Kamalimman makuinen mauste
Omasta mielestäni rosmariini pilaa ruoan kuin ruoan. Lisäksi kuivattu rosmariini jää sellaisiksi koviksi piikeiksi, jotka eivät ole syödessä miellyttäviä vaikka muuten arvostankin erilaisia tekstuureita.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Maustepippuri! Tai oikeastaan kokonaisina antaa ihan ok maun joillekkin keitoille, koska niitä ei tarvitse syödä. Kerran kuitenkin piti ostaa MUSTApippuria ja ostinkin maustepippurijauhetta. Laitoin sitä sitten johonkin ruokaan ja oli ihan hirveen makusta! En myöskään pidä rakuunasta ja persiljasta.
Allspice. FewSpice olisi parempi nimi.
Sinkkumies
Oregano. Maistuu ihan ruoholle, tulee aina vietnam flashbackejä siihen kun tapeltiin penskoina veljen kanssa ja tämä tunki pääsiäisruohot suuhuni. Yh.
Turussa aikoinaan syötiin kuminaleipää. Äitini sinne muutettuaan totesi että jaa, matojako teillä syödään. Söi sitten itsekin, koska maassa maan tavalla...
Kurkuma ja curry on aika pahoja, haisevat hielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savupaprika, vaikka savustetuista ruuista muuten pidänkin.
Tää on melkoinen raja tapaus minulla, ehkä ne johonkin salsaan sopii.
Sinkkumies
Ketään ei kiinnosta sun mielipiteesi
Vähän ohi aiheen, mutta luulin aikoinaan että basilika on pahaa, koska pestokastike maistuu niin ällöttävälle. Vaikka onhan se oregano kuitenkin parempaa pizzassa ja pastassa.
Kumina, korianteri, valkopippuri, tuore persilja.
Anis, kumina, puna- ja viherpippuri.
Mitä ihmettä oikeesti. Tyypeille ei kelpaa mikään! Mitenhän voitte ravintoloissakaan syödä, kun varmasti käyttävät kaikkia inhoamianne mausteita, tekevät sen vain niin hienovaraisesti, että ette huomaakaan. Ettekö halua ruokanne maistuvan yhtään miltään?
garam masala hyi saatana että pilaa ruoan
mvlehti(piste)net2017/03/18/pedaripersu-jari-lampi-on-holtiton-spermalinko-jatti-vaimonsa-10-lapsen-jalkeen-ja-teki-taas-lapsen/
mvlehti(piste)net/2017/03/17/karsamaen-kunnanvaltuustossa-istuu-pedofiilipersu/
mvlehti(piste)net/2017/03/17/persujen-pedofiilikuntavaaliehdokas-jari-lampi-hakkasi-vaimoaan-ja-lapsiaan/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sepäs ei mua kiinnosta pätkääkään, horo.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä oikeesti. Tyypeille ei kelpaa mikään! Mitenhän voitte ravintoloissakaan syödä, kun varmasti käyttävät kaikkia inhoamianne mausteita, tekevät sen vain niin hienovaraisesti, että ette huomaakaan. Ettekö halua ruokanne maistuvan yhtään miltään?
Eiköhän täällä ole muutama inhokki jokaisella, joten täytyy vain jättää pari maustetta käyttämättä.
Sinkkumies
mvlehti(piste)net2017/03/18/pedaripersu-jari-lampi-on-holtiton-spermalinko-jatti-vaimonsa-10-lapsen-jalkeen-ja-teki-taas-lapsen/
mvlehti(piste)net/2017/03/17/karsamaen-kunnanvaltuustossa-istuu-pedofiilipersu/
mvlehti(piste)net/2017/03/17/persujen-pedofiilikuntavaaliehdokas-jari-lampi-hakkasi-vaimoaan-ja-lapsiaan/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sepäs ei mua kiinnosta pätkääkään, horo.
Sinkkumies
Ei kiinnosta pätkääkään, mutta heti olet horottelemassa. :) Mistä muuten päättelit, että olen nainen?
Ainahan voit leipoa itse sellaisia.
Sinkkumies