Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi anopit ovat niin inhottavia miniöilleen?

Vierailija
19.03.2017 |

Eivät tietysti kaikki anopit, mutta niin monet. Mietin taas tänään, kun kuutelin kuinka äiti nälvi ja piikitteli jatkuvasti veljeni avovaimoa.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ne tulevat anopit jakavat oppeja toisilleen ;)

Se on erittäin hyvä koska sitten eivät toista kamalaa käytöstä itse.

Vierailija
82/84 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on riivinrautoja. Kyllä on miniöissä viksa kun sinne asti ehtivät. Ja vävylle metelöivät kuin Peltokangas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monelle se oma poika on se miehen korvike. Se joka tekee äitin kanssa asioita ja on samaa mieltä, koska niin hänet on kasvatettu. Tyttöystävä ja vaimo on uhka, koska yht äkkiä "mies" alkaakin tehdä anopin mielestä niinkuin vaimo sanoo (vaikka olisi yhdessä päätetty) eikä niinkuin hän, äiti sanoo. Kun äitin mielipiteellä on vähemmän ja vähemmän merkitystä, tottakai se harmittaa ja viha kohdistuu siihen, joka tuhosi tämän näennäisesti täydellisen suhteen. Tällaisilla anopeilla ja äideillä on aina huono suhde omaan puolisoon tai on eronnut.

Vierailija
84/84 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla anopille oli jotenkin liikaa kun olen täysin hänen vastakohtansa. Eniten taitaa hirvittää se että olen ylipainoinen ja pyöreä, hän taas langanlaiha. Kuvittelee piilokettuilevansa oikein ovelasti kun arvostelee ohimennen paksuja naisia ihan kun en tajuaisi, että ajattelee minusta samoin. Anoppi on erakkoluonne, ei tule kenenkään kanssa toimeen, minä taas olen puhelias ja tulen helposti toisten kanssa toimeen ja on laaja tuttavapiiri. Anopin mielestä miehet laittaa itse ruokansa, hän ei ole palvelija, minä taas mielelläni laitan ruokaa. Niin me ollaan erilaisia, mutta kyllä on jotenkin tullut selväksi, että anoppi on kauhissaan siitä, kuinka hänen kultapoikansa valitsi jotain näin kauheaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi