoitti "kaveri"mies :(

Vierailija
29/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan perus. "mikset hoida sun hiuksia kun sul on noin ohut tukka? Ihan kiva paita, mut tos pitäis olla kyllä isommat tissit. Ai meikkaaksä aina noin? Laittaisit vähän vähemmän oisit nätimpi!"

Vierailija
30/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen tyttöystävä kilahti kun huomautin tämän likaisista hampaista. Kyllähän se mullekin huomauttaa milloin mistäkin mutta ei saa sanoa takaisin? Just.

Vierailija
31/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, joita treffailen kommentoivat negatiivisesti poikkeuksetta. Kehuja tulee yleensä tasan nolla.

Vierailija
32/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen oli siis ap

Oho ketju kulki nopeaan. Eli se kuntosalilla ryhtiään parannellut oli ap.

Mut ei nämä kommentit rajoitu vain ryhtiin, se oli vain tuorein esimerkki. Kaikenlaisesta olen saanut kuulla. Pömppövatsasta ja painosta ja ilmeistä, jotka eivät ole tarpeeksi iloisia yms. Ja 'nyt sä olet vielä ihan hyvännäköinen, mutta rupsahdat ajan myötä, ellet ala kuntoilla enemmän'.

Mimullekin kommentoijat ovat olleet vanhempia miehiä.

Ketjussa oli fiksu m27, joka sanoi, ettei itse voisi ikinä olla niin ääliö. Osaatko aelittää tuota ilmiötä, miksi moni mies on tuollainen? Onko se hyväntahtoista vai yritys loukata?

Ap

Vierailija
33/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin sukulaiset ovat asina krertioneet virheitäni min ulle vaikka ihgan hyvin tiedä  jhos vaikka bubsit ovat lkiian isot tai vaikka liian pienet minua e3i kiinnosta YOU GO GIRL!!!!!!!!!!

Vierailija
34/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kommentointi tuntuisi minusta loukkaavalta ja epäkohteliaalta.

Miehet kuulostavat pinnallisilta.

Mieheni ja työkaverini eivät ole kommentoineet ulkonäköäni negatiivisesti.

Treenattavaa minulla on, varsinkin käsivarret, peffa ja reidet.

Vierailija
35/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Ap

Mitä pahaa tuossa nyt on?

Itsekin joskus katselin erästä naista mikä oli ihan kivan näköinen ja pitkä,mutta kulki aina hartiat kasassa ja selkäkumarassa,olisi ollut niin paljon parempi ryhdikkäänä.

Miksi ihmeessä kuvittelet itselläsi olevan oileuden loukata toista siten? Ei ole sinun asemasi alkaa parannella toisen ihmisen ulkonäköä, ellei hän ole vartavasten neuvoa pyytänyt.

Olen täysin samaa mieltä, ettei ulkopuolisen pidä huomautella huonosta ryhdistä yhtään mitään. 

Sen sijaan korjaisin tuon, että ryhti olisi pelkkä ulkonäköasia. Se saattaa johtaa terveydellisiin ongelmiin tai kertoa niistä. 

Ei suinkaan aina.  Itselläni on huono ryhti ollut aina. Se on ihan rakenteellista. Kuitenkaan en koskaan ole kärsinyt mistään selkä- tai hartiavaivoista. Liikun paljon ja monipuolisesti. Olen kuitenkin jo 59-vuotias eli uskon pärjääväni tällä ryhdillä loppuun asti :)

Vierailija
36/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Ap

Hmm, mä en osais ottaa tuota pahana, enkä ainakaan itsetunnon romuttamana asiana. Ennemmin olisin kiinnostunut, että mikä urheilulaji ja et miten saisin ryhtiäni paremmaksi. Se olis terveydellisestäki näkökulmasta kiinnostavaa. Ehkä ne ei ajattele, että otat pahalla vaan yrittävät olla ystävällisiä.

Ehkä kannattaa myös miettiä miksi nämä kommentit iskevät sinuun-->tiedätkö itsekin, että ryhti ei ole paras ja pitäis tehdä jotai vai miksi?

Ihmisen haukkuminen/arvostelu on sit taas ihan eri juttu, ja siit olen pahoillani. Se kertoo enemmä arvostelijasta kuin sinusta.

Kyllä minä valitettavasti otan tuollaiset 'hyväntahtoiset' neuvot negatiivisesti. Ja varmaan siitä syystä, että minulla on valmiiksi huono itsetunto. Olen myös koettanut parantaa ryhtiäni kuntosalilla ilmeisesti huonolla menestyksellä.

Että masentavaa huomata, että se on niin iso vika, että ihan puolititit kiinnittävät siihen huomiota ja yrittävät auttaa mua parantamaan itseäni. Tai sitten he eivät ole hyväntahtoisia vaan ovat huomanneet heikon kohtani ja iskevät diihen ohan tarkoituksena loukata, vaikea tietää.

Eiks se ole hyvö, että joku neuvoo sua jos tosiaan olet itse yrittänyt etkä ole onnistunut? Ehkä mies tietää sun ponnisteluista ja sen takia haluaa auttaa?

Iso vika? Asia jolle voi tehdä jotain, tuskin! Itsetunto ei myöskään rakennu ulkonäölle, vaan ihan jollekki muulle, joten kannattaa tutkailla sisimpäänsä.

Mun on vaikea uskoa, että ryhdistä yritettäisiin iskeä sun heikkoon kohtaan yrittämällä neuvoa sua, ehkä lyöminen olisi erilaista.

Sä olet varmasti hyvä itsenäsi, mutta omat ajatuksensa kannattaa kyl kyseenalaistaa rankasti. Kaikkea ei kannata ottaa haukkuna ja lähteä rakentaa sitä itsetuntoa esim. Sillä, että on hyvä ihminen. Se on kaunista jos joku!

Vierailija
37/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla päässä jotain vikaa, jos möläyttelee tuollaisia. Tai kasvatuksessa, tai joku nettimaailma on muuttunut todellisuudeksi. Miten pullistunut ego pitää olla? Mä sanon naisten ulkonäöstä jotain vain, jos olen varma, että siitä tulee hyvä mieli. Opin kotona huomaamaan, että äiti on käynyt kampaajalla. :D Laihdutuksesta olen joskus puhunut, mutta nainen otti asian itse puheeksi ja silloinkin puhuin vain ruoasta ja omasta vuosien takaisesta laihdusprojektistani, koska ulkonäkö on sivuseikka ihmisen elämässä, enkä näe ylipainoa ulkonäköongelmana ylipäänsä.

Mullekin on kyllä huomauteltu ruipeloudestani ja pienestä koostani, mutta huomaan asian olevan naisille arempi. Naispuolinen hyvä kaverini, jolla on samanlainen pikkuhippiäisen rakenne, pahoittaa mielensä ihan oikeasti samantyyppisistä jutuista. Jostain syystä hänelle on sanottu tosi usein tuosta laihuudesta ja kun hän oli ylipainoinen, siitäkin tuli huomautuksia. Kun mä olin ylipainoinen, kukaan ei huomannut. Tuo kaverini kuulee baareissa myös muutamasta lävistyksestään koko ajan ja huonosta ryhdistä. Sivusta seuraaminen on ollut hämmentävää. Läsnäollessani tuota ei tapahdu niin usein (moni luulee meitä pariksi), mutta en usko hänen valehtelevan. Kaverini entinen miesystävä kuulemma kommentoi usein tuota laihuutta, miten ällöttävää se on ja vertaili exäänsä. Kyllä mä sen näen, että se sattui. Kaverini puhuu siitä aina humalassa vielä pitkän ajan jälkeenkin.

Mielestäni se on väärin sanottu, ettei haukku haavaa tee. Jotain inhimillisyyttä. Voi se tehdäkin.

Vierailija
38/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut henkisesti köyhät tietää, miten helppoa on varsinkin nuorille saada paha mieli, kun arvostellaan jotain ulkonaista ominaisuutta. Useimmiten ne arvostelijatkaan eivät ole mitään missi- tai misterainesta.

Mun mieheni ei ole koskaan arvostellut ulkonäköäni, vaikka jossain vaiheessa olin aika lihava. Pyydettäessäkin mielipidettä vaikka kun on takkia ostamassa, niin miettii tarkasti ja sitten lopulta nyökkää, jos on mielestään hyvä malli.

Kannattaa miettiä valmiiksi joku vastailkeys, jos joutuu vaikka lihavuuden takia haukutuksi, yleensä ne tulee sitten vasta jälkeenpäin mieleen, että olisi pitänyt sanoa noin ja noin.

Vierailija
39/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla päässä jotain vikaa, jos möläyttelee tuollaisia. Tai kasvatuksessa, tai joku nettimaailma on muuttunut todellisuudeksi. Miten pullistunut ego pitää olla? Mä sanon naisten ulkonäöstä jotain vain, jos olen varma, että siitä tulee hyvä mieli. Opin kotona huomaamaan, että äiti on käynyt kampaajalla. :D Laihdutuksesta olen joskus puhunut, mutta nainen otti asian itse puheeksi ja silloinkin puhuin vain ruoasta ja omasta vuosien takaisesta laihdusprojektistani, koska ulkonäkö on sivuseikka ihmisen elämässä, enkä näe ylipainoa ulkonäköongelmana ylipäänsä.

Mullekin on kyllä huomauteltu ruipeloudestani ja pienestä koostani, mutta huomaan asian olevan naisille arempi. Naispuolinen hyvä kaverini, jolla on samanlainen pikkuhippiäisen rakenne, pahoittaa mielensä ihan oikeasti samantyyppisistä jutuista. Jostain syystä hänelle on sanottu tosi usein tuosta laihuudesta ja kun hän oli ylipainoinen, siitäkin tuli huomautuksia. Kun mä olin ylipainoinen, kukaan ei huomannut. Tuo kaverini kuulee baareissa myös muutamasta lävistyksestään koko ajan ja huonosta ryhdistä. Sivusta seuraaminen on ollut hämmentävää. Läsnäollessani tuota ei tapahdu niin usein (moni luulee meitä pariksi), mutta en usko hänen valehtelevan. Kaverini entinen miesystävä kuulemma kommentoi usein tuota laihuutta, miten ällöttävää se on ja vertaili exäänsä. Kyllä mä sen näen, että se sattui. Kaverini puhuu siitä aina humalassa vielä pitkän ajan jälkeenkin.

Mielestäni se on väärin sanottu, ettei haukku haavaa tee. Jotain inhimillisyyttä. Voi se tehdäkin.

Sä kuulostat ihanalta mieheltä!

Vierailija
40/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkien tapailu nyt ei yleensäkään kannata. 50 vuotta olen täällä dallaillut ja voin vain kuvitella tilanteen jossa joku sankari pääsisi loppuun asti lauseen "joo sä olet muuten ihan hyvännäköinen, mutta..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi