Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalimman makuinen mauste

Vierailija
19.03.2017 |

Omasta mielestäni rosmariini pilaa ruoan kuin ruoan. Lisäksi kuivattu rosmariini jää sellaisiksi koviksi piikeiksi, jotka eivät ole syödessä miellyttäviä vaikka muuten arvostankin erilaisia tekstuureita.

Kommentit (156)

Vierailija
101/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä oikeesti. Tyypeille ei kelpaa mikään! Mitenhän voitte ravintoloissakaan syödä, kun varmasti käyttävät kaikkia inhoamianne mausteita, tekevät sen vain niin hienovaraisesti, että ette huomaakaan. Ettekö halua ruokanne maistuvan yhtään miltään?

Eiköhän täällä ole muutama inhokki jokaisella, joten täytyy vain jättää pari maustetta käyttämättä.

Sinkkumies

Hih, kivat naisvihat pärskähtelee sinkkukinkulla...

Vierailija
102/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumina ja rakuuna on hyviä niille sopivassa ruoassa. Kardemumma on pahaa missä vain. Maistuu saippualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savupaprika, vaikka savustetuista ruuista muuten pidänkin.

Tää on melkoinen raja tapaus minulla, ehkä ne johonkin salsaan sopii.

Sinkkumies

Ketään ei kiinnosta sun mielipiteesi

Sepäs ei mua kiinnosta pätkääkään, horo.

Sinkkumies

Ei kiinnosta pätkääkään, mutta heti olet horottelemassa. :) Mistä muuten päättelit, että olen nainen?

No kerroin vain paikkasi. Se, että lapselliset pellet yrittävät kiusata muita palstoilla niin niille tulee vastata täydellä latingilla. Miksi sä horo luulet, ettei vastattaisi näin. Mene nyt vaikka nyhtämään pillukarvojasi tai tekemään jotain tärkeää.

Sinkkumies

Vierailija
104/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunaruoho. Thairuoat joissa on sitruunaruohoa ovat kyllä karmeinta shittiä ikinä.

Vierailija
105/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä se, että mä ymmärrän, että sä kaipaat hyvää seuraa, mutta mä valitsen itse paremman seurani. Tuo on aivan väärä tapa yrittää saada itseään ylemmiltä pieniä murusia elämääsi.

Sinkkumies

Vierailija
106/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumina ja rakuuna on hyviä niille sopivassa ruoassa. Kardemumma on pahaa missä vain. Maistuu saippualle.

Oi vitsi, kardemumma on aivan ihanaa! Laitan sitä teehenkin melkein aina ja sekoitan niitä siemeniä vähän kaikkeen, esim. suklaaseen. Nam...

Vierailija
107/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maustepippuri! Tai oikeastaan kokonaisina antaa ihan ok maun joillekkin keitoille, koska niitä ei tarvitse syödä. Kerran kuitenkin piti ostaa MUSTApippuria ja ostinkin maustepippurijauhetta. Laitoin sitä sitten johonkin ruokaan ja oli ihan hirveen makusta! En myöskään pidä rakuunasta ja persiljasta.

Maustepippurijauhetta pitää käyttää tosi varovasti, ihan hippusesta alkaen. Mustapippuri on paljon miedompaa ja sitä voi laittaa ihan lusikalla tai suoraan purkista niin ettei helposti tule liikaa.

Käytän aavistuksen maustepippuria "vanhanaikaisiin" ruokiin, kuten lihakeittoon, kalakeittoon ja karjalan paistiin.

Varmempaa on käyttää kokonaisia pippureita, säilyvätkin paremmin, kun sitä aika vähän kuluu.

Vierailija
108/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaneli

Vierailija
109/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahrami ehdottomasti ja anis varauksella.

Vierailija
110/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätään vielä se, että mä ymmärrän, että sä kaipaat hyvää seuraa, mutta mä valitsen itse paremman seurani. Tuo on aivan väärä tapa yrittää saada itseään ylemmiltä pieniä murusia elämääsi.

Sinkkumies

Ei vitsi mikä munapää säkin oot... Ihan myötähäpeä puolestasi. :D

Vierailija
111/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä oikeesti. Tyypeille ei kelpaa mikään! Mitenhän voitte ravintoloissakaan syödä, kun varmasti käyttävät kaikkia inhoamianne mausteita, tekevät sen vain niin hienovaraisesti, että ette huomaakaan. Ettekö halua ruokanne maistuvan yhtään miltään?

