Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies käyttää törkeää kieltä suuttuessaan

Vierailija
19.03.2017 |

Jos hänen mielestään nalkutan tai "v--tuilen" hänelle niin saattaa sanoa todella törkeästi minulle ja lastenkin kuullen. Tänään suuttui ja solvasi "voi v...ttu nyt s..tana riitti. Pidä turpasi kiinni s..tämän runkkari".

Seksiä ei ole enää ollut viikkoihin koska en halua koskea häneen. Toisaalta tuntuu etten selviäisi yksin kaikesta jos eroan. :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olla kiroilematta jos suutun. Miltä tuntuis sanoa haista kukkanen, no ei yhtään miltään.

Vierailija
2/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-(

Tiedän miltä tuo tuntuu. Vaikka kyse on vain sanoista, niin eivät ne unohdu. On käsittämätöntä, että voi puhua toiselle niin rumasti, jos muka rakastaa.

Minun mieheni haukkuu minua mm. ryssäksi ja muilla, identiteettiin osuvilla sanoilla. Hän siis pohjimmiltaan vihaa sitä, mikä olen. Miten voisin enää antautua hänelle - en. Ihan samoja ajatuksia siis. Ikävää, että teillä on vielä lapsia kuulemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta omalle vaimolle nimityksiä runkkari, lehmä, m..lkku... Ap

Vierailija
4/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteesi, elän samanlaisessa tilanteessa. En haluaisi erota, koska tämä asia on melkeinpä ainoa ongelmamme. Toisaalta mietin ettei mua paljon taideta kunnioittaa ja et millasen esimerkin lapset saa... vaimolle haistatellaa ja joskus huoritellaankin. Toisaalta mitä enemmän ikää tulee sutä vähemmän riidellään ja aina harvemmin joutuu solvauksia kuuntelemaan. Tsemppiä!!!

Vierailija
5/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se nalkutus ja vittuilu. Palstamamma ei osaa katsoa peiliin?

Vierailija
6/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
7/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valista vähän miestäsi että lapset oppivat rumat nimittelyt. On kiva saada koulusta viestiä että teidän millajaakko haukkui kaveria vitun runkkariksi.

Vierailija
8/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin valitaan mutta näkee oikeutetuksi puhua noin. Mitäs nalkutan. Tämä "halkutus" tulee yksinomaan lastenhoidosta, jos on välinpitämätön siinä.

Osaa puhua lapsille todella kauniistikin (mulle ei juuri) ja muuten on ns. kunnollinen mies.

Ap

Vierailija
9/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valistan

Vierailija
10/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se runkkari!

Vierailija
11/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös TODELLA ilkeä suuttuessaan. Joka ikinen kerta kun riidellään, hän haukkuu minut tyhmäksi, idiootiksi, lapselliseksi. Käyttää piilovittuilua ja vihjailee ns. suoraan kaikenlaista, esim. "Minä en kaipaa elämääni yhtäkään idioottia" -> vihjaa erolla. On todella, todella loukkaava. Hän on heikko ja ei näe itsessään vikoja, joita näkee minussa. Suojautuu haukkumalla ja olemalla niskan päällä. On ollut koulukiusattu. Osaan suhtautua tuohon jo nykyään, mutta aina ei ihanoma hermo kestäis tuota haukkumista :)

Vierailija
12/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muut tekisitte? Ap

Vierailija
13/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani.

Eroaisin - tai huutaisin miehille törkeän loukkaavia kommentteja, kun lapset eivät ole paikalla. Sinä tiedät, mitkä asiat häntä itseään häiritsevät, joten osaat lyödä kunnolla vyön alle - kuten hänkin.

Minä olisin niin halpamainen, että herjaisin miehen pikkuaivoja ja seksitaitoja. Koskevat kipeimmin.

Miehen käytös on asiatonta ja lapsianne pidetään juntteina, jos he käyttäytyvät vastaavasti.

Vierailija
15/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tossukka olet jos tuollaista hyväksyt ja annat vain jatkua.. Taidatte olla miehesi kanssa molemmat niin rupuporukkaa, että tuskinpa kenenkään neuvot teitä auttavat. Teidän kersatkin ovat niin tottuneita tyyliinne, että heidän mielestään tuo kaikki on normaalia. Huhheijaa siis vain, vakka on kantensa valinnut, pidä helmestäsi kiinni ja rakasta häntä myötä- ja vastamäessä.

Älä kuitenkaan ihmettele, jos joku päivö pelkkä rumasti sanominen ei enää riitäkään, vaan tarvitaan jo kovempia otteita. Miehen mielestä sinä olet asiaan syypää ja hänen oli pakko näin tehdä. Se päivä voi olla hyvin lähellä.

Vierailija
16/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani.

Eroaisin - tai huutaisin miehille törkeän loukkaavia kommentteja, kun lapset eivät ole paikalla. Sinä tiedät, mitkä asiat häntä itseään häiritsevät, joten osaat lyödä kunnolla vyön alle - kuten hänkin.

Minä olisin niin halpamainen, että herjaisin miehen pikkuaivoja ja seksitaitoja. Koskevat kipeimmin.

Miehen käytös on asiatonta ja lapsianne pidetään juntteina, jos he käyttäytyvät vastaavasti.

Todella terveen ihmisen kirjoitus: "huutaisin miehelle törkeän loukkaavia kommentteja, herjaisin miehen seksitaitoja...". Näin asia ratkeaa?

Vierailija
17/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin että en kestä tuollaista nimittelyä ja sitä mitä se tekee parisuhteellemme ja lapsillemme. Kysisin miehen ehdotuksia miten ongelma ratkaistaan.

Jos mies ehdottaa että sinä lopettaisit nalkuttamisen niin sano että sopii kunhan hoitaa lapset kunnolla. Jos olet nakuttanut vaikka tilanteissa joissa mies pelaa vaikka pitäsi hoitaa lapsia tai antaa lapsille ruuaksi vaan keksejä ja pullaa niin kerro miksi mielestäsi miten miehen pitäisi hoitaa nuo tilanteet. Eli perustele rauhallisesti ja selitä että hermostut ja nalkuttat koska...ehdota parisuhdeterapiaa jos ette saa itse muutettua toimintatapojanne. Ja mieti tosiaan kriittisesti nalkutatko turhasta tyyliin lasten vaatteet ei ole sävy sävyyn vai aiheesta esim lapsille ei tarjota ruokaa ruoka-aikoina.

Mitä voisit tehdä kun tilanne ärsyttää. Ja mitä mies voisi tehdä haukkumisen sijaan.

Täytyy sanoa että minua ei kyllä monta kertaa sama mies haukkuisi noin tai olisi ex.

Vierailija
19/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan nalkuta vaatteet sävy sävy-tyylisestä! Mies ei edes auta lapsia pukeutumisessa, keskittyy itseensä... Siitä ettei huolehdi lapsen läksyistä/kouluasioista, unohtaa antaa lääkkeen, tosiaan ruoka-ajat ym venyy ja lapsi itkee ja väsyy eikä enää jaksakaan syödä... Tällaisista.

Olen sanonut että en nalkuta kunhan hoitaa lapset osaltaan hyvin. Kuten minäkin. Hän vetoaa että "hoitaa omalla tavallaan" tai "ihan riittävän hyvin" tai "minkä sille voi jos ei muista niin ei muista". Ja mun syytäni että puhuu näin, ansaitsen kuulemma sen, ja hänelle on aivan sama jos lähden vetämään.

Meillä on kolme lasta, olen hoitovapaalla, paljon vaateita ja haasteita enkä tiedä miten selviytyisin. Miehessä on hyviä puolia terveet elämäntavat, tekee kotitöitä, osaa näyttää lempeitä tunteita lapsille teoin ja sanoin. En tiedä mitä tehdä. Ap

Vierailija
20/29 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan nalkuta vaatteet sävy sävy-tyylisestä! Mies ei edes auta lapsia pukeutumisessa, keskittyy itseensä... Siitä ettei huolehdi lapsen läksyistä/kouluasioista, unohtaa antaa lääkkeen, tosiaan ruoka-ajat ym venyy ja lapsi itkee ja väsyy eikä enää jaksakaan syödä... Tällaisista.

Olen sanonut että en nalkuta kunhan hoitaa lapset osaltaan hyvin. Kuten minäkin. Hän vetoaa että "hoitaa omalla tavallaan" tai "ihan riittävän hyvin" tai "minkä sille voi jos ei muista niin ei muista". Ja mun syytäni että puhuu näin, ansaitsen kuulemma sen, ja hänelle on aivan sama jos lähden vetämään.

Meillä on kolme lasta, olen hoitovapaalla, paljon vaateita ja haasteita enkä tiedä miten selviytyisin. Miehessä on hyviä puolia terveet elämäntavat, tekee kotitöitä, osaa näyttää lempeitä tunteita lapsille teoin ja sanoin. En tiedä mitä tehdä. Ap

Olet hoitovapaalla ja ihan lapamato? Mitä muuta siis teet kuin ilmeisesti luuhaat täällä tai vaan olet? Eikö sinun tehtävä kotona olevana ole vastata lasten syömisistä, pukeutumisista, lääkkeistä jne? Ja jos joku lapsista on jo niin vanha, että on koulussa, niin sinun hoitovapaasi on hyvin helppoa. Uskomatonta touhua taas joltakin mammalta. Pistäkää lapsiraukat päiväkotiin tai hankkikaa kotiin joku ihana ja lapsista pitävä ja heistä huolehtiva hoitaja, sinä voit mennä töihin makaamaan. Nyt vain loisit himassa ja nalkutat vielä miehelle kun tämä yrittää hieman tehdä jotakin kun sinä et ole hommiasi hoitanut edes kohtalaisesti.

Vai minkä arvosanan antaisit itsellesi äitinä? Entä vaimona? Miehesi ystävänä? Vähemmästäkin miehellä saattaa pinna kiristyä sinun takiasi.