Onko mielestänne avustettavalla oikeus huomauttaa..
..jokaisella avustuskerralla jostakin? Esim. jos jonnekin on siivouksen jälkeen jäänyt pölypallo, tai jos pöytään on jäänyt tahra.
Kommentit (47)
Avustajat ovat usein nuoria hyväntahtoisia ihmisiä, jotka eivät ikävä kyllä osaa pitää puoliaan. Nämä usein mieleltään sairaat ihmiset käyttävät surutta heitä hyväkseen ja nauttivat kyykyttämisestä ja toisen itsetunnon murskaamisesta. Ikinä en tekisi päivääkään avustajan töitä.
Tiedän kyllä, että avustettavissa on poikkeuksiakin.
Vierailija wrote:
Siis ...
Tarkoitatko kertoa olevasi niin tyhmä, hiolimaton, sokea ja osaamaton aikuinen, ettet osaa edes pestä keittiön pöytiä tai imuroida niin ettei jää näkyviä pölypalloja. Eli ettet tee äärettömän yksinkertaista ja helppoa sekä nopeaa työtehtävää loppuun.
Sitten ryntäät nettiin itkemään siitä että työnantajasi joutuu osoittamaan sormella tuohon vielä jääneen? Missä ne sinun omat silmäsi olivat? Jos ehtii pestä pöydän ehtii pestä kaikki *tahrat* pois. Osaatko kastella rätin pesuainevedessä? Et? Wau.
Vastaisuudessa voisit ehdottaa pöytään vahakangasta. Se on nopea ja helppo puhdistaa. Se ei toki auta, jos on huolimaton ja laiska eikä osaa tai viitsi.
Mitä mä just luin osastoa...
Sinä pidät avustajaa tyhmänä. Sinä olet tosinuija. Sulle ei pitäisi ilmaiseksi myöntää yhtään avustustuntia.
Eikö se yleensä mene niin, että maksava asiakas voi kyllä kertoa olevansa tyytymätön. Ja kun avustajan hommiin kuuluu siivous.
Ehkä otat puheeksi, ettei siivoukseen varattu aika ole riittävä.
Vierailija wrote:
Eikö se yleensä mene niin, että maksava asiakas voi kyllä kertoa olevansa tyytymätön. Ja kun avustajan hommiin kuuluu siivous.
Avustettava mitään maksa, kuntien vammaispalvelut maksavat avustajien palkat.
Vierailija wrote:
Avustettava ei todellakaan maksa pennin hyrrää avustajan palkasta. Silloin hän ei ole maksava asiakas.
Sain burn outin tässä työssä ja nyt ymmärrän täysin ettei avustajia ole . Hullua työtä on. Voi tulla vastaan mitä sekopäisempiä tapauksia. Itse olen nähnyt laajan skaalan näitä avustettavia ja nyt riitti .
Ai oikein allokoitava...:D