Eiköhän täällä ole muutama inhokki jokaisella, joten täytyy vain jättää pari maustetta käyttämättä.

Sinkkumies

Hih, kivat naisvihat pärskähtelee sinkkukinkulla...

Jep, joku elämäänsä kyllästynyt ei osannut keskustella mausteista, niin vähän koulutin.. Eiköhän se siittä oppinut.

Sinkkumies

Vierailija
112/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ei vitsi mikä munapää säkin oot... Ihan myötähäpeä puolestasi. :D

Yhyy.. ei teidän rupuseuran yhteisitkukerho miehiin pure. Ettekö te rupusarja yhdessä itkemässä sitä tajua? Pitäisikö palkata itkijämummot paikalle.. hehheh..

Sinkkumies

Vierailija
113/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teidän on tunnistettu. Täällä on 3 (tai yksi tukinikkeineen joille vain keskustelu mausteista on liikaa. Henkilöistähän tässä keskustellaan, mutta eipähän tämä rupupalstan ketju nyt paljoa paina..)

Hih.. aina saa uusia.

Sinkkumies

Vierailija
114/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korianteri. Aivan kauheata.

Kumina. Hirveätä.

Persilja. Kamalaa.

Anis. Pahaa.

Vierailija
115/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tähti)anis

Kumina

Vierailija
116/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerroin vain paikkasi. Se, että lapselliset pellet yrittävät kiusata muita palstoilla niin niille tulee vastata täydellä latingilla. Miksi sä horo luulet, ettei vastattaisi näin. Mene nyt vaikka nyhtämään pillukarvojasi tai tekemään jotain tärkeää.

Sinkkumies

Voi noita lapsellisia pellejä, kun yrittävät oikein alfa-kinkku poloista kiusata... Horo sitä, horo tätä, mee nyhtämään pillukarvoja, näytin sulle vaan paikkasi, horo... Oletko ikinä päässyt purkamaan tuota huonoa itsetuntoasi ja siitä johtuvaa aggressiota ihan ammatti-ihmiselle? Meinaan, että ei me täällä vauvapalstalla sua oikein osata auttaa. Tsemit nyt kuitenkin.

Vierailija
117/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasta kuminasta täällä puhutaan? Roomankumina (Cuminum cyminum, juustokumina, jeera) on se mitä käytetään esim. intialaisissa ruuissa, kumina (Carum carvi) on se jonka siemenillä maustetaan usein leipää.

Juustokumina eli jeera on hyvää, kuminasta en tykkää. Enkä tillistä. Rakuunasta aloin pitämään, kun laitoin sitä kasvissosekeittooni. Tavallisten vihannesten lisäksi laitoin keittoon omenan, punaisia linssejä ja ison purkin kookosmaitoa/-kermaa.

Vierailija
118/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korianteri. Hyi hitto!

Vierailija
119/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teidän on tunnistettu. Täällä on 3 (tai yksi tukinikkeineen joille vain keskustelu mausteista on liikaa. Henkilöistähän tässä keskustellaan, mutta eipähän tämä rupupalstan ketju nyt paljoa paina..)

Hih.. aina saa uusia.

Sinkkumies

Vaikutat lievästi häiriintyneeltä. Kaikki hyvin?

Vierailija
120/156 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maustepippuri! Tai oikeastaan kokonaisina antaa ihan ok maun joillekkin keitoille, koska niitä ei tarvitse syödä. Kerran kuitenkin piti ostaa MUSTApippuria ja ostinkin maustepippurijauhetta. Laitoin sitä sitten johonkin ruokaan ja oli ihan hirveen makusta! En myöskään pidä rakuunasta ja persiljasta.

Maustepippurijauhetta pitää käyttää tosi varovasti, ihan hippusesta alkaen. Mustapippuri on paljon miedompaa ja sitä voi laittaa ihan lusikalla tai suoraan purkista niin ettei helposti tule liikaa.

Käytän aavistuksen maustepippuria "vanhanaikaisiin" ruokiin, kuten lihakeittoon, kalakeittoon ja karjalan paistiin.

Varmempaa on käyttää kokonaisia pippureita, säilyvätkin paremmin, kun sitä aika vähän kuluu.

Kyllä se pilaa ruuan kuin ruuan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan