Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen 13-vuotias haukkui minut lehmäksi, kun kerroin miehelle että löysin tytön taskusta tupakka-askin

Vierailija
19.03.2017 |

Olin laittamassa housuja pesuun ja tietenkin tarkistin ettei taskuissa ole mitään. Kerroin miehelle mitä löysin ja tyttö kilahti, huusi minulle "Älä sä lehmä puutu mun asioihin"

Mies ei tehnyt mitään. Kai tuosta nyt jotain seurausta pitäisi tulla?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokoon kuka mitä hyvänsä, mutta 13 vuotias , joka haukkuu lehmäksi, on erittäin huonokäytöksinen. Ja ei, ei kaikki teinit ole noin moukkia, näin se vaan on.

Täysin samaa mieltä. En ole missään muussa maassa tavannut yhtä huonokäytöksisiä kersoja kuin Suomessa, jossa aikuiset eivät jaksa laittaa johdonmukaisia rajoja alaikäisille, ja sitten ihmetellään kun nuoriso voi pahoin! Onneksi, kuten sanoit, täältäkin sentäs löytyy fiksujakin nuoria.

Vierailija
42/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussille morsian

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai tupakoi kun rikoit perheen ja veit sen isän. Ja silloin olet myöskin jotain paljon pahempaa kuin lempeä maitoatuottava eläin lehmä.

Huoh vedit asiasi ihan överiksi. Vai lähden tästä haukkumaan äitipuoltani lehmäksi kun seurustelee isäni kanssa ja poltan tupakkaa äitipuolen takia vitutus päissää? Ei oo kypsää ajatella että polttaa toisen takia ja syy on toisen... Mä en aluksi tykänyt koko asiasta mutta siitäkin on 12 vuotta aikaa ja yli oon päässyt kun tutustunut ihmiseen kunnolla ja en oo polttanut tupakkaa äitipuolen takia olisi ihan kummallinen syy! 😂

Mä en edes haluu tutustuu mun isän naisystävään, en kestä kattoo sen rumaa naamaa. Se asuu isän omakotitalossa josta mun huone otettiin muuhun käyttöön kun jouduin lähtee äidin kanssa. Ja paljonki asioita teen ihan sen lehmän kiusaksi. Jonain päivänä Mä päätän ja se on vanha ja heikko.

Omapa on valintasi. Itse en ajattele äitipuolesta mitään negatiivista vaikka sitä kiukkua jouduin niellä että pitää tulla toimeen, mutta mitä vähemmän ajattelen huonoja puolia sitä paremmat välit ovat pysyneet. Itse saat päättää mitä haluat ajatella omasta äitipuolesta mieti sitten uudelleen kun susta tulee äitipuoli jollekin miehen lapselle joka ajattelee susta mustavalkoisesti onko sitten kivaa? Mä lopetin itse mustamaalamisen kun lopetin katkeruuden ja vihan pitämisen äitipuolta kohtaan.

Vierailija
44/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai tupakoi kun rikoit perheen ja veit sen isän. Ja silloin olet myöskin jotain paljon pahempaa kuin lempeä maitoatuottava eläin lehmä.

Huoh vedit asiasi ihan överiksi. Vai lähden tästä haukkumaan äitipuoltani lehmäksi kun seurustelee isäni kanssa ja poltan tupakkaa äitipuolen takia vitutus päissää? Ei oo kypsää ajatella että polttaa toisen takia ja syy on toisen... Mä en aluksi tykänyt koko asiasta mutta siitäkin on 12 vuotta aikaa ja yli oon päässyt kun tutustunut ihmiseen kunnolla ja en oo polttanut tupakkaa äitipuolen takia olisi ihan kummallinen syy! 😂

Mä en edes haluu tutustuu mun isän naisystävään, en kestä kattoo sen rumaa naamaa. Se asuu isän omakotitalossa josta mun huone otettiin muuhun käyttöön kun jouduin lähtee äidin kanssa. Ja paljonki asioita teen ihan sen lehmän kiusaksi. Jonain päivänä Mä päätän ja se on vanha ja heikko.

Sä kasvat vielä aikuiseksi tulet huomaamaan miten asiat ovat. Olet varmaa nuori kun kuvailet että tulet päättämään kunnes äitipuolisi on heikko ja vanha. Ihan turhaan yrität uhoilla kun sä et tiedä totuutta millainen ihminen on oikeasti. Sä saat mellastaa ja käydä toisen hermorajoille, mutta ei se tee susta sen viisampaa... Eläisit omaa elämää eikä kannata pilata toista omalla pahalla ololla. Tulet vielä näkemään ei isäpuolet tai äitipuolet ole ilkeitä mitä ne tuhkimossa väitetään.

Vierailija
45/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tekin uskotte! Enkö keksinytkin hyvän provon?

Ap

Vierailija
46/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kasva aikuiseksi

Vierailija
47/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap, miksi leikit toisten kustannuksella? Ilkivallalla vai?

Vierailija
48/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että tota pidetään normaalina reaktiona. Onko tää maailma jo näin sekasin? Meidät on ainakin kasvatettu niin, että vanhempia totellaan eikä ikinä kukaan meistö viidestä lapsesta ole hakkunut vanhempia. Ei tullut mieleekään. Sen verran kunnioitusta pitää olla. Samoin ei omatkaa lapset käyttäydy noin. No jos ei jaksa niitä kullanmuruja kasvattaa ni kai tollasta pitää normaalina..

Vierailija
49/49 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mvlehti(piste)net2017/03/18/pedaripersu-jari-lampi-on-holtiton-spermalinko-jatti-vaimonsa-10-lapsen-jalkeen-ja-teki-taas-lapsen/

mvlehti(piste)net/2017/03/17/karsamaen-kunnanvaltuustossa-istuu-pedofiilipersu/

mvlehti(piste)net/2017/03/17/persujen-pedofiilikuntavaaliehdokas-jari-lampi-hakkasi-vaimoaan-ja-lapsiaan/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä