Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osoittavatko miehet teille vikoja ulkonäössänne?

Vierailija
20.03.2017 |

Tapahtuuko sellaista yleisesti?
Tutut ja puolitutut miehet katsovat oikeudekseen osoittaa minulle vikoja kehossani ja kuinka voisin niitä kohentaa.

Olen aiemmin pitänyt itseäni kauniina, mutta itsetuntoni on ihan romuttunut. Ei kai pitäisi antaa muiden kommenteille painoarvoa, mutta niin mä silti yeen. Yleensä kommentit ovat sellaisia, jotka ovat totta. Eli tiedän itsekin vikani, ei niitä tarvitse erikseen alkaa mulle korostamaan.

Jos tämä on joku sairas keino, jolla miehet yrittävät iskeä naista, niin voin kertoa, ettei se toimi. Päinvastoin. Mitä rumemmaksi mies saa mut itseni tuntemaan sitä minimaalisemmaksi katoaa mahdollisuus, että ikinä voisin harrastaa seksiä hänen kanssaan. Vai onko kyse jostain yleisestä naisvihasta, että muuten vain haluaa loukata jotakin naispuolista ihmistä?

Olenko mä ainoa, joka saa kokea tällaista?

Kommentit (186)

Vierailija
1/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on muuten tosi hyvä kroppa, mut sun peppu on kumman neliömäinen... 

Siinä kyllä vesittyy tuo "tosi hyvä kroppa" ihan huolella. En tajua, miksi pitää kommentoida noin. 

Minusta se vanha viisaus: älä sano mitään, jos ei ole hyvää sanottavaa pätee paljolti ainakin ulkonäköasioissa, joita ei yksinkertaisesti voi muuttaa. 

Vierailija
2/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniiki lumihiutale<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä sanoa, ettei kukaan mies (mukaanlukien oma aviomies) ole koskaan arvostellut ulkonäköäni negatiiviseen sävyyn. Ja tämä ei tosiaan tarkoita sitä, ettei mitään huonoa minusta löydy :) Ehkä satun vaan tuntemaan hyväkäytöksisiä miehiä.

Vierailija
4/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun "lapsi" avaan suunsa hän puhuu kodistaan. Ja "lapset" oppii esimerkistä, ei sanomalla. Käytös on perintöä kotikasvatuksesta.

Vierailija
5/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapaatte näitä helmiä? Tuollainen ei tulisi mieleenikään.

M27

Vierailija
6/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun "lapsi" avaan suunsa hän puhuu kodistaan. Ja "lapset" oppii esimerkistä, ei sanomalla. Käytös on perintöä kotikasvatuksesta.

On tässä joku pointti. Perheen kanssa seurataan linnanjuhlia, missikisoja,  yms ja arvostellaan ulkonäköä. Sirpa-serkkukin oli lihonnut sitten viimenäkemän.

Vierailija
7/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuntematon baarissa tuli joskus haukkumaan mun ulkonäköäni (oli varmaan lukenut jostain iskuoppaasta tämän taktiikan) ja suuttui aivan helvetisti kun heitin takaisin että "hehhee niin sullakin tollanen uimarengas tossa farkkujen päällä". Mikäs siinä.

Vierailija
8/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M27

Nyt ihan viimeksi työpaikalla kollegamies alkoi jutella käytävällä ja suositella minulle tiettyä urheilulajeja, joka voisi auttaa parantamaan huonon ryhtini.

Ap

Vierailija
9/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten pitäisi sanoa kun akka leikkauttaa ja värjäyttää ihan hirveän tukan.

Kehua maasta taivaaseen?

Vierailija
10/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies todella rehellinen mielipiteissään ja sanoo ihan suoraan aina kaiken. Ei kiva läheskään aina. Mm sanoo ruuastani "ihan mautonta", juhliin laittautuessani "et kai sä noin tuu", muuten olen hoikka mutta aina huomaa ja sanoo niistä heikkouksista"eks leikannut säärikarvojas!" (tummat karvat) "hyi hitto, eks pessy hampaitas!" " vähänkö sulla on isot silmäpussit" "voisit treeneta vatsaas!" Ym

Vierailija
11/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kukaan osoittanut. Jos niin kävisi, olisin aivan äimistynyt. En todellakaan viettäisi aikaa noin huonotapaisessa seurassa.

Vierailija
12/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten pitäisi sanoa kun akka leikkauttaa ja värjäyttää ihan hirveän tukan.

Kehua maasta taivaaseen?

Esim älä seurustele ennen kuin ymmärrät, että naisystävä ei ole akka ja että hänen hiuksensa ovat hänen omiaan eikä niiden arvostelu kuulu sinulle. Jos et tykkää hänestä eroat ja etsitte kumpikin paremmat kumppanit.

Vierailija
13/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Nyt ihan viimeksi työpaikalla kollegamies alkoi jutella käytävällä ja suositella minulle tiettyä urheilulajeja, joka voisi auttaa parantamaan huonon ryhtini.

Ap

Mitä pahaa tuossa nyt on?

Itsekin joskus katselin erästä naista mikä oli ihan kivan näköinen ja pitkä,mutta kulki aina hartiat kasassa ja selkäkumarassa,olisi ollut niin paljon parempi ryhdikkäänä.

Vierailija
14/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehua maasta taivaaseen?

Esim älä seurustele ennen kuin ymmärrät, että naisystävä ei ole akka ja että hänen hiuksensa ovat hänen omiaan eikä niiden arvostelu kuulu sinulle. Jos et tykkää hänestä eroat ja etsitte kumpikin paremmat kumppanit.

Akka siitä on tullut ihan oman käytöksen vuoksi.

Ja kyllä parisuhteessa jotkut asiat kuuluvat kumppanillekin ja lapsen takia olen yrittänyt sietää AKKAA.

Vierailija
15/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies todella rehellinen mielipiteissään ja sanoo ihan suoraan aina kaiken. Ei kiva läheskään aina. Mm sanoo ruuastani "ihan mautonta", juhliin laittautuessani "et kai sä noin tuu", muuten olen hoikka mutta aina huomaa ja sanoo niistä heikkouksista"eks leikannut säärikarvojas!" (tummat karvat) "hyi hitto, eks pessy hampaitas!" " vähänkö sulla on isot silmäpussit" "voisit treeneta vatsaas!" Ym

Toi on kyllä jo henkistä väkivaltaa.

Vierailija
16/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Ap

Mitä pahaa tuossa nyt on?

Itsekin joskus katselin erästä naista mikä oli ihan kivan näköinen ja pitkä,mutta kulki aina hartiat kasassa ja selkäkumarassa,olisi ollut niin paljon parempi ryhdikkäänä.

Miksi ihmeessä kuvittelet itselläsi olevan oileuden loukata toista siten? Ei ole sinun asemasi alkaa parannella toisen ihmisen ulkonäköä, ellei hän ole vartavasten neuvoa pyytänyt.

Vierailija
17/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Ap

Hmm, mä en osais ottaa tuota pahana, enkä ainakaan itsetunnon romuttamana asiana. Ennemmin olisin kiinnostunut, että mikä urheilulaji ja et miten saisin ryhtiäni paremmaksi. Se olis terveydellisestäki näkökulmasta kiinnostavaa. Ehkä ne ei ajattele, että otat pahalla vaan yrittävät olla ystävällisiä.

Ehkä kannattaa myös miettiä miksi nämä kommentit iskevät sinuun-->tiedätkö itsekin, että ryhti ei ole paras ja pitäis tehdä jotai vai miksi?

Ihmisen haukkuminen/arvostelu on sit taas ihan eri juttu, ja siit olen pahoillani. Se kertoo enemmä arvostelijasta kuin sinusta.

Vierailija
18/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehua maasta taivaaseen?

Ei kannata sitten kysyä mielipidettä, jos vaihtaa pitkät hiukset shokkivärjättyyn kananperseeseen.

Vierailija
19/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on muuten huono ryhti, eikä nykyinen mies ole ikinä sanonut asiasta halaistua sanaa! Johtuisko siitä, että on itsekin epätäydellinen.

Vierailija
20/186 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehua maasta taivaaseen?

Näistä on hyvä keskustella puolison kanssa ennen, kun toteuttaa jotain radikaalia.

Samalla suojelee itseäänkin, ettei tule niitä murinoita jälkeenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi